Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Звягельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053571 |
Вебсайт: | http://novograd.osp-ua.info/ |
Місцезнаходження: | 11701, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул. Шевченка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Дмитренко Зоя +0414135414 byhgalternvrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 16:57 |
Проект Договору зі змінами.docx | |
25 серпня 2023 16:57 |
Тендерна документаці Квадракоптер.docx | |
25 серпня 2023 16:57 |
протокол 95df.pdf |
25 серпня 2023 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2023 16:57 |
Проект Договору зі змінами.docx
|
|||
25 серпня 2023 16:57 |
Тендерна документаці Квадракоптер.docx
|
|||
25 серпня 2023 16:57 |
протокол 95df.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000010 ● 1f32efcd2c354197ba3a4ffcc607bdd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-08-24-004831-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 12:23:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Квадракоптер з додатковою батареєю » (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-004831-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 12:52:27
Відповідь на запит про надання пояснення по процедурі закупівлі по предмету: «Квадракоптер з додатковою батареєю »
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) по процедурі закупівлі по предмету: «Квадракоптер з додатковою батареєю » (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-004831-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Відповідно до листа Добровольчого формування№1 (копія надається) від 01.08.2023 року рішенням сесії міської ради від 02.08.2023 року №948 виділено 4500000 гривень на проведення закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3T
Розрахунок очікуваної вартості здійснено з урахуванням вартості товару на ринку відповідно до положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки України №275 від 18.02.2020 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідно товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Комерційні пропозиції від постачальників додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно запиту Добровольчого формування №1,та посилання на марку Квадрокоптер DJI Mavic 3T
Дані технічні засоби дозволяють якісно та ефективно виконувати завдання по охороні та обороні Звягельської міської територіальної громади особовим складом Добровольчого формування №1, та максимального збереження життя мирного населення громади.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://info.nvrada.gov.ua/miska-rada/vykonavchi-organy/upravlinnya-ta-viddily/viddil-buhgalterskogo-obliku/
( обгрунтування додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Держаудитслужби України закупівля Квадракоптер з доватковою батареєю (код згідно ДК 34710000-7 " Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном " скасовано.
2023-10-09 11:58:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2023-10-09 12:19:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
4 477 500,00
UAH з ПДВ
|
4 477 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" #42293604 |
Переможець |
4 477 500,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 12:29
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 08:42 |
Кінець періоду оскарження: | 03 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 жовтня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі порушені терміни підписання та оприлюднення договору Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У |
22 вересня 2023 08:42
|
Електронний підпис |
22 вересня 2023 08:40
|
протокол 113 .pdf |