Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908 nkv_sergey@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 30 140 228,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 301 402,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150701.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 підписаними уповноваженими представниками Замовника та Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 16:25 |
Додаток_9.rar | |
23 жовтня 2019 16:25 |
ТД_Роботи_з_технічного_переоснащення_пристроїв_ЕЦ_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000035 ● e4c85fcd8d904a70acf937041c4a4b8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2019-10-23-002660-b 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-19 11:13:00
Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
18 березня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)» номер ID оголошення: UA-2019-10-23-002660-b (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «правильності заповнення форм документів» з огляду на наступне.
Згідно листа Мінекономрозвитку № 304-04/22177-06 від 28.05.2019 «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490» з 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, «Вид предмета закупівлі», «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «Джерело фінансування закупівлі», «Номер додаткової угоди», «Сума договору після внесення змін», «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
При цьому згідно з інформацією, наданою державним підприємством «ПРОЗОРРО», на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відображення полів «Вид предмета закупівлі», «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «Номер додаткової угоди», «Сума договору після внесення змін» завершені та доступні до заповнення замовниками, а також оновлено друковані форми з їх наявністю.
Разом з цим, інші вищезазначені пункти відображені в таких полях:
- «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)»;
- «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)».
З огляду на викладене, у друкованих формах документів у сфері публічних закупівель, заповнена інформація буде відображена у вказаних полях, з урахуванням змін внесених Наказом».
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/.
30 жовтня 2019 року в вищезазначеній системі «Prozorro» (розділ – новини) з’явилась інформація наступного змісту:
«3 1 листопада в системі з'явиться нове поле – «джерело фінансування». Державні установи зазначатимуть, за які кошти здійснюється закупівля. Для цього їм потрібно буде обрати зі списку джерело: державний чи ж місцевий бюджет, власний бюджет, бюджет цільових фондів, кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій чи ж інші надходження.
Нове поле допоможе громадським активістам, державним аудиторам та всім зацікавленим контролювати витрати з бюджету, аналізуючи та порівнюючи інформацію з Prozorro. Бізнес отримає додатковий критерій у пошуку релевантних тендерів та прийнятті рішення про участь у тій чи іншій закупівлі.
Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер)».
Таким чином, під час оголошення 23 жовтня 2019 року закупівлі «Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)» номер ID оголошення: UA-2019-10-23-002660-b, Замовником у повному обсязі дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" #42787736 |
Переможець |
30 120 800,00
UAH
|
12 листопада 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:03
|
Додаткова4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:23
|
Додаткова4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:19
|
ДОДАТКОВА_УГОДА_ПЗ_Ш_191347_НЮ_Д_3.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 15:46
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2020 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:13
|
НОЕР-СІСТЕМ ГРУП додаткова.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 13:25
|
Договір Козятин.pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-191347/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-191347/НЮ-д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-191347/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-191347/НЮ/д2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-191347/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-191347/Д3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-191347/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-191347/НЮ-Д-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-191347/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-191347/НЮ-Д-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |