Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19 |
Контактна особа: |
Макаров Олександр Володимирович 380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 31 976 623,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі, а саме у сумі 159 883, 11 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят три гривень, 11 коп.). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Реквізити Замовника – Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, орган місцевого самоврядування, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 159833.11 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом календарного року, але не пізніше 15 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2021 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 10:20 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx | |
10 серпня 2021 10:19 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
10 серпня 2021 10:19 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
10 серпня 2021 10:19 |
ДОДАТОК 3 Договір .docx | |
10 серпня 2021 10:19 |
Тендерна документація.docx | |
10 серпня 2021 10:19 |
Додаток 2 Технічний опис до предмета закупівлі.rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-08-000012 ● e1eede48f7b74b50acecad0091539aee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 584
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 584
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-08-10-002360-a 10.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-11 10:34:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі по вул. Попудренка, 16 в м. Чернігові (перерахунок у поточні ціни), очікуваною вартістю 31 976 623,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-002360-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- чи укладався Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради за результатами закупівлі договір з ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» у строки визначені частиною шостою статті 33 Закону (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, тобто до 19.09.2021 включно)? У разі не укладання такого договору, надати документи, що підтверджують обґрунтовану необхідність у продовженні строку для укладання договору до 60 днів;
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 13:06:25
Надання пояснень
На запит про надання пояснень, що надійшов 11.10.2021 в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Попудренка, 16 в м. Чернігові» (перерахунок у поточні ціни), повідомляємо наступне відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Замовник не мав можливості укласти договір про закупівлю протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, у зв’язку з тривалістю періоду відпусток та наявністю великого навантаження на працівників, тому строк укладення договору продовжено до 60 днів, про що було складено відповідний протокол.
Розмір бюджетних призначень Замовника визначено рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 3/ІІV-29 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами та доповненнями). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому порядку. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась замовником на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Зазначена інформація, у зв’язку з відсутністю у Замовника власного веб-сайту, була оприлюднена на офіційному сайті Чернігівської міської ради, структурним підрозділом якої є Замовник, та може бути перевірена за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-01 14:22:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі по вул. Попудренка, 16 в м. Чернігові (перерахунок у поточні ціни), очікуваною вартістю 31 976 623,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-002360-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- чи укладено станом на 01.11.2021 Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради договір з ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» за результатами закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-01 14:46:35
Надання пояснень
На ваш запит про надання пояснень, що надійшов 01.11.2021 року в межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Попудренка, 16 в м. Чернігові» (перерахунок у поточні ціни), станом на 01.11.2021 рік договір з ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» не укладено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення моніторингу по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Попудренка, 16 в м. Чернігові» (перерахунок у поточні ціни). Північного офісу держаудит служби та усунення порушень відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про Публічні закупівлі», у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вирішив відмінити закупівлю.
2021-11-02 16:19:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 та вимог частини шостої статті 33 Закону (несвоєчасне укладання договору про закупівлю).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 та вимог частини шостої статті 33 Закону (несвоєчасне укладання договору про закупівлю).) • усунуто
Порушення усунуто
2021-11-05 15:06:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
31 973 265,51
UAH з ПДВ
|
31 813 265,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буденергомонтаж" |
31 970 698,48
UAH з ПДВ
|
31 970 698,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275 |
Переможець |
31 813 265,51
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2021 13:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 16:46 |
Кінець періоду оскарження: | 13 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 02 листопада 2021 16:46 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
02 листопада 2021 16:34
|
Електронний підпис |
02 листопада 2021 16:33
|
протокол № 68 (мон).pdf |