Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в рамках Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки
Очікувана вартість
24 743 522,40 UAH
UA-2024-11-26-009024-a ● 6b21e557a8144f8ab885f3c53496ea6e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23000267 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПАВЛІЧЕНКО, будинок 14-А |
Контактна особа: |
Давидюк Сергій 380979370073 ds0979370073@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 24 743 522,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 717,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в рамках Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПАВЛІЧЕНКО, будинок 14-А, Білоцерківська міська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2026
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2024 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2024 13:43 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
26 листопада 2024 13:43 |
Тендерна документація.docx | |
26 листопада 2024 13:43 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
26 листопада 2024 13:43 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
26 листопада 2024 13:43 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердити технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 27 листопада 2024 11:14
Дата відповіді: 29 листопада 2024 09:35
Шановний Замовнику, згідно умов цієї тендерної документації, ВІДСУТНЄ зобов'язання учасникам надати кошторисні розрахунки, які б відповідали умовам Технічної специфікації (додатку 2).
Яким чином учасники підтвердять можливість виконати саме ті роботи та встановити обладнання з Додатку 2?
Яким чином учасники підтвердять ціну своєї пропозиції?
Для уникнення непорозумінь після укладання договору, для підтвердження тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, ЯК ЦЬОГО ПЕРЕДБАЧАЄ ЗАКОН, для вірного укладання договору, для вірної реєстрації договору у державному казначействі та згідно норм проведення державним закупівель, просимо:
Внести зміни до документації та додати вимогу, а саме:
- Надати у складі пропозиції кошторисні розрахунки, які мають включати Договірну ціну та пояснювальну записку до неї, Локальні кошториси, Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою, Локальні кошториси, Підсумкову відомість ресурсів та Дефектний акт.
Як без кошторисних розрахунків Замовник має приймати роботи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема згідно з пунктом 3 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання цієї норми пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. А так само додатком 2 до тендерної документації встановлена технічна специфікація, відповідно до якої пунктом 4 визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з цим додатком 2 до тендерної документації зазначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Замовник має проєктну документації відповідно, до якої в додатку 2 до тендерної документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено, зокрема, що передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічним умовам, проєктній документації та договору тощо.
Крім цього додатком 3 до тендерної документації передбачений проєкт договору, згідно з яким пунктом 1.4. визначено, що «перелік (склад) та обсяги Робіт наведені у додатках ____* (*заповнюється на етапі укладання Договору) до Договору, які є невід’ємними його частинами, а також згідно проектної документації на виконання цих Робіт.». Відповідно до умов цього договору учасник, якого буде визначено переможцем зобов’язаний надати додатки, які передбачені договором.
Таким чином, чи подає учасник кошторисні документи чи не подає під час подання своєї тендерної пропозиції, у разі визначення його переможцем , він зобов’язаний виконати роботи відповідно до додатка 2 до тендерної документації, проєктної документації та відповідно до умов договору про закупівлю.
Відповідно, подаючи свою тендерну пропозицію, учасник цим підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та підтверджує можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
На виконання цієї норми пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. А так само додатком 2 до тендерної документації встановлена технічна специфікація, відповідно до якої пунктом 4 визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з цим додатком 2 до тендерної документації зазначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Замовник має проєктну документації відповідно, до якої в додатку 2 до тендерної документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено, зокрема, що передбачені цією тендерною документацією та цим додатком роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічним умовам, проєктній документації та договору тощо.
Крім цього додатком 3 до тендерної документації передбачений проєкт договору, згідно з яким пунктом 1.4. визначено, що «перелік (склад) та обсяги Робіт наведені у додатках ____* (*заповнюється на етапі укладання Договору) до Договору, які є невід’ємними його частинами, а також згідно проектної документації на виконання цих Робіт.». Відповідно до умов цього договору учасник, якого буде визначено переможцем зобов’язаний надати додатки, які передбачені договором.
Таким чином, чи подає учасник кошторисні документи чи не подає під час подання своєї тендерної пропозиції, у разі визначення його переможцем , він зобов’язаний виконати роботи відповідно до додатка 2 до тендерної документації, проєктної документації та відповідно до умов договору про закупівлю.
