Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом(код НК 024:2023 37654 Система магнітно- резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом)
Очікувана вартість
78 000 000,00 UAH
UA-2024-02-08-007951-a ● 6c82b2e43c7245879114ca64f2f4d2f0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01986546 |
Місцезнаходження: | 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
Контактна особа: |
Інна Бешевець +380960723184 innabeshikk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 11:51 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 11:51 |
Очікувана вартість: | 78 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 14:14 |
ДОДАТОК 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ МРТ.doc | |
08 лютого 2024 14:14 |
Протокол УО №65.pdf | |
08 лютого 2024 14:14 |
Додаток 2 МТВ МРТ.docx | |
08 лютого 2024 14:14 |
ТД МРТ.docx | |
08 лютого 2024 14:14 |
ДОДАТОК 4 МРТ.docx | |
08 лютого 2024 14:14 |
ДОДАТОК 1 МРТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 09 лютого 2024 14:04
Дата відповіді: 12 лютого 2024 14:45
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом(код НК 024:2023 37654 Система магнітно- резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом) (далі - МРТ) було виявлено що дані медико технічні вимоги відповідають МРТ одного виробника – Philips Medical Systems Nederland B.V.
Питання полягає в тому яким чином формувався бюджет закупівлі який складає 78 000 000,00 грн. за одиницю товару якщо Державне підприємство "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ", яке є централізованим закупівельним органом лікарських засобів, медичного обладнання та виробів медичного призначення та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України в 2023 році проводило дві централізованих закупівлі для закладів охорони здоров’я України на закупівлю аналогічного товару бюджет якого складав 52 587 725,00 грн. за одиницю. Також доводимо до вашого відома що на закупілях які проводило ДП "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" МРТ виробництва компанії Philips Medical Systems Nederland B.V. був запропонований по цінах які значно менші ніж бюджет даної закупівлі:
Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-07-012144-a - Система магнітно - резонансної томографії MR 5300 (кат. №782110) вартість за одиницю - 34 750 000,00 грн.
Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-06-012415-a - Система магнітно - резонансної томографії MR 5300 (кат. №782110) вартість за одиницю – 35 100 000,00 грн.
Підсумувавши все виникає питання куди йде різниця в 43 250 000,00 грн???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання, яким чином формувався бюджет закупівлі який складає 78 000 000,00 грн. за одиницю
Очікувана вартість закупівлі не є остаточною ціною договору, а це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, аналізу закупівель в системі PROZORRO, використовувалася інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників даної продукції, комерційних пропозиціях.
Відповідно до медико-технічних вимог замовника обладння повинно бути виготовленим не раніше 2023 року, комплектація, пакет клінічних програм. Дані параметри мають важливу роль у формуванні ціни на медичне обладнання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначалися на основі рекомендацій відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення територіальної громади та покращення діагностичних можливостей в лікувальному процесі.
Ми ознайомилися з прикладами, які наведені у Вашому запитанні, ДП «Медичні закупівлі України», виходячи з пропозицій учасників закупівля проводилась на інший апарат, з іншим комплектом поставки та пакетами програм дослідження, тому ціна відрізняється.
Зверніть увагу на те, що процедура закупівлі має статус «Подання пропозицій».
Разом з наведеним вище, зазначаємо, що статтями 190, 191 Господарського кодексу України визначено, що вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни.
Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах – також за рішенням суб’єкта господарювання.
Слід зазначити, що на обладнання «Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом» не встановлені державні регульовані ціни.
Крім цього, у тендерній документації не міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму.
Очікувана вартість закупівлі не є остаточною ціною договору, а це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, аналізу закупівель в системі PROZORRO, використовувалася інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників даної продукції, комерційних пропозиціях.
Відповідно до медико-технічних вимог замовника обладння повинно бути виготовленим не раніше 2023 року, комплектація, пакет клінічних програм. Дані параметри мають важливу роль у формуванні ціни на медичне обладнання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначалися на основі рекомендацій відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення територіальної громади та покращення діагностичних можливостей в лікувальному процесі.
Ми ознайомилися з прикладами, які наведені у Вашому запитанні, ДП «Медичні закупівлі України», виходячи з пропозицій учасників закупівля проводилась на інший апарат, з іншим комплектом поставки та пакетами програм дослідження, тому ціна відрізняється.
Зверніть увагу на те, що процедура закупівлі має статус «Подання пропозицій».
Разом з наведеним вище, зазначаємо, що статтями 190, 191 Господарського кодексу України визначено, що вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни.
Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах – також за рішенням суб’єкта господарювання.
Слід зазначити, що на обладнання «Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом» не встановлені державні регульовані ціни.
Крім цього, у тендерній документації не міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму.
Запитання
Дата подання: 12 лютого 2024 18:02
Дата відповіді: 15 лютого 2024 12:53
Доброго дня, шановний замовнику. Дякуємо за Вашу відповідь, але нам все досі не зрозуміло чому технічні вимоги відповідають тільки одному виробнику, а саме Philips? Єдина різниця між технічним завданням по якому проводилась закупівля МРТ ДП Медичні Закупівлі України та опублікованих вашою установою це замість котушки для грудей, яка коштує значно дорожче, є наявність двох котушок для дослідження в педіатрії. За звичай єдиний дистриб’ютор Philips ТОВ АФС Медіцінтехнік на такі торги не ходить, а хто ж тоді прийде?
Просимо ще раз дати відповідь. Кому йдуть 43 мільони?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою процедурою та передусім хочемо зазначити, що Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначалися на основі рекомендацій відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення, тому в медико-технічних вимогах наявні і педіатричні котушки, і багатоканальна котушка всього тіла.
Очікувана вартість розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет та в електронній системі закупівлі Prozorro (як приклад див. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-24-006653-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-013332-a) , а також у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення закупівель, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Водночас принагідно повідомляємо, що ціну тендерної пропозиції визначає саме учасник торгів.
Очікувана вартість розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет та в електронній системі закупівлі Prozorro (як приклад див. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-24-006653-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-013332-a) , а також у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення закупівель, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Водночас принагідно повідомляємо, що ціну тендерної пропозиції визначає саме учасник торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
76 999 999,12
UAH з ПДВ
|
76 999 999,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕДІН" |
77 650 000,00
UAH з ПДВ
|
77 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ #38677809 |
Переможець |
76 999 999,12
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 15:13
|
ДОГОВІР 57 від 28.02.2024.pdf | укладений |
29 лютого 2024 15:12
|