Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна 380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 161 266 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 612 661,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 р.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція Учасника, у складі якої буде відсутня банківська гарантія підлягає відхиленню Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4837985 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізиті закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранту сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/ надсилання Замовнику; - Гарантія повинна містити конкретні дати початку та кінця дії гарантії. В гарантії сума забезпечення повинена бути чітко визначена та не повинна містити наступних виразів: "…будь яку суму в межах загальної суми гарантії…", "…суму, яка не перевищує…." та подібних виразів. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.6. Договору «Остаточний розрахунок за розробку проектної документації (30% від загальної вартості проектних робіт) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних послуг з проєктування у повному обсязі, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних послуг з проектування.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.39 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.3. Договору «Розрахунки за виконані послуги у розмірі до 70% від загальної вартості проектних робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (Додаток 9 до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проектної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.9 |
Дата подання заявки | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.13. Договору «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.» | Аванс | 90 | Календарні | 29.61 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.9. Договору «Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги після їх прийняття на підставі "Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості" за формою № КБ-2в(УПВ) Додаток 30 до Методики (п.7.2), "Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат" за формою № КБ-3 Додаток 31 до Методики ( п. 7.2), протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 69.1 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 16:14 |
ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
16 березня 2023 16:14 |
Зміни_до_ТД.pdf | |
16 березня 2023 16:14 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
13 березня 2023 15:49 |
ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД.pdf | |
13 березня 2023 15:49 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД.pdf |
16 березня 2023 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 16:14 |
ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
|||
16 березня 2023 16:14 |
Зміни_до_ТД.pdf
|
|||
16 березня 2023 16:14 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
|||
13 березня 2023 15:49 |
ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД.pdf
|
|||
13 березня 2023 15:49 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Під'їзд до смт Хорошеве_зПКД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
19.3.1.Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
19.3.2.Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
19.3.3. Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
19.3.4. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
19.3.5. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
19.3.6. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»» та п. 19.4. «Зміни і доповнення до Договору здійснюється з урахуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", шляхом укладання додаткових угод, які є її невід'ємною частиною і мають силу, якщо вони підписані уповноваженими на те особами Сторін Договору.»
Форма забезпечення тендерної пропозиції, що наведена у Додаток 7 до тендерної документації, затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції».
Відповідно до пп 10 п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628, яким передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях, оскільки відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580, БАНКІВСЬКИЙ день це робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції у системі електронних платежів національного банку України.
Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлення Замовником вимоги відповідно до пункту 3 Додатку №2 до Тендерної документації «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2023 року.» надає Замовнику інформацію на поточну дату, задля підтвердження Учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Д СОУ 42.1-37641918-128:2019 протягом наступних періодів:
- основа дорожнього одягу – 8 років
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років;
- інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік;
- функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців згідно ДСТУ 2587:2021.
Відповідно до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності 01.09.2019 року, чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші (АБС), який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання АБС, – не більше 3 годин, тому що це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на 30%, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та бітумних плям.
При тривалому транспортуванні на великі відстані суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій і стає неоднорідною, як наслідки – це вибоїни та тріщини, крім цього, при збільшенні часу транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря. Тому у будівельних нормах є обмеження щодо часу на транспортування асфальтобетону – не більше 3 годин, оскільки науковцями і експертами дорожньої галузі визначено, що цей час є оптимальним, щоб суміш не застигала і потім укладалася однорідно.
Крім того, у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей:
в межах населеного пункту – 75 км;
на ґрунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом – 110 км;
на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом – 150 км.
Замовник, при розробленні Тендерної документації, керувався Державними будівельні норми (ДБН), які є обов’язковими до виконання нормативних актів та які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
У пункті 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ) та зазначений перелік додаткових документів у разі залучення стаціонарного (их) та/або мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання.
Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі Рекомендаційної методології та положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також ГБН, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного та капітального ремонтів, будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- п. 16 ч. IV Рекомендаційної методології рекомендовано Замовнику в тендерній документації зазначати перелік основних (ключових) видів робіт;
- ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги України» Автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі(технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» ДБН В.2.3 - 4:2015«Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Роботи з поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення виконуються згідно з діючими на даний час державними нормативними документами у галузі дорожнього будівництва та поточного ремонту та мають чітко визначені сфери застосування окремо для доріг загального користування. У СОУ, які розроблені для доріг загального користування, враховані лінійний характер робіт, технологія і організація їх виконання (віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше).
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору на дорогах загального користування, необхідно для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/надати послуги за предметом закупівлі враховуючи лінійний характер робіт, технології організації їх виконання(віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше) відповідно до Технічного завдання, яке надано у Додатку №4 до Тендерної документації.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Виходячи з вищевикладеного, та на підставі пункту 3 частини 2 статті 16 Закону - Замовник зазначає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме за предметом закупівлі.
Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлення Замовником вимоги відповідно до пункту 3 Додатку №2 до Тендерної документації «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2023 року.» надає Замовнику інформацію на поточну дату, задля підтвердження Учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Д СОУ 42.1-37641918-128:2019 протягом наступних періодів:
- основа дорожнього одягу – 8 років
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років;
- інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік;
- функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців згідно ДСТУ 2587:2021.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000012 ● 574291d5b3754236893ca0925670ea43
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
44 UA-2023-03-13-009648-a 13.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:09:05
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве км 5+300- км 9+000 у Харківській області (з розробкою проєктної документації), очікуваною вартістю 161 266 177,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-009648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме: надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРТЕПЛОЕНЕРГОРЕМОНТ» умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 08:39:16
Надання пояснень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє, що підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРТЕПЛОЕНЕРГОРЕМОНТ» умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве км 5+300- км 9+000 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», а саме Гарантія № G10936/23 від 29.03.2023 року, на гарантійну суму 747 170,82 грн. (сімсот сорок сім тисяч сто сімдесят гривень 82 копійки) строком дії до 31 грудня 2024 рік включно, яке було завантажене та оприлюднене Переможцем в системі Прозорро 30.03.2023 року. (Скан-копії додаємо до пояснення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 13:57:20
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве км 5+300- км 9+000 у Харківській області (з розробкою проєктної документації), очікуваною вартістю 161 266 177,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-009648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-06 10:56:55
Надання пояснень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі відомості обсягів робіт (BOQ) по об'єкту «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве км 5+300- км 9+000 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», який складається відповідно до будівельних норм та діючих нормативних документів. Визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212501 Під'їзд до смт Хорошеве км 5+300- км 9+000 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», який розраховано у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та згідно з Розпорядженням ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про визначення напряму використання коштів субвенції та затвердження переліків об’єктів капітального, поточного ремонту та коштів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Харківської області у 2023 році за рахунок субвенції з державного бюджету» від 03 березня 2023 року № 74В.
Скан-копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та технічне завдання по об’єкту (у склад якого входить відомість обсягів робіт (BOQ) додаємо до пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕПЛОЕНЕРГОРЕМОНТ" |
149 434 163,00
UAH з ПДВ
|
149 434 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
149 889 200,00
UAH з ПДВ
|
149 889 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
155 500 000,00
UAH з ПДВ
|
155 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
156 321 854,32
UAH з ПДВ
|
156 321 854,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕПЛОЕНЕРГОРЕМОНТ" #40246421 |
Переможець |
149 434 163,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 10:49
|
Договір №07-04-23.pdf | укладений |
11 квітня 2023 10:48
|