Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Ворожбітов Віктор В'ячеславович +380536758717 kip_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2022 19:37 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 15:43 |
Очікувана вартість: | 46 570 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 232 852,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги, умови та форма до забезпечення тендерної пропозиції визначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) відсотки очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Місцезнаходження Замовника: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Софіївська, 68 Код ЄДРПОУ: 31700972 IBAN: UA403204780000026001924417963 в АБ «Укргазбанк», м. Київ Тендерна пропозиція, що не містить забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі якщо надане учасником забезпечення не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 232852.36 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за роботи згідно виставленого рахунку протягом 360 календарних днів з дня підписання Акту приймання-передачі робіт. Замовник також залишає за собою право здійснювати попередню оплату згідно даного Договору чи виставленого рахунку. | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2022 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2022 11:24 |
перелік змін.doc | |
22 січня 2022 11:24 |
Тендерна документація (Мічуріна) зі змінами.pdf |
22 січня 2022 11:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2022 11:24 |
перелік змін.doc
|
|||
22 січня 2022 11:24 |
Тендерна документація (Мічуріна) зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- по першій та другій вимогам - з метою надання учасникам можливості краще ознайомитись з предметом закупівлі їм дозволяється відвідати об'єкт будівництва та ознайомитись з проектною документацією безпосередньо на об'єкті, про що було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
- по трєтій вимозі - відповідні зміни було внесено до тендерної документації.
- по четвертій вимозі - вимогу відхилено, адже Замовник вважає що надано достатньо часу, щоб підготувати тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000040 ● 15f4c0fe7c374a59b90f044560a38d75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-01-14-003781-c 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-02 15:35:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 13:54:48
Пояснення
На вимогу Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Для вчасного забезпечення населення міста Кремечука тепловою енергією та якісного проведення опалювального сезону 14 січня 2022 року було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області.
24 лютого 2022 року переможцем вищевказаної процедури закупівлі було визнано ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ".
Згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю мав надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
На час виконання вимог тендерної документації для переможця процедури закупівлі припав початок військової агресією російської федерації проти України та відповідно введення воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»).
У зв’язку з цим, на той час, банківські установи не оформлювали банківські гарантії (забезпечення виконання договору), державні реєстри не працювали, а адміністративні послуги не надавалися.
Тому, переможець процедури закупівлі, а саме ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" через вищевказані обставини, що незалежні від нього, не змогло надати забезпечення виконання договору, про що надіслав Замовнику відповідного листа, що додається.
З огляду на зазначене, та відсутністю чіткого алгоритму дії в таких ситуаціях, Уповноваженою особою Замовника на свій страх та ризик було прийнято рішення не відхиляти переможця процедури закупівлі через відсутність забезпечення виконання договору задля вчасного та якісного проведення опалювального сезону в подальшому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) співробітниками Державної аудиторської служби України було виявлено порушення Законодавства. Керуючись, ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Таким чином, повідомляємо, що замовником вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 про припинення зобов’язань за договором №25 від 15.03.2022 року.
2022-09-21 10:18:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
усунуто
2022-09-26 10:00:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" |
39 772 302,93
UAH з ПДВ
|
39 772 302,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" |
45 531 397,34
UAH з ПДВ
|
45 531 397,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
46 283 174,00
UAH з ПДВ
|
46 283 174,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" #23543186 |
Переможець |
39 772 302,93
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 20:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 16:22
|
Ду _1 від 15.09.22 до Договору _25 від 15.03.2022 з ТОВ КВП Котлогаз.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2022 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 16:33
|
Договір | укладений |
17 березня 2022 16:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області | 1 | роб |
39 772 302,93
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області | 1 | роб |
3 845 294,40
UAH з ПДВ
|