Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Галина Горбач +0442546601 sakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 11:43 |
Очікувана вартість: | 131 953 366,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 659 766,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1319533.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може надаватись у розмірі до 70 % від суми договору протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Постачальника у разі наявності коштів та у порядку передбаченому законодавством України. | Аванс | 10 | Календарні | 70 |
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2023 16:26 |
ТД зміни Модульна комплектна тягова підстанція (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
19 травня 2023 16:26 |
№ 227 Перелік Змін Додаток 1.docx |
19 травня 2023 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 травня 2023 16:26 |
ТД зміни Модульна комплектна тягова підстанція (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
19 травня 2023 16:26 |
№ 227 Перелік Змін Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дані для детального прорахунку модульної комплектної тягової підстанції наведені в додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. В додатку наведені найменування обладнання МКТП, зазначені загальні вимоги до модульної комплектної тягової підстанції, вимоги до конструкції модулів, вимоги до електросилового устаткування, трансформаторів тощо.
Однолінійна схема розробляється Виробником відповідно до найменування і кількості складових обладнання МКТП у додатку 5, а також на підставі типового устрою тягових перетворювальних підстанцій наземного міського електротранспорту.
Специфікація обладнання наведена у додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в розділі «Технічні вимоги». Габаритні показники модульної будівлі з розміщенням обладнання розробляє Виробник відповідно до вимог тендерної документації, зокрема пунктів 1.7.; 1.12 Додатку 5.
Вимоги про усунення порушення
===================
КМУ видав нову постанову 471 (додається для зручності), виключаючи 7-денний дозвіл від КМУ 1178 (до речі, після нашого листа в потрібне місце). Отже, було б краще, якби ви продовжили термін подання тендеру до мінімум 15, максимум 30 днів, як того вимагає Закон 922. 21 день буде оптимальним.
Постанову №471 опубліковано в Урядовому кур’єрі (16.05.2023 №97 (7495)).
Таким чином, на дату оголошення закупівлі Постанова №471 не набрала чинності.
При цьому, відповідно до п. 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що дана вимога залишилась і в Постанові №471.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000005 ● 7d303809ecdd414eabc129947edc070f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 10:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-16-003113-a 16.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-26 16:16:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-003113-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
3. Окрім того, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальностю «Плутон IC» вимогам підпункту 2.1.2 пункту 2.1 частини 2 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника (надання учасником у складі тендерної пропозиції протоколу або витягу з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-29 09:29:26
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 26.06.2023 р. до процедури закупівлі Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-16-003113-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є заявка відокремленого підрозділу КП «Київпастранс» Служба енергетичного забезпечення та зв’язку для оновлення тягової підстанції № 26 (ТП-1930) за адресою: вул. Оболонська, 26, яка має технічно застаріле обладнання і капітальна будівля якої знаходиться в аварійному стані.
Вказана підстанція була введена в експлуатацію в 1963 році для електроживлення трамвайної системи Подолу і підходів до нього по вул. Кирилівській і вул. Глибочицькій загальною довжиною ділянок контактно-рейкової мережі 4,6 км. Обладнання підстанції застаріле, відпрацювало свій ресурс і не гарантує надійність. Це також стосується зношених комутаційних апаратів в розподільчих пристроях, їх застарілих систем керування. Зокрема обладнання, що містить трансформаторну оливу (сукупно близько 5000 кг) є потенційно небезпечним з точки зору екології і пожежної небезпеки. Модернізація окремих компонентів обладнання не має сенсу також через аварійний стан капітальної будівлі підстанції.
При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взято до уваги сучасні мікропроцесорні системи захисту, контролю, діагностики, моніторингу та керування силового електрообладнання, його компоновка та дозволить зменшити встановлену потужність та підвищити якість і надійність електропостачання трамвайної лінії.
Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «МБК Сінергія», ТОВ «Магістраль інжиніринг» та ТОВ «ПЛУТОН ІС».
ТОВ «Плутон» виконало вимоги п. 6 розділу VI тендерної документації, що підтверджується платіжною інструкцією від 02.06.2023 №2986.
Також Товариство на виконання вимог пп. 2.1.2 п. 2 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації надало рішення учасника ТОВ «Плутон ІС» від 07.06.2022 №14, відповідно до якого Генеральний директор та Комерційний директор мають право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори.
Додається:
Комерційна пропозиція ТОВ «МБК Сінергія».
Комерційна пропозиція ТОВ «Магістраль інжиніринг».
Комерційна пропозиція ТОВ «Плутон ІС»
Платіжна інструкція від 02.06.2023 №2986.
Рішення учасника ТОВ «Плутон ІС» від 07.06.2022 №15.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-16-003113-a від 07.07.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зазначила, що Замовник в порушення вимог абз. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Плутон ІС», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пп. 2.1.2. п. 2 Табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації учасник повинен надати, протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Плутон ІС» надано рішення учасника від 07.06.2022 №15. Згідно з пунктом 3 даного рішення уповноважено генерального директора та комерційного директора на підписання договорів. Також слід зазначити, що Державною аудиторською службою оприлюднено висновок від 17.03.2023, складений за результати проведення моніторингу закупівлі Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл», ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-24-003560-a, відповідно до кого за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, серед іншого, розгляду тендерної пропозиції, порушень не установлено. При цьому, в даній закупівлі Учасником на виконання вимог тендерної документації також було надано рішення учасника від 07.06.2022 №15. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника було враховано висновок Державної аудиторської служи України від 17.03.2023, та вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації.
2023-07-14 12:26:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 21.07.2023 подано адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/45949/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 грудня 2023 |
Документи:
27 грудня 2023 16:38
|
Електронний підпис |
27 грудня 2023 16:38
|
Електронний підпис |
24 липня 2023 08:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" |
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
131 500 000,00
UAH з ПДВ
|
131 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" #38840039 |
Переможець |
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 12:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 16:04
|
ду 1 до договору 52.23-134.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 09:55
|
52.23-134.pdf | укладений |
09 червня 2023 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |