Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана СВІТЛОВА +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 14:38 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 14:38 |
Очікувана вартість: | 14 147 116,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 471,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Місцезнаходження замовника: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися пропозиції: Українська. Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції. На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) для застосування в якості протиожеледного покриття автомобільних трас і пішохідних тротуарів в зимовий період часу з метою зниження ризику травматизму та дорожньо-транспортних пригод. Обсяги закупівлі визначені виходячи з фінансової можливості та потреби замовника. Очікувану вартість закупівлі визначено як середньоринкову на підставі комерційних пропозицій та аналізу системи Прозорро на предмет оголошеної очікуваної вартості предмету закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 14:39 |
ТД (з особливостями) сіль для промислового переробляння 2023 зі змінами.docx | |
04 січня 2023 14:39 |
ТД (з особливостями) сіль для промислового переробляння 2023 зі змінами.docx | |
04 січня 2023 14:39 |
Інформація Зміни Сіль2023.pdf | |
04 січня 2023 14:39 |
Інформація Зміни Сіль2023.pdf | |
30 грудня 2022 11:38 |
Додаток 4-Проект договору сіль для промислового переробляння 2023.docx | |
30 грудня 2022 11:38 |
Додаток 4-Проект договору сіль для промислового переробляння 2023.docx |
04 січня 2023 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2023 14:39 |
ТД (з особливостями) сіль для промислового переробляння 2023 зі змінами.docx
|
|||
04 січня 2023 14:39 |
ТД (з особливостями) сіль для промислового переробляння 2023 зі змінами.docx
|
|||
04 січня 2023 14:39 |
Інформація Зміни Сіль2023.pdf
|
|||
04 січня 2023 14:39 |
Інформація Зміни Сіль2023.pdf
|
|||
30 грудня 2022 11:38 |
Додаток 4-Проект договору сіль для промислового переробляння 2023.docx
|
|||
30 грудня 2022 11:38 |
Додаток 4-Проект договору сіль для промислового переробляння 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В зв'язку з тим, що умови для зберігання солі у біг-бегах згідно ДСТУ 4246:2003 у Замовника відсутні, тоому поставка Товару на базу Замовника лише насипом,
Перелік всіх необхідних для Замовника документів зазначений в Тендерній документації Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000016 ● 3534a2d194ec49abaa4257e0405ed32b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
23.01.2023 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-30-003767-a, 30.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 09:24:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль (сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-30-003767-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовник відхилив тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СБІ КОМПАНІ»(далі – ТОВ «СБІ КОМПАНІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Лекс-Груп» (далі – ТОВ «Лекс-Груп») у зв’язку з тим, що зазначені учасники на вимогу підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації не надали сертифікати відповідності на сіль українського виробництва, проте згідно з частиною шостою статті 23 і частиною одинадцятою статті 26 Закону такі сертифікати можна не надавати, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації?
- чому Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «СБІ КОМПАНІ», ТОВ «Лекс-Груп» у зв’язку з тим, що зазначені учасники на вимогу підпункту 2 пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації не надали протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач, проте зазначені учасники надали у складі тендерної пропозиції посвідчення якості і безпеки виробника згідно ДСТУ 4246:2003 з фізико-хімічними показниками та інформацією про антизлежувач?
- чому тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог закону, зокрема у додатку 3 міститься така інформація: «Надання недостовірної інформації, відмова у виїзді Замовника на виробництво, склади тощо буде розцінено, як небажання Учасника підписувати договір. Замовник має право дискваліфікувати Учасника», що не відповідає пункту 41 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 11:29:53
Відповідь на запит замовнику
ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ:
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які МАРКУВАННЯ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ, ДЕКЛАРАЦІЯ АБО СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до положень тендерної документації (п. 1.2. додатку 3 до тендерної документації) було передбачено обов’язок учасників надати: 1) Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат; 2) Протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
Відповідно до положень частини шостої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, ВІН МОЖЕ ПОДАТИ ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Таким чином, положення частини шостою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачають можливість надання учасниками або відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів або технічного паспорту. При цьому частина шоста статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” не містить норм, які дозволяють учаснику взагалі не подавати вказані документи, при наявності вимоги в тендерній документації.
Відповідно до положень частини 11 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Водночас відповідно до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО ДОКУМЕНТОМ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ Є ДЕКЛАРАЦІЯ (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином, такий документ як сертифікат відповідності передбачений законодавством та повинен бути наданий учасниками вказаної вище закупівлі в складі тендерної пропозиції.
В складі тендерних пропозицій ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» були відсутні сертифікати відповідності на товар, що видані органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію.
ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ:
Відповідно до положень тендерної документації (п. 1.2. додатку 3 до тендерної документації) було передбачено обов’язок учасників надати: 1) Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат; 2) Протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
В складі тендерних пропозицій ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» відсутні: 1) Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат; 2) Протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
Документ, який був наданий в складі тендерних пропозицій ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» “Посвідчення якості та безпеки виробника” відповідно до положень Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” не можуть вважатися сертифікатом відповідності, протоколом випробувань або паспортом виробника товару.
Крім того, в документі “Посвідчення якості та безпеки виробника”, що був наданий ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» відсутня інформація про антизлежувач.
ЩОДО ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ:
Відповідно до положень пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги частини першої та другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачають, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються відомості, що передбачені частиною другою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. В тендерній документацїі на закупівлю “Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою за кодом ДК 021:2015 14410000-8 - Кам’яна сіль” зазначено всі необхідні відомості. Також, серед іншого, в тендерній документації наведено підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника відповідно до положень пункту 41, 42 та 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 14:04:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль (сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-30-003767-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Проаналізувавши відповідь на запит про надання пояснень, отриману 03.02.2023 в електронній системі закупівель, просимо надати додаткові пояснення:
- чому Замовник, у зв’язку з відсутністю обов’язкової сертифікації про відповідність на сіль українського виробництва, не надав учасникам ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп», відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомлення з вимогою в електронній системі про усунення невідповідностей щодо надання інших документі, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством?
Відповідно до абзацу другого Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
- чому Замовник в поясненнях від 03.02.2023 зазначив, що в документі «Посвідчення якості та безпеки виробника», що був наданий учасниками ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп», відсутня інформація про антизлежувач, тоді як відповідно до ДСТУ 4246:2003 (фероціанід калію) є антизлежувальною добавкою.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 14:41:12
Відповідь на звернення
“Відповідно до абзацу другого Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до положень пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі ВІДСУТНІСТЬ у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ).
Таким чином, положення зазначеного пункту Особливостей не дозволяють Замовнику надавати можливість усунення невідповідностей у інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до положень пункту 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції має надати:
1. Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат.
2. Протокол випробувань на товар, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» встановлено, що в складі пропозиції відсутні документи на виконання вимоги, вказаної в пункті 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, а саме:
1. Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат.
2. Протокол випробувань на товар, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
Зазначені документи відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
В зв’язку з вище наведеним, Замовник не мав нормативно-обґрунтованих підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасникам ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп».
Також, при прийнятті такого рішення уповноважена особа враховувала позиції Органу оскарження та Держаудитслужби України.
Так, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 114-р/пк-пз від 04.01.2023 по скарзі UA-2022-11-08-004452-a.c2 зазначає:
“Відповідно до додатку 3.1 Документації на підтвердження відповідності
запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає наступні документи згідно встановлених вимог.
Наявність документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі.
Учасником надаються копії документів:
1. На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі учасник надає скановані копії сертифікатів (або паспортів) якості на предмет закупівлі, які містять інформація про технічні характеристики, що вказані в додатку 3 таблиці. Якщо документи на запропонований товар (предмет закупівлі) будуть оформлені за фактом виготовлення, Учасником допускається надання зазначених документів від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), партія якого була поставлена Учасником/ виготовлена Виробником раніше.
2. Копія висновку досліджень пропанту відповідно до ISO 13503-2 або API RP19C, в т. ч. із обов’язковим дослідженням залежності провідності та проникності від навантаження.
3. Копія висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі). У випадку відсутності висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби, учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист щодо надання такого висновку на момент першої поставки товару.
...
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні копії сертифікатів (або паспортів) якості на предмет закупівлі, які містять інформацію про технічні характеристики, що вказані в додатку 3 таблиці та в тому числі, підтверджують такі технічні характеристики.
...
Виходячи з умов Документації та предмета закупівлі, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, надавши 24 години на виправлення зазначеної вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей.”
Крім того, при здійсненні моніторингу публічної закупівлі UA-2022-11-17-008311-a Державна аудиторська служба України також зазначила:
“Однак, на порушення вимог пункту 40 Постанови Замовник оприлюднив учасникам торгів ТОВ «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ОСЕЛЯ» (лот 1) та ТОВ «КМГ ТРЕЙД» (лот 2) Повідомлення з вимогою про надання документів, які підтверджують відповідність їх тендерних пропозицій вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, що відсутні у складі їх тендерних пропозицій.”
Також, у відповідь на запит замовнику на пояснення повідомляємо, що відповідно до положень тендерної документації (п. 1.2. додатку 3 до тендерної документації) було передбачено обов’язок учасників надати: 1) Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат; 2) Протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
В складі тендерних пропозицій ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» відсутні: 1) Сертифікат відповідності на товар, виданий органом сертифікації, який має право здійснювати таку сертифікацію. В сертифікаті відповідності має бути зазначений виробник товару та кому виданий сертифікат; 2) Протокол випробувань на товар або паспорт виробника товару, який повинен включати всі фізико-хімічні показники ДСТУ 4246:2003 та містити інформацію про антизлежувач.
