Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Погоріла Ганна Володимирівна 380443650320 vkb-2014_5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2024 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 19:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 14:52 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 452 722,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 263,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12263.61 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 16:12 |
Перелік змін 21.02.2024.docx | |
21 лютого 2024 16:12 |
Додаток 2. Технічні вимоги.docx | |
19 лютого 2024 18:54 |
Тендерна документація.docx | |
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 3. Проект Договору.docx | |
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 4. Тендерна пропозиція.docx | |
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги.docx |
21 лютого 2024 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2024 16:12 |
Перелік змін 21.02.2024.docx
|
|||
21 лютого 2024 16:12 |
Додаток 2. Технічні вимоги.docx
|
|||
19 лютого 2024 18:54 |
Тендерна документація.docx
|
|||
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 3. Проект Договору.docx
|
|||
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 4. Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 лютого 2024 18:54 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформуємо Вас, що обсягами (об'ємами) та відомістю ресурсів, не передбачено використання асфальтобетонної крихти. Будь ласка, уважно вивчайте умови тендерної документації
Що стосується об'єму укладання асфальтобетонного покриття, матеріалу якого, на Вашу думку, не вистачає. Повідомляємо, що об'єми укладання асфальтобетонного покриття (сумішей) приведено в таблиці 1 додатку 2 Документації. Також, таблицею 2 додатку 2 Документації, Замовником приведено відомість ресурсів, що зокрема містить відомості про обсяги (тон ваги). Ознайомитися з видами (найменуваннями) робіт і витрат, відомістю ресурсів, Ви можете в таблицях 1 та 2 додатку 2 документації. Тому, твердження про те, що на укладання асфальтобетонного покриття, матеріалу не вистачає, є помилковим.
Вимоги про усунення порушення
Поясніть будь ласка, яким чином Учасник може надати вказані документи, якщо на момент подачі тендерної пропозиції, роботи не виконувались та асфальтобетонна крихта знаходиться у стані існуючого асфальтобетонного покриття? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо її прибрати шляхом внесення відповідних змін до ТД.
Учасник надає копії документів, що підтверджують підтверджують якість та безпечність асфальтобетонної крихти, що буде використовуватися при наданні послуг (надається виключно у випадку зазначення асфалтобетонної крихти у відомості ресурсів):
– сертифікат відповідності або протокол випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 8976:2020, виконаний акредитованою/атестованою випробувальною лабораторією (додатково надати копію документу що підтверджує акредитацію/атестацію випробовувальної лаборії).
Також вказана вимога : «Оскільки, надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачено саме в міській забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти, що мають використовуватися при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів згідно з ДБН В.1.4-2.01 мають відповідати І класу відповідно до ДБН В.1.4-1.01.
На підтвердження відповідності, учасник має надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали асфальтну крихту [у разі зазначення у відомості ресурсів], що підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 у сфері випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).
Але ж ДСТУ 8976:2020 має назву « Матеріали дорожні , виготовлені за технологією холодного ресайклінгу». Даний нормативний документ на який Ви посилаєтесь аж ніяк не регламентує асфальтобетону крихту саме як матеріал. Відповідно до даного ДСТУ фрезерований матеріал (асфальтобетона крихта) є складовою частиною до матеріалів (сировинний матеріал) , що виготовляються за технологією холодного ресайклінгу. Також у п.5.1. даного ДСТУ вказаний вичерпний перелік технічних вимог , в якому відсутні вимоги щодо радіаційної якості.
Водночас , відповідно до п.6.24 даного ДСТУ визначається ефективна СУМАРНА питома активність природних радіонуклідів сировинних матеріалів , показник якої вже поділяє матеріали на класи.
Також , відповідно до п.6.25 ДСТУ вказано, що матеріали для сумішей, що виготовляють за технологію холодного ресайклінгу : щебінь, пісок, ЩПС, фрезерований матеріал, бітум , бітумна емульсія- за характером шкідливості й ступенем впливу на організм людини належать до малонебезпених речовин ( IV клас небезпеки згідно з чинним нормативним документом).
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та вимагаємо прибрати дані вимоги із внесенням відповідних змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000019 ● 8da318c104fd4c498d450c7f3d07f8a0
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-19-013695-a 19.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-13 09:54:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-013695-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 10:30:49
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1.Предметом закупівлі є послуги з Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області. Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області, які були внесені згідно рішення Обухівської міської ради Київської області від 21.12.2023 № 1063-51–VІІI. Визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі Інвесторської кошторисної документації, що складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Дана кошторисна документація пройшла експертизу та було отримано експертну оцінку. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2024 рік відповідно до рішення Обухівської міської ради від 21.12.2023 № 1063-51–VІІI «Про затвердження кошторису комплексної Програми утримання та розвитку вулиць і доріг комунальної власності населених пунктів Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2021-2025 роки на 2024 рік» та зведеного кошторисного розрахунку Інвесторської кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" |
2 450 487,50
UAH з ПДВ
|
2 438 223,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСТРОЙЦЕНТР" |
2 451 722,62
UAH з ПДВ
|
2 439 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" |
2 452 722,30
UAH з ПДВ
|
2 452 722,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" #41102116 |
Переможець |
2 438 223,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 13:35
|
Додаткова угода 2 до дог. 08-24 від 19.03.24.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 13:32
|
Додаткова угода 1 до дог.08-24 від 19.03.24.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 15:57
|
Договір 08-24.pdf | укладений |
19 березня 2024 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Сторони домовились внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни. На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт.(причина "зменшення обсягів закупівлі" обрана для того, щоб технічно внести зміни) |
Номер договору про закупівлю: | 08/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з механічною помилкою, сторони домовились внести зміни в Додаток 1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни на виконання роботи". |
Номер договору про закупівлю: | 08/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |