Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Очікувана вартість
7 969 624,00 UAH
UA-2020-07-28-006707-c 6bd19dec2b4e4795b625fe68ec72367b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:20
Очікувана вартість: 7 969 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 696,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу на 400 пас./год.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати проміжними платежами за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти банківських днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:11
ТД_ремонт повкрівля.doc
28 липня 2020 15:11
Додаток 2.doc
28 липня 2020 15:11
Додаток 1.doc
28 липня 2020 15:11
Додаток 3.doc
28 липня 2020 15:11
Додаток 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК МАГНАТ" 5 489 585,00
UAH з ПДВ
5 489 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРОМА 5 757 490,80
UAH з ПДВ
5 757 490,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 15:49
Договір_оренди_04_03_19.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_Наказ_Кулик.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_343_ДЦ_ЛС1_2_1_1.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_343_ДЦ_ИВР.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_343_ДЦ_ДЦ.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_342_ДЦ_ЛС1_2_1_2.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_342_ДЦ_ИВР.pdf
22 серпня 2020 15:49
СК_МАГНАТ_342_ДЦ_ДЦ.pdf
13 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_СТАТУТ.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_ПРОТОКОЛ.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_НАКАЗ.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_Договір.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_ВИТЯГ.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_ВИПИСКА.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_фінзвіт_2018.pdf
13 серпня 2020 17:00
фінзвіт_30.06.2020.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_звіт_1кв_2020.pdf
13 серпня 2020 17:00
Сертифікат ТН до 2020.pdf
13 серпня 2020 17:00
Сертификація.pdf
13 серпня 2020 17:00
Сертификат _додаток.pdf
13 серпня 2020 17:00
Перелік_продукції.pdf
13 серпня 2020 17:00
Дьяченко-покрівельник.pdf
13 серпня 2020 17:00
ТП_Кран_Іванівець.pdf
13 серпня 2020 17:00
ТП_екскаватор_Хюндай.pdf
13 серпня 2020 17:00
ТП самоскид Даф 7394.pdf
13 серпня 2020 17:00
ТП самоскид Даф 7389.pdf
13 серпня 2020 17:00
ТП самоскид Даф 3315.pdf
13 серпня 2020 17:00
Договір_оренди 04_03_19.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ИВР.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ДЦ_6.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ДЦ_5.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ДЦ_4.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ДЦ_3.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_22_ДЦ_ДЦ.pdf
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ИВР.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ДЦ_6.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ДЦ_5.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ДЦ_4.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ДЦ_3.xls
13 серпня 2020 17:00
22_ДЦ_ДЦ_2.xls
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_лицензия.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_дозвил_краны.pdf
13 серпня 2020 17:00
ДОЗВОЛА.pdf
13 серпня 2020 17:00
ДОЗВІЛ_ГАЗОПЛ_РОБОТИ.jpg
13 серпня 2020 17:00
Декларация_Хюндай_КАТ.pdf
13 серпня 2020 17:00
декларация _Магнат.pdf
13 серпня 2020 17:00
Гарантія_39 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 17:00
Гарантія_39 000,00 UAH.pdf
13 серпня 2020 17:00
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2020 17:00
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 серпня 2020 17:00
Лист_відгук_Соланта.pdf
13 серпня 2020 17:00
Договір субпідряду99.pdf
13 серпня 2020 17:00
відгук МАДЕСТ.pdf
13 серпня 2020 17:00
Кривбасстар_342_1_ПД_КБ3а.pdf
13 серпня 2020 17:00
відгук_кривбасстар.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_довiдка_ст.17.pdf
13 серпня 2020 17:00
СК_МАГНАТ_ТП.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:49
протокол 8.PDF
13 серпня 2020 15:49
БГ.rar
13 серпня 2020 15:49
12._Фiн_звiт.PDF
13 серпня 2020 15:49
11._ЦП__МТБ.pdf
13 серпня 2020 15:49
10._Акт_огляду.PDF
13 серпня 2020 15:49
9.1.охорона_працi.PDF
13 серпня 2020 15:49
9._трудовi_вiдносини.PDF
13 серпня 2020 15:49
7._Статут_опис.pdf
13 серпня 2020 15:49
6._Прикази.PDF
13 серпня 2020 15:49
5._ТП.PDF
13 серпня 2020 15:49
4._Листи_орендодавцiв.PDF
13 серпня 2020 15:49
3._Лiцензiя_та_дозволи.PDF
13 серпня 2020 15:49
2._Сертификат_1.pdf
13 серпня 2020 15:49
1._дог.цiна_з_кошторисом.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК МАГНАТ"

ТОВ КРОМА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СК МАГНАТ"
#37065126
Відхилено 5 489 585,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 18:15
ТОВ КРОМА
#32693322
Переможець 5 757 490,80
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 18:13

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про модель обладнання, будівельних машин і механізмів учасника за наступними позиціями: №2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 2) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про площу та про строк користування виробничим приміщенням та не вказано код ЄДРПОУ орендодавця 3) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір оренди №04/03-19 від 04.03.2019р., який не містить інформацію про модель будівельних машин щодо яких він підтверджує право залучення 4) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення 2-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та одного компресора INTERTOOL 5) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано разом з договорами оренди обладнання, будівельних машин і механізмів листів від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/ тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. 6) На виконання вимог підпункту 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано Додатку №1 до аналогічних договорів №0109/2019 від 01.09.2019р. та №99 від 03.07.2019р. 7) На виконання вимог пункту 5.1.2.2. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини наступних працівників з учасником: Кулик С.О., Ващенко Е.А., Чабанов О.А., Ємельянов М.П., Шевчук Е.В., Шевчук Е.К., Савченко М.О. та Савченко О.В.. 8) На виконання вимог пункту 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано квитанції про подання «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2019 рік. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 2) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 3) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 4) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 5) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 6) Пункт 5.1.3.2. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 7) Пункт 5.1.2.2. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 8) Пункт 5.1.4.1. підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про модель обладнання, будівельних машин і механізмів учасника за наступними позиціями: №2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11. 2) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про площу та про строк користування виробничим приміщенням та вказати код ЄДРПОУ орендодавця 3) Надати зміни до договору оренди №04/03-19 від 04.03.2019р. які містять інформацію про модель будівельних машин щодо яких він підтверджує право залучення 4) Надати документи, що підтверджують право власності або залучення 2-х апаратів для газового зварювання та різання Оптима-231-М та одного компресора INTERTOOL 5) Надати до наданих договорів оренди обладнання, будівельних машин і механізмів листи від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/ тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. 6) Надати Додаток №1 до аналогічних договорів №0109/2019 від 01.09.2019р. та №99 від 03.07.2019р. 7) Надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини наступних працівників з учасником: Кулик С.О., Ващенко Е.А., Чабанов О.А., Ємельянов М.П., Шевчук Е.В., Шевчук Е.К., Савченко М.О. та Савченко О.В. 8) Надати квитанцію про подання «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за 2019 рік.

Документи

02 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:52
Протокол №3.pdf
14 серпня 2020 12:42
Звіт з ЄДР ()

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРОМА
#32693322
5 757 490,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:01
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 16:09
Договір.pdf укладений
17 вересня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час проведення демонтажних робіт виявлено перелік робіт, які не будуть виконуватись, що призвело зменшення обсягів робіт. У зв’язку з цим, Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на суму 935 724 грн. 00 коп. (дев’ятсот тридцять п’ять тисяч сімсот двадцять чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 155 954 грн. 00 коп.. Викласти п. 3.1. Договору в новій редакції. Додаток №1 та Додаток №3, який є невід’ємною частиною Договору, викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: №16
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 821 766,80
UAH (в тому числі ПДВ 803 627,80 UAH)