Документ, який був наданий в складі тендерних пропозицій ТОВ «СБІ КОМПАНІ» та ТОВ «Лекс-Груп» “Посвідчення якості та безпеки виробника” відповідно до положень Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” не можуть вважатися сертифікатом відповідності, протоколом випробувань або паспортом виробника товару.”
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” Черкаської міської ради (далі - КП “ЧЕЛУАШ”) було розглянуто Висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (далі - ДАСУ) (ID моніторингу UA-M-2023-01-23-000016). За результатами розгляду, повідомляємо наступне. 1.Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) Замовник процедури закупівлі вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку. Щодо порушення частини першої, другої статті 26 Закону, статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. Пунктом 1.1. в Додатку 1 до Тендерної пропозиції Замовника встановлено вимогу «… - наявність товару (предмету закупівлі) на складі Учасника в обсязі не менше 20%;». Для факту підтвердження та з метою перевірки достовірної інформації щодо наявності товару на складі Учасника на виконання цієї вимоги Замовник у Додатку 3 тендерної документації зазначив: «Увага!! Надання недостовірної інформації, відмова у виїзді Замовника на виробництво, склади тощо буде розцінено, як небажання Учасника підписувати договір, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.». Згідно абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, АБО ФАКТУ ЗАЗНАЧЕННЯ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ БУДЬ-ЯКОЇ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Також, в абз. 2 п.1.3. ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника зазначено «Якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачено, що така інформація має бути достовірною.» Разом з тим, Замовник усвідомлює, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій регламентовано статтею 29 Закону. Звертаємо увагу, що до Замовника не надходили скарги або вимоги від учасників процедури закупівлі по зазначеній вимозі тендерної документації. Крім того, Замовником не було дискваліфіковано жодного із учасників з причин вказаних в Додатку 3 Тендерної документації. Також зазначаємо, що Замовником в подальшому при складанні тендерної документації будуть враховані висновки ДАСУ з цього питання. 2.В своєму висновку ДАСУ зазначає, що: “За результатом проведеного аналізу підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЛІГА-НОВА КОМПАНІ” було з’ясовано, що зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі від 06.01.2023 № 017, в якій було вказано, що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність, тому учасник в складі пропозиції не надає Сертифікат відповідності на товар, а надає Декларацію відповідності від виробника, передбачену чинним законодавством. Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Крім того, у підпункті 1.7. Розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно з підпунктом 1.8. Розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів.” КП “ЧЕЛУАШ” не може погодитись із зазначеним вище твердженням. Так, відповідно до положень частини 11 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Водночас відповідно до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” передбачено, що документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. З положень Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” випливає, що такий документ як сертифікат відповідності передбачений законодавством та повинен бути наданий учасниками вказаної вище закупівлі в складі тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, передбачено:“Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.” Таким чином Законом України “Про публічні закупівлі” також передбачено такий документ, як сертифікат, що підтверджує відповідність предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що положення частини 11 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” не містять згадки про документи, які не є обов’язковими. 3.В своєму висновку ДАСУ зазначає, що: “... відповідно до частини шостої статті 23 Закону якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Отже, нормативно-правовими актами України наразі не передбачено обов’язкової сертифікації солі для промислового перероблення за ДСТУ 4246:2003. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЛІГА-НОВА КОМПАНІ» для виконання вимог підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації надав Декларацію про відповідність виробника з технічним паспортом (сертифікат якості), із зазначенням інформації про виробника та кому видана Декларація про відповідність. Таким чином, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЛІГАНОВА КОМПАНІ» з вищевказаних підстав, Замовник порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.” КП “ЧЕЛУАШ” не може погодитись із зазначеним вище твердженням. Так, пунктом 3, частини 2, статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник зобов’язаний в тендерній документації встановити вимоги до предмета закупівлі, а саме: “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)”. Згідно з пунктом 33, частини 1, статті 1 Закону “Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що МОЖУТЬ ВКЛЮЧАТИ ПОКАЗНИКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ Й КЛІМАТ, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, БЕЗПЕЧНОСТІ, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги”.
2023-02-20 15:50:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Договір розірвано.
2023-03-01 13:49:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СБІ КОМПАНІ" |
11 480 000,00
UAH з ПДВ
|
11 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
12 103 000,00
UAH з ПДВ
|
12 103 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГА-НОВА КОМПАНІ» |
12 903 660,00
UAH з ПДВ
|
12 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
13 113 800,00
UAH з ПДВ
|
12 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Альхім |
13 725 600,00
UAH з ПДВ
|
13 725 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» |
13 925 100,00
UAH з ПДВ
|
13 925 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СБІ КОМПАНІ" #35811068 |
Відхилено |
11 480 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 18:48
|
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" #35703872 |
Відхилено |
12 103 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 11:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГА-НОВА КОМПАНІ» #44832015 |
Відхилено |
12 760 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
12 768 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 16:09
|
Дод.угода розірвання.pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 14:19
|
Підписаний договір (сіль).pdf | укладений |
30 січня 2023 13:26
|