Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 02224643 |
Вебсайт: | http://opera.odessa.ua |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одесса, пер.Чайковского,1 |
Контактна особа: |
Ткаченко Дмитро Володимирович 380634101308 OPERASNAB@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 3 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем після отримання Товару та надання Постачальником Покупцю рахунку на оплату Товару і видаткової накладної на Товар протягом терміну дії договору (до 31.12.2021 року включно), при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 77 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 14:52 |
ТД код ДК 021-2015_44210000-5 Конструкції та їх частини.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-18-000001 ● 5f77a58e121f4099b10a414a76535ae9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2021 Одеса № 641
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.10.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2021 № 641
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4. UA-2021-09-01-001357-c 01.09.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-20 16:02:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Одеський національний академічний театр опери та балету (далі –Замовник) може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Діденко Олег Вікторович вимогам підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 01.09.2021 № 66,
у той час як тендерну пропозицію вказаного учасника підписано удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, а не кваліфікованим електронним підписом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 16:00:53
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) у електронній системі закупівель від 2021-10-20 16:02:42, із закупівлі: код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-09-01-001357-c)
Повідомляємо наступне:
Щодо питання першого.
29.04.2021р. відбулось засідання диригентсько-режисерської колегії Одеського національного академічного театру опери та балету щодо розгляду режисерської концепції та художнього рішення сценографії і костюмів до опери «Катерина». Де було прийнято рішення: прийняти режисерську концепцію та художнє рішення сценографії і костюмів до опери «Катерина» з детальним розглядом на Технічній раді театру (Протокол №4 від 29.04.2021року додається, додаток №1) .
25.05.2021р. відбулось засідання Технічної ради Одеського національного академічного театру опери та балету щодо можливості виготовлення та експлуатації елементів сценографії та декорацій до вистави «Катерина». На цій нараді були надані до розгляду макети декорацій та елементи сценографії в паперовому та електронному вигляді та прийнято рішення про прийняття декорацій та елементів сценографії (Протокол №¬7 від 25.05.2021року додається, додаток №2, технічне завдання предмета закупівлі додається, додаток №3).
Таким чином, Замовником виконано умови наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: відповідно до розділу ІІ Етапи визначення очікуваної вартості: 1. Визначена потреба товарів; 2. Сформовано опис предмета закупівлі з залученням відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені; 3. Здійснено аналіз ринку, а саме Замовник організував зустрічі з зацікавленими постачальниками товару для консультацій та обговорення. Отримана Замовником під час консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість (Пропозиція від ФОП Діденко О.В. від 25.08.2021р. – додається, додаток №4; комерційна пропозиція від ФОП Салагор Д.С. від 27.08.2021р. – додається, додаток №5).
Відповідно до ч.4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про закупівлю, може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування та відповідно до ч. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» рекомендується суб’єктам господарювання державного сектора економіки оприлюднювати інформацію про закупівлю на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника державних коштів.
Таким чином, вищезазначені нормативно-правові акти носять рекомендаційний характер та законодавець надав право, а не обов’язок Замовнику самому вирішувати чи розмішувати інформацію про закупівлю у засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування чи не розміщувати.
Однак, не зважаючи на це інформацію про закупівлю було оприлюднено у засобах масової інформації, а саме dumskaya.net де зокрема зазначено інформацію про закупівлю (вартість закупівлі, час оприлюднення оголошення, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, дата початку аукціону, строк поставки товарів, перелік товарів у відповідності до класифікатора, технічні характеристики товару та інше https://dumskaya.net/news/odesskaya-opera-potratit-pochti-4-mln-grn-na-dek-150834/ ).
Щодо питання другого.
Одеський національний академічний театр опери та балету обґрунтовує рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Діденко О.В., з приводу підписання учасником тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, а не кваліфікованим електронним підписом наступним:
Відповідно до абзацу 2 ч.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що: «Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.»
Крім того, на сайті https://prozorro.gov.ua/ у розділі Інфобокс викладено правову позицію щодо підписання тендерної пропозиції учасником удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, а не кваліфікованим електронним підписом. Де зокрема зазначено, що учасник має право використовувати в своїй діяльності удосконалені електроні підписи і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, така правова позиція базується на приписах Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Таким чином, Замовник прийняв рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Діденко О.В., а саме підписанням тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, а не кваліфікованим електронним підписом з урахуванням вимог та згідно до абзацу 2 ч.1 Постанови Кабінету Міністрів України №193 від 03.03.2020року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та правової позиції викладеної на сайті https://prozorro.gov.ua/ у розділі Інфобокс стосовно можливості використання Учасниками до 5 березня 2022року удосконалених електронних підписів на кваліфікованому сертифікаті та/або кваліфікованих електронних підписів.
Додатки:
1. Додаток №1 – Протокол №4 від 29.04.2021року засідання диригентсько-режисерської колегії Одеського національного академічного театру опери та балету – 3стор.
2. Додаток №2 – Протокол №7 від 25.05.2021року засідання технічної ради Одеського національного академічного театру опери та балету – 2стор.
3. Додаток №3 – Технічне завдання предмета закупівлі – 27стор.
4. Додаток №4 – Пропозиція від ФОП Діденко О.В. – 1стор.
5. Додаток №5 – Комерційна пропозиція від ФОП Салагор Д.С. – 1стор.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Розірвати укладений договір №27 від 05.10.2021року (за кодом ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини предмет закупівлі «Сценічні декорації») з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом підписання додаткової угоди до договору. 2. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 17 частини другої статті 22 Закону та порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Процедуру закупівлі UA-2021-09-01-001357-c відкритих торгів по предмету закупівлі сценічні декорації - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44210000-5 Конструкції та їх частини вважати відміненою згідно ст. 32 Закону.
2021-10-28 14:51:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-11-01 08:40:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДІДЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 929 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП САЛАГОР ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ |
3 930 000,00
UAH з ПДВ
|
3 930 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Смарт Інжінірінг" |
3 940 000,00
UAH з ПДВ
|
3 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДІДЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ #2682909353 |
Переможець |
3 929 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 14:58
|
Доп угода №1від 28.10.2021.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 14:56
|
Доп угода №1від 28.10.2021.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 11:58
|
Договір №27від05.10.2021р..pdf | укладений |
05 жовтня 2021 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 жовтня 2021 — 28 жовтня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України |