Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Литвиненко Андрій Володимирович +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2022 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 14:10 |
Очікувана вартість: | 9 713 782,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 568,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48568,91 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Реквізити для оформлення банківської гарантії: UA418201720344251007100008843 Державна казначейська служба України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 48568.91 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник при необхідності на протязі року на будь-якому етапі будівництва перераховує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Невикористана протягом тримісячного строку сума попередньої оплати повертається Замовнику. В разі надання авансу Замовник протягом 14 календарних днів з дня виставлення рахунку Підрядником, проводить оплату авансу | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3 та актів на монтаж обладнання, підписаних уповноваженими представниками Сторін. «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в та акти на монтаж обладнання готує Підрядник і передає у 6-ти примірниках ( 2 примірника для Підрядника, 4 примірника для Замовника) для підписання Замовнику у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. Проміжні платежі за виконані роботи, здійснюється в двотижневий термін, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 11:31 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx | |
21 січня 2022 11:31 |
Проект тенд.договору підряду (з авансом).doc | |
21 січня 2022 11:31 |
ТД Сонечко.docx |
21 січня 2022 11:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 11:31 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx
|
|||
21 січня 2022 11:31 |
Проект тенд.договору підряду (з авансом).doc
|
|||
21 січня 2022 11:31 |
ТД Сонечко.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-05-000057 ● 3f7d7055ca0242f0bc0798bb7c52602b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 09:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-01-12-002814-a 12.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-09 19:28:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції будівлі (літ. «А») ЗДО ясла-садок «Сонечко» Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-12-002814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «СС-Білдкомпані» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 11:54:45
Про надання пояснень UA-2022-01-12-002814-a
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
На виконання запиту, повідомляємо:
1. У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2022 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посилання: http://www.kap-bud.sm.gov.ua/images/info%20zak%20dkb%20oda%202022%20Drushba.doc
2. Технічне завдання сформоване з урахуванням робочого проекту Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) зведеного кошторисного розрахунку, та наказу ДКБ Сумської ОДА від 10.01.2022 № 4-ОД «Про затвердження проекту будівництва». Всі технічні вимоги на виконання робіт на Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) викладені в Додатку 3 до Тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі 9`713`782 грн сформована з урахуванням Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) затвердженого ТОВ «Центр Експертизи» у м. Суми від 20.08.2021 №2526. Враховуючи вищенаведене, вважаємо що очікувана вартість закупівлі Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) буде не більше 9`713`782 грн з ПДВ
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «СС-Білдкомпані» вимог частини другої статті 41 Закону.
ТОВ «СС-Білдкомпані» виконала всі вимоги частини другої статті 41 Закону. Надані документи додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-13 20:05:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції будівлі (літ. «А») ЗДО ясла-садок «Сонечко» Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2022-01-12-002814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів тендерної пропозиції ТОВ «СС-Білдкомпані», тоді як, у складі його тендерної пропозиції, з недотримання вимог:
- пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації відсутній договір на комплексне банківське обслуговування від 28.01.2022 № 41482600;
- підпункту 1.3.2 пункту 1.3 розділу 1 додатку № 2 до тендерної документації відсутній відгук ТОВ «АТБ-Маркет» про виконання аналогічного договору від 22.08.2019 № 220719.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 11:30:48
Про надання пояснень UA-2022-01-12-002814-a
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
На виконання запиту, повідомляємо:
1. Щодо відсутності договору, на комплексне обслуговування, як того вимагає пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації відсутній договір на комплексне банківське обслуговування:
- в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СС-Білдкомпані» наданий документ «11. Документи з банку до БГ.pdf», в якому на сторінках 8 – 9 присутній оригінал Заяви на надання банківської гарантії IG27/20220098/DKBO від 28 січня 2022 року, яка згідно з інформацією зазначеною в тексті наданої банківської гарантії і є договором на комплексне обслуговування: «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком: ЗАЯВА ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № IG27/20220098/DKBO від «28» січня 2022 року, відповідно до умов Розділу «Умови надання гарантій» до Договору на комплексне банківське обслуговування № 41482600 від «28» січня 2022 року.».
2. Згідно з підпунктом 1.3.2 пункту 1.3 розділу 1 додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати документи для підтвердження виконання аналогічних договорів. Учасник ТОВ «СС-Білдкомпані» представив документ «4. Документи по аналогічним договорам.pdf», в якому були представлені Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми Кб-2в), і зведена довідка Приймання будівельних робіт (форма КБ-3) до договору ТОВ «АТБ-Маркет» від 22.08.2019 № 220719, що підтверджує повне виконання договору.
Так як пропозиція ТОВ «СС-Білдкомпані» була найбільш економічно вигідна, і весь комплекс документів відповідав вимогам тендерної документації, було прийнято рішення про укладення договору.
3. Також повідомляємо, що даний договір був розірваний згідно з Додатковою угодою №1 від 15.09.2022 у зв'язку з істотною зміною обставин,керуючись статтями 604,651,652,653, 654 Цивільного кодексу України, та винекненням обставин непереборної сили, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 1 |
Дата публікації: | 04 жовтня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 480/0615/22 |
Дата відкриття провадження: | 07 жовтня 2022 |
Документи:
04 жовтня 2022 13:58
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2022 13:56
|
Оскарження |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" |
8 890 321,40
UAH з ПДВ
|
8 841 752,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" |
9 520 770,00
UAH з ПДВ
|
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ" |
9 620 044,80
UAH з ПДВ
|
8 888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
9 305 253,60
UAH з ПДВ
|
9 305 253,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тимофєєв Артем Андрійовіч |
9 702 705,00
UAH з ПДВ
|
9 702 705,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" #01268012 |
Відхилено |
8 841 752,49
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 11:43
|
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" #41482600 |
Переможець |
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 21:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 09:45
|
Договір №2 від 18.02.2022 | укладений |
21 лютого 2022 09:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція будівлі (літ."А") ЗДО ясла-садок "Сонечко" Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області по вул. Козацька, 14 в м. Дружба"(коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роб |
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 лютого 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із істотною зміною обставин,керуючись статтями 604,651,652,653, 654 Цивільного кодексу України, у звязку із винекненням обставин непереборної сили, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 стороно дійшли згоди розірвати договір |