Відповідно, подаючи свою тендерну пропозицію, учасник цим підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та підтверджує можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Невідповідність обладнання законодавству
Дата подання: 28 листопада 2024 10:39
Дата відповіді: 29 листопада 2024 15:37
Шановний замовнику! Обладнання для оповіщення, яке ви намагаєтесь закупити не відповідають вимогам Постанови КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93, воно не може виконувати функції автоматизованої системи централізованого оповіщення, не зможе інтегруватися/взаємодіяти з ТАСЦО. Рекомендуємо звернутися до управління цивільного захисту КОВА, щодо обов’язкової інтеграції МАСЦО в ТАСЦО. Зверніть увагу, що аналогічне обладнання, яке планується вами, закуповувалось Одеською міською радою закупівля UA-2023-08-29-004917-a., UA-2022-11-14-012287-a , По факту закупівлі, проводиться досудове розслідування в кримінальному впровадженні № 42023163030000134 від 05.12.2023 за ч. 4 ст. 193, ч. 3 ст 358 КК України. Обладнання передано на експертизу ,кошти арештовані. Крім того, окружною прокуратурою міста Одеси подано позивну заяву (справа № 916/770/24) в інтересах держави в особі Південного офісу Держаудитслужби та Одеської міської ради до КУ «Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відео аналітики міста Одеси», ТОВ «Інжиніринг Аналітика» про визнання договору про закупівлю «Придбання засобів оповіщення та інформування населення: придбання та встановлення пристроїв гучного мовлення та допоміжного обладнання» від 25.09.2023 на суму 24637726 грн., та стягнення безпідставно отриманих коштів 24637726 грн. Аналогічна ситуація в місті Херсон стосовно закупівлі «Апаратно-програмний комплекс управління оповіщенням та інформуванням населення» UA-2023-01-26-012832-a , де Херсонською обласною прокуратурою розпочато кримінальне впровадження № 42023230000000097 за ч.5 ст 191 КК України за фактом можливого заволодіння бюджетними коштами службовими особами Департаменту з питань цивільного захисту Херсонської ОДА за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «ХЕНДЕЛ» у особливо великих розмірах. Ви робите перевитрату та нецільове використання бюджетних коштів. Вимагаємо скасування запланованого тендеру, нести зміни в документацію, та закласти те обладнання ,яке відповідає вимогам Постанови КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником буде уточнено інформацію зазначену Вами у звернені.
Щодо змін до пкд.
Дата подання: 30 листопада 2024 11:44
Дата відповіді: 03 грудня 2024 13:59
Шановний замовник! Ми ТОВ «Екобудбезпека», офіційний дистриб'ютор провідного виробника та лідера сучасник систем оповіщення компанії «ТELEGRAFIA» Словаччина в Україні, пропонуємо Вам , внести зміни до проектно-кошторисної документації на «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення», та передбачити обладнання саме «ТELEGRAFIA». На ці кошти ми готові улаштувати 32 системи оповіщення, які повністю охоплять оповіщенням все місто. Також повідомляємо, що все обладнання гарантовано буде інтегровано до ТАСЦО Київської області. Всі роботи по поставці та улаштуванні систем автоматизованого оповіщення готові закінчити до 1.04.2024. Додаткова повідомляємо, що все обладнання повністю відповідає вимогам законодавства у сфері цивільного захисту, а саме Постанові КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 та вже більш ніж 10 років успішно експлуатується в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Замовник має проєктну документацію, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт щодо відповідності проєктної документації вимогам законодавства та нормативних документів. Відповідно до цієї проєктної документації в додатку 2 до тендерної документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відтак підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 02 грудня 2024 12:36
Дата відповіді: 03 грудня 2024 13:43
Шановні панове! Просимо уточнити визначення аналогічного договору .
В Додатку 1 до тендерної документації вказано наступне ; " Аналогічним вважається договір на будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення або на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту." Уточніть будь ласка що входить у визначення слова "об'єкт" ? Чи йдеться тут про всі системи оповіщення МАСЦО,ТАСЦО і так далі ? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог тендерної документації, додатком 1 до тендерної документації передбачена можливість надання аналогічного договору як на будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення, так і на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту.
Що стосується поняття об’єкт, то відповідно до Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, яка визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крім автомобільних доріг загального користування), а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі –будівництво) та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти), об’єкт – окремий будинок, будівля, споруда, лінійний об’єкт інженерно-транспортноїі нфраструктури, а також їхня частина.
Що стосується поняття об’єкт, то відповідно до Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, яка визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (крім автомобільних доріг загального користування), а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі –будівництво) та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти), об’єкт – окремий будинок, будівля, споруда, лінійний об’єкт інженерно-транспортноїі нфраструктури, а також їхня частина.
Аналогічний договір!
Дата подання: 02 грудня 2024 12:56
Дата відповіді: 03 грудня 2024 15:53
Шановний Замовник! Просимо розглянути можливість, на виконання вимог аналогічного договору встановити можливість надання аналогічного договору котрий виконується та буде завершений до 31.12.24 року. Період доставки за предметом вашої закупівлі до 25 груд. 2026, що надає вам таку можливість.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Звертаємо Вашу, що встановлення вимог щодо аналогічного договору, який є в процесі виконання суперечить позиції Державної аудиторської служби Україні (далі – Держаудитслужба).
Держаудитслужба вважає, що норма пункту 3 частини 2 статті 16 Закону передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічного договору. Незавершений договір (договір, що виконуються) не може слугувати підтвердженням відповідності означеному критерію. Отже, включення замовником означеного положення до тендерної документації не відповідає пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
Тому встановлення аналогічного договору, який є в процесі виконання, може призвести до встановлення Держаудитслужбою порушень в майбутньому. З такою позицією Ви можете ознайомитись у наступній закупівлі: UA-2023-09-22-006309-a.
З огляду на це замовник не може встановити норми, що можуть призвести до негативних наслідків виконання договору в майбутньому.
Реалізація проєкту складає 2 роки згідно з проєктною документацією, відповідно закупівлею встановлено період виконання робіт 2 роки
Держаудитслужба вважає, що норма пункту 3 частини 2 статті 16 Закону передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічного договору. Незавершений договір (договір, що виконуються) не може слугувати підтвердженням відповідності означеному критерію. Отже, включення замовником означеного положення до тендерної документації не відповідає пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
Тому встановлення аналогічного договору, який є в процесі виконання, може призвести до встановлення Держаудитслужбою порушень в майбутньому. З такою позицією Ви можете ознайомитись у наступній закупівлі: UA-2023-09-22-006309-a.
З огляду на це замовник не може встановити норми, що можуть призвести до негативних наслідків виконання договору в майбутньому.
Реалізація проєкту складає 2 роки згідно з проєктною документацією, відповідно закупівлею встановлено період виконання робіт 2 роки
Аналогічний договір!
Дата подання: 03 грудня 2024 16:34
Дата відповіді: 05 грудня 2024 11:38
Дякуємо за відповідь! Учасник може надати аналогічний договір на капітальний ремонт систем оповіщення?
Відповідь: Добрий день. Враховуючи визначення аналогічного договору згідно з додатком 1 до тендерної документації, капітальний ремонт системи оповіщення не є аналогічним договором в розумінні цієї закупівлі.
Про надання інформації
Дата подання: 05 грудня 2024 23:02
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:14
Шановний замовник!
Прошу надати копію погодженого технічного завдання до проекту згідно з яким має бути побудована місцева автоматизована система оповіщення (МАСЦО) та копію експертного висновку.
Аналізуючи інформацію по переліку обладнання наданої в Додатку 2 не вбачається можливість виконувати вимоги до МАСЦО відповідно до Постанови КМ України № 733 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником буде уточнено інформацію зазначену Вами у звернені.
вимоги до обладнання
Дата подання: 07 грудня 2024 10:57
Дата відповіді: 09 грудня 2024 16:19
Шановний замовнику! Ми вже подавали вам уточнення, що обладнання яке ви намагаєтесь закупити не відповідає вимогам Постанови КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93, експертизу провели тільки кошторисної частини проекта, таким чином висновку по технічної придатності та відповідності запроектованого обладнання законодавству у сфері цивільного захисту не існує.
Звертаємо вашу увагу, що Господарський суд Одеської області 27.11.2024 виніс ухвалу 27.11.2024 по справі № 916/770/24 https://reyestr.court.gov.ua/Review/123462123# та залишив кошти в розмірі 24637726 грн заарештованими, які були отримані ТОВ "ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА" ЄДРПОУ 41522192 за поставлене обладнання оповіщення Одеський міській раді, яке в свою чергу не відповідає вимогам Постанови КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93. Це аналогічне обладнання ,яке і ви плануєте закупити та встановити в громаді. В разі проведення цієї закупівлі в такому вигляді переможець не зможе отримати кошти за поставлений товар. Вимагаємо безумовного дотримування законодавства у сфері цивільного захисту, скасувати проведення тендера UA-2024-11-26-009024-a , запропонувати обладнання, яке було б у повній відповідності до вимог Постанови КМУ 733 від 27 вересня 2017 та Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником згідно з Додатком 2 до тендерної документації надано всю необхідну інформацію, яка визначено проєктною документацією на виконання робіт щодо закупівлі. Відтак відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та додавання іншої інформації, яка не передбачена проєктною документацією щодо реалізації проекту на «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в рамках Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки».
Крім того, те, що в Учасника є сумніви щодо наявності у замовника позитивного експертного звіту щодо проєктної документації, не є підставою для його надання згідно із законодавством.
Крім того, те, що в Учасника є сумніви щодо наявності у замовника позитивного експертного звіту щодо проєктної документації, не є підставою для його надання згідно із законодавством.
