Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Волинська обл., Луцьк, |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
22 лютого 2024 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-22-000010 ● b12ea18c963c40f9958821051d265720
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-22-013381-a від 22.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:19:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради» послуг з поточного ремонт вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (додаткові роботи) за кодом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-22-013381-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 1 Протоколу від 21.02.2024 (файл «Обгрунтування.pdf»), оприлюдненого Замовником в електронній системі закупівель, ухвалено рішення про укладення договору за кодом ДК 021:2015:45230000-8 (Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (додаткові роботи)) з товариством з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс» (код ЄДРПОУ 23251561) на суму 1 895 811,40 гривень. При цьому Замовником зазначено, що «після укладення договору про закупівлю (процедура закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-016963-a) виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, закупівля додаткових послуг у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, та загальна вартість додаткових послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.».
Замовнику надати пояснення (інформацію та документи) щодо виникнення станом на 21.02.2024 необхідності у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору від 10.01.2024 №11 (далі – Договір), укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2023-11-24-016963-a (відкриті торги з особливостями) з товариством з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс» (код ЄДРПОУ 23251561) (далі – Виконавець), де згідно до пункту 1 Договору Замовник доручає Виконавцю виконати зобов’язання надання послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади обсягом, який затверджено Додатком 3 тендерної документації та за ціною тендерної пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями. Строки надання послуг та термін дії Договору до 31.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 17:13:43
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Луцької міської територіальної громади (додаткові роботи)
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації, що додається до відповіді на запит.
Рішення щодо необхідності закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору було прийнято Департаментом ЖКГ на підставі щоденних обстежень стану дорожнього покриття працівниками Департаменту ЖКГ, вимог відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Волинській області Департаменту патрульної поліції про проведення заходів щодо ліквідації вибоїн та забезпечення безпечних умов для дорожнього руху, а також звернень громадян до служби оперативного реагування «1580» щодо ліквідації аварійних ділянок дороги.
- Проєктно-кошторисна документація.pdf
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (1).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (2).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (3).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (4).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (5).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (6).PDF
- Вимога УПП у Волинській області ДПП (7).PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-Сервіс» #23251561 |
Переможець |
1 895 811,40
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_86_від 21.02.2024.pdf | укладений |
22 лютого 2024 17:54
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
22 лютого 2024 17:54
|