Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of the public roads of the state importance (according to the list of roads) DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Квач Валерія Юріївна 380542700479 kvach.vy@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Kvach Valeria 380542700479 kvach.vy@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 11:37 |
Очікувана вартість: | 3 119 718 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 598 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,01 відсотка очікуваної вартості закупівлі): – 311 971,80 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 311971.8 UAH |
Publication date: | 11 січня 2022 15:18 |
Enquiries until: | 01 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 119 718 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 598 590 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 13:53 |
ТД ЕУ Т-Р 2022 зміни 02.02.doc | |
02 лютого 2022 13:53 |
ПРОЕКТ договору зміни 02.02.docx | |
02 лютого 2022 13:53 |
Перелік змін 02.02.docx | |
11 січня 2022 15:15 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
11 січня 2022 15:15 |
ТД ЕУ 2021 Т-Р 2022.doc | |
11 січня 2022 15:15 |
ПРОЕКТ договору.docx |
02 лютого 2022 13:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 13:53 |
ТД ЕУ Т-Р 2022 зміни 02.02.doc
|
|||
02 лютого 2022 13:53 |
ПРОЕКТ договору зміни 02.02.docx
|
|||
02 лютого 2022 13:53 |
Перелік змін 02.02.docx
|
|||
11 січня 2022 15:15 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
11 січня 2022 15:15 |
ТД ЕУ 2021 Т-Р 2022.doc
|
|||
11 січня 2022 15:15 |
ПРОЕКТ договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 6.10 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Виконавець підтверджує на момент укладання Договору наявність протиожеледних матеріалів у обсязі не менше 7 777,3 м³, які необхідні для початку робіт за Договором (на 2022 рік), та їх фактичне розміщення на виробничих базах згідно додатку №4 до Договору.»
Термін надання послуг, передбачений пунктом 6.1 проєкту Договору з 01.04.2022 року по 31.03.2025 року. Отже, протиожеледні матеріали для виконання умов Договору потрібні не раніше листопада 2022 року. Переможець закупівлі матиме час на заготівлю протиожеледних матеріалів після моменту укладення Договору до початку осінньо-зимового періоду 2022-2023 років і для заготівлі вище зазначеної кількості протиожеледних матеріалів необхідний значний обсяг обігових коштів, які доцільніше спрямувати на роботи, які планується виконувати одразу після укладення Договору. Тим паче, Договором передбачене своєчасне надання послуг за Договором, а отже, Переможець закупівлі зобов’язаний буде заготовити протиожеледні матеріали в необхідні кількості.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо гарантійного листа та пункт 6.10 і додаток №4 проєкту Договору.
Пунктом 7.3.15 Проєкту довгострокового договору з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено наступне:
«Зобов’язаний встановити GPS трекери на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом (до початку виконанням умов цього Договору). Виконавець повинен надати постійний доступ Замовнику до даних GPS трекерів (Логін та пароль). У випадку невиконання вимог цього пункту Договору, застосовуються штрафні санкції, а у разі застосування п.1.6. Договору, витрати, пов’язані з експлуатацією спеціальної техніки, машин та транспортних засобів, Замоником не оплачуються, а послуги не приймаються.»
З метою своєчасного виконання умов Договору встановлення GPS-трекерів на спеціальну техніку та автомобільний транспорт, вартість послуг яких визначається за пробігом, визнаний Замовником Переможець закупівлі повинен розпочати до моменту укладання Договору, щоб після укладення Договору послуги, надані Переможцем закупівлі з використанням зазначеної техніки, були прийняті Замовником.
Пунктом 7.8.20 ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» до складу робіт з експлуатаційного утримання належать роботи з монтування, технічного обслуговування та ремонту обладнання GPS-трекерів (GPS - терміналів), їхніх датчиків та периферійного обладнання для транспортних засобів.
Просимо надати роз’яснення, чи будуть відшкодовані понесені Переможцем закупівлі витрати з монтування GPS-трекерів, якщо вони будуть здійснені для виконання умов Договору, але до моменту укладення Договору. Якщо вказані витрати не будуть відшкодовані, просимо внести зміни до п. 7.3.15 проєкту Договору щодо строків встановлення GPS-трекерів протягом 30 календарних днів з дати укладення договору.
«Замовник має право вимагати проведення робіт / надання послуг у рахунок наступного місяця.»
Тобто, замовник має право замовляти види та обсяги робіт, що виходять за межі місячного ліміту фінансування.
Згідно п. 4.2. проєкту Договору у разі застосування п.1.6. Договору, розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
Проте, якщо Замовник скористається своїм правом вимоги проведення робіт/надання послуг у рахунок наступного місяця і Виконавець їх виконає, то Замовник не зможе підписати форму № КБ-2в та форму №КБ-3 поточним місяцем (місяцем виконання робіт/надання послуг), адже на ці послуги/роботи не буде передбачено місячного фінансування. І, відповідно, акти будуть підписані вже наступним місяцем, в якому буде передбачено фінансування.
У такому випадку формально у Замовника виникне право застосувати до Виконавця штрафні санкції за несвоєчасне виконання зобов’язань, що передбачено п. 8.3 проєкту Договору: «за порушення строків надання послуг за цим Договором з Виконавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості невчасно наданих послуг за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості».
Таким чином, Замовник у проєкті Договору навмисно зазначає пункти, які ставлять потенційного Виконавця у необґрунтовано невигідне становище та надає можливість Замовнику зловживати своїми правами.
Просимо внести зміни до проєкту Договору в цій частині.
«у разі порушення строків усунення недоліків /дефектів, передбачених п. 2.10 Договору, незалежно від вини Виконавця, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 5 відсотків від вартості виявлених недоліків»
Згідно даного пункту відповідальність настає незалежно від вини Виконавця. Проте, п. 2.10 проєкту Договору нерозривно пов’язаний з п. 2.9 проєкту Договору і в них вказані гарантійні випадки, які настають саме з вини Виконавця.
Таким чином, п. 8.3 проєкту Договору у вищевказаному формулюванні суперечить іншим умовам проєкту Договору.
Просимо внести зміни до проєкту договору в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000010 ● 8b03085fb46843e5959d9a45577253c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-11-004701-a 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 14:20:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-11-004701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 10:00:32
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2022-01-11-004701-a
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 09.08.2022 року № 167 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2022-01-11-004701-a.
24.08.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області (далі за текстом – САД у Сумській області) зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне.
1. Договір про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення є довгостроковим та передбачає надання послуг протягом II кварталу 2022 р. - I кварталу 2025 р.
Розмір бюджетних призначень визначений відповідно до абзацу 2 ст. 6 Закону України «Про автомобільні дороги» (передбачено, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів) як закупівля за середньостроковим/довгостроковим договором.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розмір бюджетних призначень доводиться тільки на поточний бюджетний рік.
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг по САД у Сумській області додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005, Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009, ДСТУ 8993:2020 Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання та ДСТУ 8800:2018 Настанова з утримання залізобетонних дорожніх огороджень парапетного типу.
Крім того, у ході виконання та прийняття до оплати послуг за договором, надання послуг перевіряється на відповідність:
ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування;
ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»;
ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»;
ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні потреби»;
ДСТУ Б.В.2.3-10-2003 «Огородження дорожнє парапетного типу»;
ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 «Огородження дорожнє перильного типу»;
ДСТУ Б.В.2.3-12-2004 «Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу»;
ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови;
Єдиним правилам ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони;
ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення робіт;
ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови;
ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання (діє з 01.01.2022 р.);
Р В.3.2-218-03450778-39-2003 «Рекомендації з утримання смуги відведення автомобільних доріг»;
НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг;
ДСТУ 8800:2018 Настанова з утримання залізобетонних дорожніх огороджень парапетного типу.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної документації, розробленої виходячи з комплексу робіт згідно з Додатком 8 Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р., за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг та виконання комплексу робіт на II квартал 2022 р. - I квартал 2025 р. Рівень утримання доріг – допустимий (копії наказу та зведеного кошторисного розрахунку додаються).
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту.
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
Додатки:
1. Копія Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (на 1 арк.).
2. Копія наказу САД у Сумській області від 30.09.2021 року №68 (на 2 арк.).
3. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості обʼєкту будівництва (на 1 арк.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 02.09.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 09.08.2022 року № 167 Департаментом моніторингу закупівель здійснено моніторинг закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2022-01-11-004701-a, за результатами проведення якого 02.09.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області (далі за текстом – Замовник) детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, Замовник вважає висновок незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення Замовником, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор", зазначаючи у Висновку, що учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції в недотримання вимог підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі за текстом – ТД) не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг. Так, Замовником у тендерній документації на закупівлю, що була предметом моніторингу, встановлено до учасників закупівлі вимогу на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п. 5.1.2 розділу Інструкція з підготовки ТД для підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості необхідній для забезпечення надання послуг (згідно форми, наведеної у Додатку №2 тендерної документації) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (за формою, наведеною у наказі Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) за останній період. При цьому, встановлена Замовником мінімальна кількість працівників, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, складала 95 осіб. Для підтвердження інформації, що працівники в достатньої кількості працюють саме на підприємстві Учасника та отримують офіційний дохід з відповідною сплатою податків, від Учасника вимагалося надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (за формою, наведеною у наказі Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) (далі - Податковий розрахунок) за останній період. Тобто, для підтвердження кваліфікаційного критерія вимагається лише форма з назвою ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ. Слід зазначити, що додатки 1-6, окрім того, що вони не містять інформації на підтвердження кваліфікаційного критерію, містять персональні дані про працівників Учасника (реквізити паспорта, ідентифікаційний код, відомості про оплату праці тощо), яка є конфіденційною (ст. 21 ЗУ «Про інформацію», ст. 31 ЗУ «Про оплату праці»), запитувати яку Замовник не має права (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Зазначаємо, що у вказаному наказі ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ та інші 6 додатків затверджені у вигляді окремих форм для заповнення з окремими відмітками про отримання контролюючими органами, які кожний окремо підписуються керівником підприємства та завіряється печаткою. Вказаний Податковий розрахунок з додатками не є статистичною звітністю, а є документом для перевірки правильності сплати податків і подається до органів ДПС (розділ І до Порядку заповнення Податкового розрахунку), тому порядок подання податкової звітності, викладеної у вказаному наказі, для подання Учасником тендерної пропозиції не застосовується. Разом з тим, додатки до податкового розрахунку містять, зокрема, відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Зазначені відомості не були обʼєктом дослідження в межах такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Така інформація також жодним чином не підтвердила б чи не спростувала б відповідність учасника закупівлі вказаному кваліфікаційному критерію. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Сумський облавтодор» Замовником встановлено, що учасником за довідкою №70/1 від 25.01.2022 року заявлено наявність у нього мінімальної кількості працівників – 135 осіб. Вказана кількість працівників підтверджена учасником податковими розрахунками за 4 квартал 2021 року платників: ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"; Філія "Буринський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"; Філія "Глухівська дорожньо-експлуатаційна дільниця" ДП "Сумський Облавтодор"; Філія "Дорбудсервіс" ДП "Сумський облавтодор"; Філія "Климентівська дорожньо-експлуатаційна дільниця Дочірнього підприємства Сумський облавтодор"; ФІЛІЯ "КОНОТОПСЬКИЙ РАЙАВТОДОР" ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"; Філія "Краснопільський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"; Філія "Липоводолинський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"; Філія "Путивльський райавтодор"; Філія "Роменський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"; ФІЛІЯ "СЕРЕДИНО-БУДСЬКИЙ РАЙАВТОДОР"; ФІЛІЯ "СУМСЬКА ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДІЛЬНИЦЯ" ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"; Філія "Сумський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор"; Філія "Шосткинський райавтодор" ДП "Сумський облавтодор" загальною кількістю, що більше ніж у 4 рази перевищує заявлену учасником мінімальну кількість працівників. Таким чином, учасником ДП «Сумський облавтодор» підтверджено його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог тендерної документації. Тож Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ДП «Сумський облавтодор» вимогам ТД та допуск його до аукціону. Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 02.09.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-11-004701-a містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
2022-09-08 09:44:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Сумського окружного адміністративного суду 13.09.2022 року подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення |
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 480/6002/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 вересня 2022 |
Документи:
28 вересня 2022 12:58
|
Електронний підпис |
28 вересня 2022 12:58
|
Електронний підпис |
13 вересня 2022 13:47
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
3 040 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 987 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 004 999 200,00
UAH з ПДВ
|
2 989 400 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
2 987 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2022 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 12:11
|
4Е-2022.pdf | укладений |
13 червня 2022 12:10
|