Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплектації та зберігання закладом освіти підручників і методичної літератури Класифікація за ДК 021:2015 63120000-6 - Послуги зберігання та складування
Очікувана вартість
7 745,00 UAH
UA-2022-02-09-016301-b 6b0c720312074ff792bf1e3f4e9b8630
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Голубка

+380667661503 schkola2buhgalterija@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 21064487
Вебсайт: https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/contact-us
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, буд. 10
Контактна особа: Тетяна Голубка
+380667661503
schkola2buhgalterija@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплектації та зберігання закладом освіти підручників і методичної літератури Класифікація за ДК 021:2015 63120000-6 - Послуги зберігання та складування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 63121000-3 — Послуги зберігання та видачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після отримання акту наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 лютого 2022 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЗА-МАГАЗИН"ОСВІТАТЕХПОСТАЧ"
#02124344
Переможець 7 745,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 18:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2022 21:18
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2022 21:17
PDF Scanner 11-12-22 9.13.54.pdf зміни до договору
11 грудня 2022 21:16
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору до фактичного виконання. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 235,80
UAH (в тому числі ПДВ 39,30 UAH)