Щодо проектної документації
Дата подання: 07 грудня 2024 23:41
Дата відповіді: 09 грудня 2024 16:21
Свого часу на замовлення Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Білоцерківської міської ради Київської області було витрачено чималі бюджетні кошти виготовлено проєктно-кошторисну документацію на будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) яка призначена у повній відповідності до діючих в Україні всіх нормативно правових актів та нормативно технічних документів для :
передачі повідомлень органам управління та силам реагування цивільного захисту;
своєчасного доведення екстрених мовних повідомлень про загрозу або виникнення НС до керівного складу й посадових осіб;
своєчасного доведення сигналів ЦЗ («Увага всім!») і екстреної інформації про НС до населення.
Зазначені функції виконуються шляхом:
підключення існуючих теле-радіо мереж ефірного радіомовлення FM діапазону, ефірного телевізійного мовлення та кабельного телебачення, що ведуть трансляцію на території міста Білої Церкви з передачею тривожних мовних повідомлень (ТМП) на FM та TV-приймачі, до автоматизованих систем централізованого оповіщення «….підключення технічних засобів мовлення до автоматизованих систем централізованого оповіщення з установленням спеціального обладнання для автоматизованої передачі сигналів та повідомлень про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій». (п.4 ст 30 Кодексу Цивільного захисту.)
«організаційно-технічної інтеграції різних систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення.» (ст. 30 п 2, 5) Кодексу Цивільного захисту.)
переключення існуючих систем оповіщення на відкритих територіях з масовим перебуванням людей, існуючих систем оповіщення торгових центрів великої площі, існуючих систем оповіщення великих підприємств міста; проводового радіо з передачею ТМП; «..функціонування в населених пунктах, а також місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для передачі інформації з питань цивільного захисту.» (ст. 30 п.2. 6) Кодексу Цивільного захисту.)
передачі з автоматизованого робочого місця оперативного чергового системи оповіщення цивільного захисту міста Біла Церква Київської області (далі АРМ ОЧ) ТМП автодозвоном на службові та особисті телефони по телефонній мережі загального користування (далі ТкМЗК);
передачею ТМП через блоки оповіщення у міському муніципальному транспорті.
Окремо слід зазначити що загальна кошторисна вартість будівництва в раніш розробленому проєкті який отримав позитивний експертний звіт в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», складала 3 692,363 тис. грн. а в новому - вартість складає 24 743 522,40 грн.
Просимо пояснити чому цей проєкт, що виконаний на обладнанні вітчизняного виробника не був реалізований, а натомість пропонується значно дорожче будівництво на обладнанні китайських виробників, що порушує економічну політику України, спрямовану на підтримку та захист національного виробника від іноземної конкуренції на зовнішньому і внутрішньому ринках .
Це рішення виглядає дуже дивним, бо є
- нераціональною витратою бюджетних коштів;
- не відповідає вимогам чинних нормативно-технічних та правових актів Законодавства України: Постанов КМУ від 27.09.2017 р. №733; від 29 березня 2024 р. № 355 «Положення про загальнодержавну автоматизовану систему централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій»; Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення» та інших;
- ставить під сумнів доцільність застосування обладнання саме китайських виробників (виробників Китаю, як країни посібника росії - держави агресора, яка веде агресивну війну проти нашого народу) в умовах активних бойових дій (воєнного часу).
В програмі забезпечення стійкості презентованої а Верховній раді президентом України зазначено "Все, що можна виробляти в Україні, має вироблятися в Україні. При повазі до партнерів, закуповуватись потрібно передусім в українського виробника". Серед необхідних кроків президент назвав розширення доступу українських виробників до ринку публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Звертаємо Вашу увагу, що предметом цієї закупівлі є реалізація проєкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в рамках Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки», який пройшов експертизу та має позитивний експертний звіт, тому об’єктом обговорення не може бути реалізація інших проєктів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватись за принципами, зокрема недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Тому замовником не може бути встановлено вимоги, що у складі робіт мають бути лише товари вітчизняного чи іноземного виробництва, адже це обмежить конкуренцію та створить нерівне ставлення до учасників.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватись за принципами, зокрема недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Тому замовником не може бути встановлено вимоги, що у складі робіт мають бути лише товари вітчизняного чи іноземного виробництва, адже це обмежить конкуренцію та створить нерівне ставлення до учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
20 888 000,00
UAH з ПДВ
|
14 500 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" |
24 720 000,00
UAH з ПДВ
|
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" #36215167 |
Відхилено |
14 500 888,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2024 11:20
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 грудня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" #43906405 |
Відхилено |
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2024 10:11
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій