Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф офісний
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-10-17-000626-c 6b95ea8d57624a109b6d190ebcc47dde
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чередниченко Олена Юріївна

098-236-31-29 kmkshvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01994008
Місцезнаходження: 04209, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Чередниченко Олена Юріївна
098-236-31-29
kmkshvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:46
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:46
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 44421300-0 — Сейфи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 14:40
ДОГОВІР ПОСТАВКИ (Проект).docx
17 жовтня 2019 14:40
Оголошення (Сейфи).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним вимогам, викладеним в оголошенні
Пропозиції оцінюються за остаточною ціною
Технічні вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:22
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 12:38
Доброго дня! Чи зможемо взяти участь в закупівлі із сейфами з такими характеристиками: розміри зовнішні, мм (ВхШхГ): 630x440x355 розміри внутрішні, мм (ВхШхГ): 500x436x301
Відповідь: за вказаними розмірами сейф розглядаємо, але з дотриманням інших технічних характеристик, викладеним в оголошені
Сроки поставки
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:04
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:43
Доброго дня. Для виготовлення даного товару необхідно 30 днів. Чи зможемо ми вам поставити товар протягом 40 днів після підписання договору?
Відповідь: Так
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 9 360,00
UAH з ПДВ
9 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "Епіцентр К" 10 455,12
UAH з ПДВ
10 455,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 19:06
Електронний підпис
18 жовтня 2019 19:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 11:43
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:39
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:39
9. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 жовтня 2019 11:38
6. Лист-згода.pdf
21 жовтня 2019 11:38
3. Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВ-ПРОМ"

ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВ-ПРОМ"
#42915052
Переможець 9 360,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ"
#42915052
9 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ АВ-ПРОМ (сейф) 30.10.2019.pdf укладений
31 жовтня 2019 16:14