Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи)
Очікувана вартість
14 900 294,77 UAH
UA-2020-03-05-004146-b 6c34508b2f5e4222a365900e30701b1b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Наталія Миколаївна

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Літвінова Наталія Миколаївна
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м. Житомирі» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) виникла необхідність у зміні проектних рішень, невнесення яких унеможливлює подальше виконання та закінчення об’єкта будівництва. Тому до проектної документації внесені зміни і відкоригований робочий проект по вищевказаному об’єкту отримав позитивний експертний звіт від 16.12.2019р. № 2584/е/19, що свідчить про те, що роботи, які внесені у відкоригований робочий проект є продовженням робіт з будівництва об’єкту: «Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м. Житомирі» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) та становлять невід’ємну частину повного комплексу робіт від первісного проекту, тобто є продовженням ряду виконаних робіт попереднім виконавцем робіт ПП «Елітбуд-1», що підтверджено генеральним проектувальником ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ» (лист обгрунтування від 12.12.2019р. №36). Як наслідок виникає потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого виконавця робіт з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з виконаними роботами. Тому, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності із вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду; виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням вже встановленого обладнання. Законодавство України передбачає видачу дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до них. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Разом з тим, підрядна організація ПП «Елітбуд-1» залишила на будівельному майданчику матеріали, техніку, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування. Переговорна процедура закупівлі – це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками (частина перша ст. 35 Закону) Відповідно до п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (далі – Закону) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Отже, у даному випадку відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 20:17
Оскарження наміру укласти договір: 16 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 14900294.77UAH з ПДВ
«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

05 березня 2020 20:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000035 ● f7c8ea9946a6472ca6d67a82d79262a1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.04.2020
№ 25

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2020 № 25.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2020-03-05-004146-b від 05.03.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-27 17:10:18

Про внесення змін до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2020 № 25

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.04.2020 № 26

Житомир



Про внесення змін до наказу
від 21.04.2020 № 25


Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, у зв’язку із технічною помилкою

НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни в наказ від 21.04.2020 № 25 «Про початок моніторингу закупівель» та викласти преамбулу до нього у наступній редакції:
«Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18.

2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Людмила КОСТЮК

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-30 13:41:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул. Фещенка-Чопівського, 18 в м. Житомирі» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-004146-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону, якщо так то надайте документ яким установлювались кваліфікаційні критерії до учасника та підтверджуючу інформацію щодо відповідності ПП «Елітбуд-1» встановленим кваліфікаційним критеріям?
2. Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, та надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій технічного завдання (в т.ч. з локальними кошторисами) по даному предмету закупівлі та розрахунку ПП «Елітбуд-1» до неї (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), яка подана Замовнику.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-06 19:18:48

відповідь на запит на моніторинг

Відповідно до запиту від 30.04.2020 року надаємо наступну інформацію.
Замовником в Запрошенні для участі в переговорах № 05-864 від 05.03.2020 р. установлювались кваліфікаційні критерії до учасника, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ПП «Елітбуд-1» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надав наступну підтверджуючу інформацію:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази вих. № ТЗ/03-20/01 від 05.03.2020 р.;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № ТЗ/03-20/02 від 05.03.2020 р.;
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору вих. № ТЗ/03-20/03 від 05.03.2020 р.;
- Відомості про учасника вих. № ТЗ/03-20/04 від 05.03.2020 р.;
- Гарантійний лист вих. № ТЗ/03-20/05 від 05.03.2020 р.
- Три договори
Технічним критеріям:
- Кошторис;

