Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 042 157,12 UAH
UA-2020-03-31-001524-c 6c1349f9ca7044cca203afc0fbe31166
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:05
Очікувана вартість: 3 042 157,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 421,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54037, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Знаменська, 2/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Учаснику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного казначейства України у встановленому законодавством порядку. Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості робіт, відповідно до Постанови КМУ №1764 від 27.12.2001 та Постанови КМУ №117 від 23.04.2014. Учасник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів протягом 90 днів після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено актом виконаних робіт (КБ-2в), довідкою вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3). По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Учаснику суми попередньої оплати Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: довідка вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3) та акти виконаних робіт (КБ-2в). Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:59
Додаток 2.pdf
31 березня 2020 16:59
Додаток 5.pdf
31 березня 2020 16:59
ТД.pdf
31 березня 2020 16:59
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001524-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГОРЛОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3040816791
Дата подання: 06 квітня 2020 10:54
Уточнення по тендерній документації.
1. Тендерна документація складається з 6 документів завантажених у форматі Portable Document Format (PDF), а всі сторінки відтворені у графічному форматі, що унеможливлює копіювання та редагування викладеного у тендерній документації тексту. У той же час п. 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено застереження, що «відступлення Учасником від встановленої форми та/або надання документу/документів не за встановленою формою вважається не відповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». Будь ласка, для усунення перешкод для Учасників на шляху виконання згаданої вимоги тендерної документації, надайте тендерну документацію з додатками у форматі, який передбачає копіювання тексту (.doc, .docx тощо).
2. Відповідно до п. 5 Розділу «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» додатку 2 до тендерної документації від Учасників вимагається надання проекту «договору (Додаток 5) відповідно до наданої форми». Надайте роз’яснення, в якій формі слід надавати вказаний проект, чи повинен він бути заповнений, чи повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника? Також у пп. 12.1 п.12 Проекту Договору, викладеному у Додатку 5 до тендерної документації, міститься наступне положення: «Додатки є невід’ємною частиною цього Договору». Однак, вказані додатки не подано до основного тексту договору, також у ньому немає згадок і посилання на такі додатки. Проте, у п. 3 Розділу 6 тендерної документації вказано наступне: «Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт є невід’ємною частиною проекту договору». Будь ласка, надайте роз'яснення, чи повинен Учасник у складі Проекту договору подавати вказані у п. 3 Розділу 6 тендерної документації додатки?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:09
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі UA-2020-03-31-001524-c Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Крім того надаємо роз’яснення стосовно вимоги додатку 2 тендерної документації стосовно надання проекту договору у складі тендерної пропозиції. Проект договору повинен бути заповнений (без зазначення суми договору), та повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника. Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт не додаються до проекту договору у вигляді додатків оскільки згідно вимог Додатку 2 тендерної документації такі документи, які складають технічне завдання тендерної документації надаються у складі пропозиції окремо.
Разом з тим, відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації учасник закупівлі, якого рішенням Замовника визначено переможцем закупівлі повинен під час укладання договору надати заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001524-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40356536
Дата подання: 13 травня 2020 05:48
Невідповідність тендерної пропозиція ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» вимогам тендерної документації, та необґрунтоване рішення Замовника про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі
Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації «…Зазначені в довідці транспортні засоби, будівельні машини і механізми повинні бути відображені в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису».
Учасником ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису з відповідним відображенням транспортних засобів, будівельних машин і механізмів, які зазначені в довідці.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" 2 719 349,28
UAH з ПДВ
2 628 084,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 2 828 936,94
UAH з ПДВ
2 687 577,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 2 832 616,66
UAH з ПДВ
2 687 578,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" 2 854 795,97
UAH з ПДВ
2 854 795,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" 3 041 974,80
UAH з ПДВ
3 041 974,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:21
договора оренди.pdf
16 квітня 2020 17:21
тех. завдання.pdf
16 квітня 2020 17:21
тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 17:21
справка2.pdf
16 квітня 2020 17:21
Протокол НР.7Z
16 квітня 2020 17:21
протокол дозвіл.pdf
16 квітня 2020 17:21
проект договору.pdf
16 квітня 2020 17:21
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 квітня 2020 17:21
Лист для клієнтів.7z
16 квітня 2020 17:21
л. уповноважений.pdf
16 квітня 2020 17:21
л. проект договору.pdf
16 квітня 2020 17:21
л. ПД.pdf
16 квітня 2020 17:21
л. матеріали.pdf
16 квітня 2020 17:21
л. захист довкілля.pdf
16 квітня 2020 17:21
л. гарантійні строки.pdf
16 квітня 2020 17:21
кошторис.pdf
16 квітня 2020 17:21
календарний план.pdf
16 квітня 2020 17:21
к. статуту.pdf
16 квітня 2020 17:21
к. протоколу.pdf
16 квітня 2020 17:21
к. паспотрту.pdf
16 квітня 2020 17:21
к. наказу.pdf
16 квітня 2020 17:21
к. витягу.pdf
16 квітня 2020 17:21
к аналог договору.pdf
16 квітня 2020 17:21
загальні відомості.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. субпідрядники.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. ст. 17.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. склад.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. працівники 2.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. порівнял мтб.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. обладнання.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. мтб.pdf
16 квітня 2020 17:21
д. аналогічний договір.pdf
16 квітня 2020 17:21
д працівники 1.pdf
16 квітня 2020 17:20
Гарантія 2641-20.7z
16 квітня 2020 17:20
Відгук.pdf
16 квітня 2020 17:20
Витяг із Статуту.7z
16 квітня 2020 17:20
Банківська ліцензія.7z
16 квітня 2020 17:20
АВР.pdf
16 квітня 2020 17:20
44.imd

Публічні документи

06 травня 2020 17:02
Електронний підпис
06 травня 2020 17:01
050620201_20200506150607.pdf
06 травня 2020 17:01
050620201.pdf
15 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:17
Уставні документи.rar
15 квітня 2020 10:17
Технічна частина.rar
15 квітня 2020 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 10:17
Проект договору.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 17:41
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:53
27-УКБ Відгук.pdf
15 квітня 2020 16:53
14-Банк.довідка.pdf
15 квітня 2020 16:53
13-Дозвіл ІНТЕРБУД.pdf
15 квітня 2020 16:53
12-Ліцензія ІНТЕРБУД 2019.pdf
15 квітня 2020 16:53
11-Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:53
10-Опис документів.pdf
15 квітня 2020 16:53
9-Статут 05.06.2019.pdf
15 квітня 2020 16:53
3-Мазур М.О. паспорт.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 12:10
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:09
G7370.20.7z
16 квітня 2020 12:09
Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 12:09
Статут.PDF
16 квітня 2020 12:09
Рішення власника.PDF
16 квітня 2020 12:09
Проект договору.PDF
16 квітня 2020 12:09
Паспорт, ІПН Ващука.PDF
16 квітня 2020 12:09
відгук.PDF
16 квітня 2020 12:08
69.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК"
#41052432
Відхилено 2 628 084,54
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:53
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Переможець 2 687 577,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
2 687 577,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 11:09
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 13:37
Договір №6-12.pdf укладений
22 травня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму договору на 343 402,91 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 2 344 174,09 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 344 174,09
UAH (в тому числі ПДВ 390 695,68 UAH)