Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Вебсайт: | https://www.sgf.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ОБОЛОНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Наталія Бурлака +380444636730 nburlaka468@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 727 413 685,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 637 068,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія за формою, наведеною в Додатку № 6 до Тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 375000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2024 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2024 13:12 |
Перелік змін до ТД.docx | |
09 жовтня 2024 13:12 |
Додаток 1.docx | |
09 жовтня 2024 13:12 |
Тендерна документація.docx | |
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 5 до ТД.docx | |
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 6 до ТД.docx | |
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 4 до ТД договір.docx | |
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток №2 Відомість обсягів робіт 6-а черга.pdf |
09 жовтня 2024 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 жовтня 2024 13:12 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
09 жовтня 2024 13:12 |
Додаток 1.docx
|
||||||
09 жовтня 2024 13:12 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 5 до ТД.docx
|
||||||
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 3 до ТД.docx
|
||||||
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 6 до ТД.docx
|
||||||
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток № 4 до ТД договір.docx
|
||||||
27 вересня 2024 15:03 |
Додаток №2 Відомість обсягів робіт 6-а черга.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-01-000019 ● 21016e6a287d484a80c4b40d47430c3f
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.11.2024 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-09-27-009060-a 27.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 10:25:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва), код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-009060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 17:01:20
Відповідь на Запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень.
У відповідь на Запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва), код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків ID: UA-2024-09-27-009060-a), повідомляємо наступне:
На підставі яких документів КП «СПЕЦЖИТЛОФОНД» здійснено обгрунтування закупівлі:
1.Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 28.08.2024 року № 967 «Про перезатвердження проекту «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (6 черга будівництва)» перезатверджено експертний звіт від 01.07.2024 № 3-002-24-ЕК/КО. (додається).
2. Експертного звіту від 01.07.2024 № 3-002-24-ЕК/КО сертифікованою експертною організацією ТОВ «Українська будівельна експертиза» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (додається).
-Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені позитивним експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за проектом «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (VI черга будівництва) від 01 липня 2024 р. № 3-002-24-ЕК/КО сертифікованою експертною організацією товариством з обмеженою відповідальністю «Українська будівельна експертиза».
- Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі кошторисної документації, та підтверджено Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 01.07.2024 № 3-002-24-ЕК/КО ТОВ «Українська будівельна експертиза».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.sgf.kiev.ua/frontend/web/p/source/Prozorro/PDF/UA-2024-09-27-009060-a.pdf
Додатки:
1. Розпорядження КМВА від 28.08.2024 року № 967 «Про перезатвердження проекту «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Качалова, 40 (6 черга будівництва)».
2. Копія Експертного звіту від 01.07.2024 ТОВ «Українська будівельна експертиза» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3-002-24-ЕК/КО.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-08 08:44:45
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва), код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-009060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати пояснення, чому закупівля здійснюється без урахування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України), з огляду на те, що технічним завданням при виконанні робіт передбачено набуття у власність товарів, визначених цим пунктом, зокрема, насосів.
2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, разом з тендерною документацією не надано відомість ресурсів до відомості обсягів робіт без цін або затверджену проектну документацію?
3. Просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП» містяться локальні кошториси у відповідності до відомості обсягів робіт (додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Локальний кошторис 02-02-024 на Секція №1. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0»;
Локальний кошторис 02-02-025 на Секція №2. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0;
Локальний кошторис 02-02-026 на Секція №3. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0;
Локальний кошторис 02-03-018 на Секція№1. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-019 на Секція№2. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-020 на Секція№3. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-021 на Секція №1. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-022 на Секція №2. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-023 на Секція №3. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-027 на Секція №1.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-028 на Секція №2.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-029 на Секція №3.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-036 на Секція №1. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-037 на Секція №2. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-038 на Секція №3. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-042 на Секція №1.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-043 на Секція №2.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-044 на Секція №3.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-054 на Секція №3. Система протидимного захисту.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 11:53:04
Відповідь на Запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень.
1. Надати пояснення, чому закупівля здійснюється без урахування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України), з огляду на те, що технічним завданням при виконанні робіт передбачено набуття у власність товарів, визначених цим пунктом, зокрема, насосів.
Пояснення:
Відповідно до пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може щороку, не пізніше 31 жовтня, змінювати ступінь локалізації виробництва на наступний календарний рік до 5 відсотків у бік зменшення або до 10 відсотків у бік збільшення щодо кожного окремого товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 цього пункту.
Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може зменшити ступінь локалізації виробництва для проведення окремої закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 цього пункту;
2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів:
дизель-генераторні установки;
генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням;
турбогенераторні установки;
трансформатори;
трансформатори з рідинним діелектриком;
трансформатори напруги;
вимірювальні трансформатори;
трансформатори живлення;
електричні конденсатори;
конденсатори постійної ємності;
конденсатори змінної та регульованої ємності;
автомобілі швидкої допомоги;
транспортні засоби для перевезення пацієнтів;
мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб;
міські та туристичні автобуси;
громадські автобуси;
двосекційні автобуси;
низькопідлогові автобуси;
туристичні автобуси;
мототранспортні вантажні засоби;
автоцистерни;
автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів;
самоскиди;
фургони;
великовантажні мототранспортні засоби;
автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди;
вантажні автомобілі з підіймальними платформами;
вантажні автомобілі-самоскиди;
мототранспортні засоби спеціального призначення;
пересувні бурові вежі;
пожежні транспортні засоби;
пожежні автомобілі з поворотною драбиною;
пожежні автоцистерни;
пожежні автомобілі;
транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення;
підмітально-прибиральні машини;
підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою;
поливальні машини;
сміттєвози та асенізаційні машини;
сміттєвози;
сміттєзбиральні машини;
вантажоперевізні транспортні засоби;
електробуси;
кузови, причепи та напівпричепи;
кузови транспортних засобів;
причепи, напівпричепи та пересувні контейнери;
причепи та напівпричепи;
напівпричепи;
причепи;
причепи загального призначення;
залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі;
залізничні локомотиви та тендери;
локомотиви;
локомотивні тендери;
рейковий рухомий склад;
вантажні залізничні вагони;
транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг;
залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси;
трамвайні пасажирські вагони;
залізничні пасажирські вагони;
тролейбуси;
залізничні вагони;
багажні вагони та вагони спеціального призначення;
самохідні частини;
вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном;
вертольоти та літаки;
вертольоти;
двигуни для повітряних літальних апаратів;
турбореактивні двигуни;
турбогвинтові двигуни;
реактивні двигуни;
навчально-тренувальні літаки;
пошуково-рятувальні вертольоти;
турбіни та мотори;
парові турбіни;
гідравлічні турбіни;
водяні колеса;
насоси та компресори;
насоси;
насоси для рідин;
відцентрові насоси та підіймачі рідин;
підіймачі рідин;
відцентрові насоси;
компресори;
газові компресори;
роторні компресори;
повітряні компресори;
турбокомпресори;
поршневі об’ємні компресори;
машини спеціального призначення різні;
гірничодобувне та будівельне обладнання;
врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід;
прохідні комбайни;
прохідні машини;
машини для земляних і землерийних робіт та їх частини;
машини для земляних робіт;
фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою;
механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка;
механічні лопати;
механічні ковшові навантажувачі;
землерийні машини;
механічні екскаватори;
машини для змішування гравію з бітумом;
3) Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може затверджувати додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, в якому встановлює вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва в розмірі, що не перевищує ступінь локалізації виробництва, встановлений підпунктом 1 цього пункту на відповідний рік.
До зазначеного додаткового переліку товарів не включаються товари, визначені підпунктом 2 цього пункту.
Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів;
4) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Як вбачається з підпункту 1 пункту 6 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «замовник здійснює закупівлю товарів…» вичерпний перелік яких зазначається в підпункті 2 пункту 6 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так в Додатку 2 до тендерної документації зазначено Відомість обсягів робіт в якому зазначено повний перелік локальних кошторисів, в яких відображено повний перелік матеріалів та обладнання, які необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, зокрема Насоси. Разом з тим вартість насосів зазначених учасником в розрахунках кошторисної документації наданих у складі тендерної пропозиції не перевищує 200 тисяч гривень. Оскільки вартісні межі закупівлі конкретно товару у складі кошторисної документації не перевищують граничної вартості у 200 тисяч гривень, товар (обладнання) зазначений учасником у розрахунках кошторисної документації не підпадає під вимоги пункту 6 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, разом з тендерною документацією не надано відомість ресурсів до відомості обсягів робіт без цін або затверджену проектну документацію?
Надаємо пояснення по суті: Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Разом з тим в Додатку 2 до тендерної документації зазначено Відомість обсягів робіт в якому відображено перелік локальних кошторисів, в яких відображено повний перелік інформації, яка відображена в «Відомості ресурсів» та «Відомості обсягів робіт», зокрема перелік робіт, матеріалів та обладнання, відповідно до проектно-кошторисної документації, що в свою чергу дає змогу всім потенційним учасникам виконати розрахунок договірної ціни на виконання робіт з Реконструкції території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (VІ черга будівництва).
3.Просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП» містяться локальні кошториси у відповідності до відомості обсягів робіт (додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Локальний кошторис 02-02-024 на Секція №1. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0»;
Локальний кошторис 02-02-025 на Секція №2. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0;
Локальний кошторис 02-02-026 на Секція №3. Внутрішнє опорядження квартир к=1,0;
Локальний кошторис 02-03-018 на Секція№1. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-019 на Секція№2. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-020 на Секція№3. Зовнішнє опорядження;
Локальний кошторис 02-03-021 на Секція №1. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-022 на Секція №2. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-023 на Секція №3. СТЯЖКИ .( Підлоги місць загального користування та підготовчі роботи під підлоги квартир);
Локальний кошторис 02-03-027 на Секція №1.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-028 на Секція №2.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-029 на Секція №3.Внутрішній водопровід, гаряче водопостачання, каналізація К-1, К-2Н;
Локальний кошторис 02-03-036 на Секція №1. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-037 на Секція №2. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-038 на Секція №3. Опалення;
Локальний кошторис 02-03-042 на Секція №1.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-043 на Секція №2.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-044 на Секція №3.Електроосвітлення та електрообладнання;
Локальний кошторис 02-03-054 на Секція №3. Система протидимного захисту.
Надаємо пояснення по суті питання:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено Відомість обсягів робіт в якому відображено повний перелік локальних кошторисів.
Окрім того, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надає розрахунки (виконані згідно з Кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві") та:
- Договірна ціна;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Об'єктний кошторис;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
- Розрахунок адміністративних витрат;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині обсягів та показників.
Учасник надає обгрунтування розміру застосованої кошторисної заробітної плати Учасник має відповідати вимогам міжнародних нормативів та мати Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018 («Системи управління якістю. Вимоги»).»
Учасник надає Календарний графік виконання робіт складений відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 "Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві".
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано повний перелік документів, які вимагалися, однак Локальні кошториси у складі тендерної пропозиції мають інший порядок нумерації, разом з тим у складі тендерної пропозиції Учасника наявний повний перелік Локальних кошторисів , які передбачені Додатком 2 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, не є можливим надати посилання на файли та сторінки тендерної пропозиції Учасника щодо переліку Локальних кошторисів зазначених у питанні, оскільки Локальні кошториси надані учасником в складі тендерної пропозиції містять інші назви.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" |
717 800 020,80
UAH з ПДВ
|
717 800 020,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" #37203896 |
Переможець |
717 800 020,80
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 09:39
|
Договір № 2024-36 від 01.11.2024.pdf | укладений |
06 листопада 2024 09:38
|