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 12:08:13

Запит про надання пояснень

Запит про наданняпояснень
У межахпроведеннямоніторингузакупівлі по предмету «Реконструкція футбольного поля та благоустрійтериторії центрального стадіону по вул. Фещенка-Чопівського, 18 в м. Житомирі» (інформаціюоприлюднено в інформаційно-телекомунікаційнійсистемі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-004146-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частинип’ятоїстатті 8 Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманніпояснення до наступнихпитань та копійдокументів.
1. Яким документом учасникупереговорноїпроцедури закупівель доведена інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівель (обсяги, перелікробіт, вимоги до розрахункупропозиції)? При цьому прошу завантажитиданий документ.
2. Надативсіпротоколизасідань тендерного комітету/уповноваженої особи, якіскладалися для (при) проведення (нні) вищевказаноїпроцедуризакупівлі.
3. Відповідно до обгрунтуваннязастусуванняпроцедури закупівель зазначенонаступне: «…Тому до проектноїдокументаціївнесенізміни і відкоригованийробочий проект по вищевказаномуоб’єктуотримавпозитивнийекспертнийзвітвід 16.12.2019р. № 2584/е/19, щосвідчить про те, щороботи, яківнесені у відкоригованийробочий проект є продовженнямробіт з будівництваоб’єкту: «Реконструкція футбольного поля та благоустрійтериторії центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м. Житомирі» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктамизавершеногочинезавершеногобудівництва та об’єктівцивільногобудівництва) та становлятьневід’ємнучастинуповного комплексу робітвідпервісного проекту, тобто є продовженням ряду виконанихробітпопереднімвиконавцемробіт ПП «Елітбуд-1», щопідтвердженогенеральнимпроектувальником ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ» (лист обгрунтуваннявід 12.12.2019р. №36). Як наслідоквиникає потреба здійснитидодатковузакупівлю в того самого виконавцяробіт з метою уніфікації, стандартизації та забезпеченнясумісності з виконанимироботами….». Враховуючизазначене, надатилист обгрунтуваннявід 12.12.2019р. №36 виданого ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ».
4. Прошу пояснити, чому при попередньопроведенійпереговорнійпроцедурізакупівлі по даному предмету закупівель (UA-2019-12-16-001821-c,договірпо якомурозірваний за результатом проведеннямоніторингузакупівліУправліннямПівнічногоофісуДержаудитслужби в Житомирськійобласті)застосовувався п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону (необхідністьпроведеннядодатковихбудівельнихробіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачуваніобставининеобхідними для виконання проекту за сукупностітаких умов: договір буде укладено з попереднімвиконавцемцихробіт, такіроботитехнічночиекономічнопов’язані з головним (первинним) договором; загальнавартістьдодатковихробіт не перевищує 50 відсотківвартості головного (первинного) договору) при наявностів замовника листа ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ»,зазначеного в пункті 3 даногозапиту, з можливістюзастосування для їїпроведенняпідставизазначної вп. 5 ч. 2 ст. 35 Закону?
Пояснення та документинеобхіднонадати через електронну систему закупівель протягомтрьохробочихднів з дня оприлюдненняцьогозапиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 18:30:21

Відповідь на зипит

1) Замовником учаснику переговорної процедури закупівель доведена інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету переговорної процедури шляхом отримання ним технічного завдання з виконання робіт по вказаному об’єкту, що складене на підставі затвердженої в установленому порядку кошторисної документації. Копія надається.
2) Надаємо копії протоколів:
№ 21 від 04.03.2020 року;
№ 25 від 05.03.2020 року.
3) Надаємо копію листа ТОВ «Проспект –Проект» вих. № 36 від 12.12.2019 року.
4) Лист ТОВ «Проспект – Проект» вих. № 36 від 12.12.2019 року, містить всю необхідну інформацію щодо підстав проведення процедури закупівлі UA -2020-03-05-004146-в відповідно до п.5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Елітбуд-1»
#33555092
Переможець 14 900 294,77
UAH з ПДВ
05 березня 2020 20:17

Документи

05 березня 2020 20:17
Електронний підпис
05 березня 2020 20:16
Протокол №25 від 05.03.2020р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 20:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Елітбуд-1»
#33555092
14 900 294,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 20:17
Електронний підпис
05 березня 2020 20:16
Протокол №25 від 05.03.2020р.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 09:56
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 17:59
договір _ 4-20 від 25.03.2020.pdf укладений
25 березня 2020 17:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи) 1 роб 14 900 294,77
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції,що додається.
Номер договору про закупівлю: № 4-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи) 1 роб 14 900 294,77
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 900 294,77
UAH (в тому числі ПДВ 2 483 382,46 UAH)