Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини підвального приміщення під укриття Зеленського ліцею Ковельської міської ради Волинської області по вулиці Шкільна,29 с.Зелена, Ковельського району Волинської області код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
5 414 500,00 UAH
UA-2024-02-06-012488-a ● 6b8e7b7b30b0442d86a0c7f3e737725b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Наталія Савенюк +0501502845 saveniuknatali@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 11:21 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 11:21 |
Очікувана вартість: | 5 414 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт частини підвального приміщення під укриття Зеленського ліцею Ковельської міської ради Волинської області по вулиці Шкільна,29 с.Зелена, Ковельського району Волинської області код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини підвального приміщення під укриття Зеленського ліцею Ковельської міської ради Волинської області по вулиці Шкільна,29 с.Зелена, Ковельського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45060, Україна, Волинська область, село Зелена, Шкільна,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом семи робочих днів з дня отримання даного акту та довідки. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо матеріалів
Дата подання: 09 лютого 2024 09:42
Дата відповіді: 12 лютого 2024 14:05
Уточніть будь ласка дані питання:
1.Дизельна електростанція якої потужності?
2.Вентлятор з електродвигуном якої потужності?
3.Блоки дверні металеві та металопластикові - розмір дверного блоку ?
4.Люк чавунний для колодязів важкий - діаметр?
5.Металопрофіль - товщина?
6.Клапан вентиляційний тавідвід ментиляційни - розміри?
7.Вентиляційна решіткка - розміри?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання. 1.Дизельна електростанція потужністю 10 кВа, Г 220В.2.Вентилятор з електродвигуном відповідно до підсумкової відомості ресурсів в кількості 4 шт наступних потужностей:вентилятор з електродвигуном №=0,082 кВт, n=3320 об/хв, Q=280 м3/год-2 шт; вентилятор з електродвигуном N=0.06кВт, n=2420об/хв, Q=445м3/год-1 шт;вентилятор з електродвигуном N=0.555кВт, n=3100 об/хв, Q=2480м3/год-1 шт.3.Блоки дверні металеві та металопластикові різних розмірів від 90-120 см ширини та до 210 висоти, більш детальні розміри зазначені в робочому проекті Розділ- робочі креслення.4.Люк чавунний для колодязів типу "Т" ГОСТ 3634-83.5.Металопрофіль- розділ робочі креслення.Клапан вентиляційний: клапан вентиляційний 500*300 -1 шт; клапан вентиляційний діаметр100мм-3 шт;відвід вентеляційний діаметр 100мм ГОСТ 5582-75- шт; відвід вентиляційний300*500-2шт; відвід вентиляційний 250*500-2 шт, відвід вентиляційний діаметр 250-2 шт, діаметр 315-1 шт, діаметр 350-1шт.;решітка вентиляційна діаметр-100мм.Дані розміри зазначені в робочому проекті щодо предмету закупівлі в розділі робочі креслення та в специфікації до проекту. Для більш детального ознайомлення з переліком матеріалів необхідних для виконання даного виду робіт, а також з усіма необхідними кресленнями та іншим додатковим матеріалом, що безпосередньо стосується даного будівництва можливо за адресою м.Ковель вул.Незалежності,101.
Витрати
Дата подання: 09 лютого 2024 14:40
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:49
Згідно п. 1.7 Додатку 2 до Тендерної документації – «1.7. розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва;».
Відповідно п. 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва – «5.2. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови. При обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатка 18 та 19 цієї Настанови, пункт 5.16 не застосовується. (внесено згідно до Зміни №1)».
Відповідно п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва – «5.2. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови.
При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується. (внесено згідно до Зміни №1)».
Враховуючи вимоги Настанови з визначення вартості будівництва, просимо надати відповідь на наступні питання:
- Чи можна при обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатка 18 та 19 цієї Настанови?
- Чи можна при обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Вимога щодо п.1.7."Розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до Розділу V "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва" зі змінами 1-3, приймаються виключно відповідно до розділу V.
Відповідно до п.5.15 "У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови відповідно. При обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови, пункт 5,16 не застосовується. У пункті 5.17 "У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за данимибухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу(зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови.При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови, пункт 5,18 не застосовується. Отже з огляду на вищевикладене учасник самостійно обирає алгоритм розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи з вимог розділу V Настанови.
Відповідно до п.5.15 "У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови відповідно. При обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови, пункт 5,16 не застосовується. У пункті 5.17 "У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за данимибухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу(зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови.При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови, пункт 5,18 не застосовується. Отже з огляду на вищевикладене учасник самостійно обирає алгоритм розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи з вимог розділу V Настанови.
Аналогічний договір
Дата подання: 10 лютого 2024 22:25
Дата відповіді: 13 лютого 2024 10:26
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації "Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та/або договір який підтверджує досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту." Чи буде вважатися аналогічним договором - договір предмет, якого є "роботи по влаштуванню фасаду по об'єкту: "Будівництво житлового будинку.........." та договір предмет, якого є будівельно-монтажні роботи по об`єкту: " Капітальний ремонт будівлі........." (утеплення фасаду)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання."Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та/або договір який підтверджує досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту." У разі, якщо роботи по влаштуванню фасаду, будівельно-монтажні роботи(утеплення фасаду) є результатом будівництва, реконструкції, капітального ремонту будівель та споруд та/ або за кодом ДК відносяться до 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, або 021:2015:45454000-4 Реконструкція такий договір вважатиметься аналогічним. Роботи виключно по утепленню фасаду не зовсім відповідають визначенню аналогічний договір, оскільки роботи щодо даного предмету закупівлі включають в себе більший спектр виконаних робіт відповідно до технічного завдання.
Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 лютого 2024 22:39
Дата відповіді: 13 лютого 2024 09:13
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації: "3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці." Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору є КБ-2в та/або КБ-3?
Відповідь: Доброго дня. Докуметнами що підтверджують виконання аналогічного договору є КБ-2в та КБ-3.У разі надання учасником документу лише КБ-2в вимога вважатиметься виконаною.
уточнення ТД
Дата подання: 12 лютого 2024 21:44
Дата відповіді: 13 лютого 2024 10:29
У ТД зазначається, що до довідки про наявність працівників необхідно додати документ на кожного працівника , зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Чи може вважатися іншим документом наказ про прийняття на роботу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, наказ може вважатись іншим документом, який свідчить про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації.
щодо підтвердження локалізації товарів
Дата подання: 16 лютого 2024 15:59
Дата відповіді: 16 лютого 2024 21:37
Просимо навести перелік товарів, що передаються у власність замовнику в результаті виконання робіт капітального ремонту частини підвального приміщення під укриття Зеленського ліцею Ковельської міської ради Волинської області по вулиці Шкільна,29 с.Зелена, Ковельського району Волинської області.
Просимо уточнити вичерпний перелік товарів щодо яких є необхідність підтвердження у складі тендерної пропозиції учасника ступеню локалізації такого товару.
Або просимо підтвердити відсутність таких товарів в результаті виконання робіт капітального ремонту, та відповідно відсутність необхідності підтвердження ступеню локалізації в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання.Перелік товарів які підлягають локалізації визначені п.п.2 п.6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону "Про публічні закупівлі". З переліком товарів які перейдуть Замовнику у власність можна ознайомитись в додатку 2 ТД, а саме Підсумкові відомості ресурсів.В даних документах товари які підлягають локалізації є.
питання щодо матеріалів
Дата подання: 20 лютого 2024 16:17
Дата відповіді: 20 лютого 2024 16:31
Уточніть будь ласка дизельна електостанція однофазна чи трьохфазна?
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання.Відповідно до розробленої та затвердженої ПКД, дизельна електростанція наступних характеристик:P=10 кВа, U=220 B B EP103DE KU/MA
внесення змін до ТД
Дата подання: 26 лютого 2024 15:05
Дата відповіді: 27 лютого 2024 11:07
У Додатку 2 ТД, п 1.1. від учасника вимагається підтвердження сертифікатом про походження товару. Однак ст. 41 Митного кодексу України зазначає цілу низку документів, що підтверджують країну походження товару, де сертифікат про походження товару не є єдиним, тим самим Замовник обмежує коло Учасників, що є дискримінаційною ознакою.
Сертифікат про походження товару є обов’язковим у випадках, передбачених статтею 44 Митного кодексу України.
Однак ст 42 Митного кодексу визначає порядок, де документи, які підтверджують країну походження товару, не вимагаються в разі, якщо:
1) товари, що переміщуються через митний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню відповідно до цього Кодексу;
2) товари ввозяться громадянами;
3) товари ввозяться на митну територію України в режимі тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування;
4) товари переміщуються митною територією України в режимі транзиту;
5) це передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
6) через митний кордон України переміщуються зразки флори, фауни, ґрунтів, каміння тощо для наукових досліджень, відібрані на об’єктах України, розташованих у полярних регіонах або на островах у нейтральних водах Світового океану, що становлять науковий інтерес для України.
Тобто не передбачають подання сертифікату про походження товару, натомість передбачені інші відповідні документи. Враховуючи, що Замовник не передбачив подання інших документів відповідності товару,це може свідчити про обмеження кола учасників.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за необхідне внести зміни в ТД та виключити положення абзацу 2 п..1.1., Додатку 2 ТД або внести зміни щодо надання інших документів, які безпосередньо вказують на відповідність товару, таких як сертифікат відповідності або декларація про відповідність тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. Замовник, а саме Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради представляє орган виконавчої влади, а не законодавчої.З приводу вимоги щодо сертифікації в тендерній документації рекомендуємо ознайомитись з постановою КМУ №861 від від 02.08.22р., яка відповідно імплементована в Закон "Про публічні закупівлі". Нагадуємо що Учасник має право звертатись до державних органів влади за розясненнями, зокрема з цього приводу рекомендуємо звернутись до Кабінету Міністрів України, Мінекономіки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-06-012488-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА", Код ЄДРПОУ:38526244
Дата подання: 12 лютого 2024 16:17
Дата подання: 12 лютого 2024 16:17
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2024 16:07
рішення від 14.02.2024 № 2799.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 16:06
інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3391.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 15:06
рішення від 22.02.2024 № 3391.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 11:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД" |
4 605 635,54
UAH з ПДВ
|
4 079 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будова" |
4 795 539,52
UAH з ПДВ
|
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
4 799 999,00
UAH з ПДВ
|
4 399 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
5 094 984,00
UAH з ПДВ
|
5 094 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
5 197 361,03
UAH з ПДВ
|
5 197 361,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТБУД" #23250745 |
Переможець |
4 079 995,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 14:41
|
ДУ №1 від 26.07.2024.pdf | укладений |
26 липня 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 16:36
|
Договір №136 від 14.03.24.pdf | укладений |
14 березня 2024 16:35
|