Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001981-c ● 6b8aa71d5cda479c9fa710fde0d4a2fb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
джерело фінансування - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
інтерактивні панелі (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А, кабінет 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата на підставі видаткової накладної, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 16:10 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
23 серпня 2019 16:10 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
23 серпня 2019 16:10 |
Тендерна документація.docx |
30 серпня 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 16:10 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
|
|||
23 серпня 2019 16:10 |
Додаток 6 - Проект договору.docx
|
|||
23 серпня 2019 16:10 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 08:54
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена виомга щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
207 360,00
UAH з ПДВ
|
207 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
207 360,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 13:40
|
|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Відхилено |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 13:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ #2925003578 |
Відхилено |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 13:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 вересня 2019 13:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі