Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «ПС-399»)
"Repair, maintenance of maritime transport and related equipment and related services" CPV 50240000-9 (Repair of m/v "PS-399")
"Repair, maintenance of maritime transport and related equipment and related services" CPV 50240000-9 (Repair of m/v "PS-399")
Очікувана вартість
5 783 333,33 UAH
UA-2021-09-24-002862-a ● 6c0c94d2b5094838b2f591760fa79b9a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Глемязний Микола Іванович 048 7294769 gni@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Karabanov Sviatoslav 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
HLEMIAZNYI MYKOLA 048 7294769 gni@ods.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 783 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 833,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 173000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Publication date: | 24 вересня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 783 333 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 57 833 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «ПС-399») Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 173 000,00 грн. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
"Repair, maintenance of maritime transport and related equipment and related services" CPV 50240000-9 (Repair of m/v "PS-399") The documents provided by the participants of the procurement procedure as part of their bids, presented in other languages, must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian. The accuracy of the translation of these documents / the authenticity of the translator's signature is notarized. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application. The defining document is the document / text presented in the Ukrainian language. Amount of tender security (if required by the Customer): UAH 173 000,00. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): in accordance with the terms of the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт т/х «ПС-399»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair of m/v "PS-399"
CPV: 50240000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За умови надання Виконавцем Замовнику Гарантії відповідно до умов цього Договору Замовник здійснює попередню оплату (надає аванс) у розмірі _____ відсотків (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю з урахуванням результату проведеного електронного аукціону відповідно до пропозиції учасника-переможця, але не більше 20% ціни договору) від ціни цього Договору, зазначеної в п. 4.1 цього Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату. Рахунок на оплату надається Виконавцем після отримання від Виконавця письмового повідомлення про заплановану дату постановки Судна в ремонт та підписання Акту приймання судна в ремонт. Власні кошти підприємства | Аванс | 15 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Після повного закриття попередньої оплати (авансу) (у разі наявності) Замовник може надати Виконавцю другу попередню оплату (аванс), розмір якої не перевищує _____ % відсотків від залишку по Договору (розмір другої попередньої оплати (авансу) визначається на етапі укладання договору про закупівлю, виходячи з фінансової можливості Замовника, але не більше 20% від залишку по Договору), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату за умови надання Виконавцем Гарантії, авізованої через банк Замовника, на суму попередньої оплати (авансу), оформленої відповідно до вимог п. 5.1. цього Договору. Другу попередню оплату (аванс) Виконавець зобов’язується використати протягом строку надання Послуг. Власні кошти підприємства | Аванс | 15 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за фактично надані послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, з урахуванням попередньої оплати та ( якщо Виконавець є платником ПДВ) за умови отримання зареєстрованої податкової накладної на суму попередньої оплати (у разі здійснення попередньої оплати), після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості та Акту приймання Судна з ремонту, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця (в залежності від того, яка дата є більш пізньою) та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством, з урахуванням обмежень, встановлених п. 4.5. цього Договору. Власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 16:47 |
3.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
24 вересня 2021 16:47 |
3.1. Announcement of procurement.docx | |
24 вересня 2021 16:47 |
Проєкт договору.docx | |
24 вересня 2021 16:47 |
3.1. Тендерна документація (ПС-399).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-24-002862-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:41597975
Дата подання: 07 жовтня 2021 09:56
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Відповідно до вимог п.4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «ПС-399»), затвердженої рішенням тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 24.09.2021 р. (далі – тендерна документація), зазначено, що «Місце надання послуг: Акваторія Одеського морського порту.».
В статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Виходячи зі змісту наведеної статті та враховуючи обмеження місця надання послуг, можливо дійти висновку, що Замовник застосовує дискримінаційні умови, обмежуючи коло учасників даної процедури закупівлі, та створює процеси монополізації щодо предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося з вимогою внести зміни до Тендерної документації п.4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу 1 «Загальні положення» та викласти їх з урахуванням вимог ст.5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
В статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Виходячи зі змісту наведеної статті та враховуючи обмеження місця надання послуг, можливо дійти висновку, що Замовник застосовує дискримінаційні умови, обмежуючи коло учасників даної процедури закупівлі, та створює процеси монополізації щодо предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося з вимогою внести зміни до Тендерної документації п.4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу 1 «Загальні положення» та викласти їх з урахуванням вимог ст.5 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2021 17:06
«Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду повідомляємо про таке. Замовником було оголошено процедуру закупівлі послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт т/х «ПС-399») керуючись принципами здійснення публічних закупівель максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників.
З метою уникнення додаткових витрат на перехід плавзасобу до іншої акваторії, замовником передбачено вимогу в тендерній документації стосовно місця надання послуг, а саме акваторію Одеського морського порту, у зв’язку із місцем розташування т/х «ПС-399».
А також, повідомляємо, що відповідно до класифікаційного свідоцтва, виданого на підставі Правил класифікації і побудови суден Регістра судноплавства України, район плавання т/х «ПС-399» - прибережне плавання з віддаленням від місця укриття не більш 20 миль, в умовах плавання – при хвилюванні моря до 5-ти балів включно. Крім того, Регістром судноплавства України встановлено тимчасове обмеження по району плавання т/х «ПС-399» - закрита акваторія порту, до встановлення рятувальних плотів.».
З метою уникнення додаткових витрат на перехід плавзасобу до іншої акваторії, замовником передбачено вимогу в тендерній документації стосовно місця надання послуг, а саме акваторію Одеського морського порту, у зв’язку із місцем розташування т/х «ПС-399».
А також, повідомляємо, що відповідно до класифікаційного свідоцтва, виданого на підставі Правил класифікації і побудови суден Регістра судноплавства України, район плавання т/х «ПС-399» - прибережне плавання з віддаленням від місця укриття не більш 20 миль, в умовах плавання – при хвилюванні моря до 5-ти балів включно. Крім того, Регістром судноплавства України встановлено тимчасове обмеження по району плавання т/х «ПС-399» - закрита акваторія порту, до встановлення рятувальних плотів.».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 листопада 2021
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 18:20
|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 18:20
|
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК" |
5 777 888,00
UAH
|
5 777 888,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 листопада 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій