Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі).
Очікувана вартість
2 172 470,00 UAH
UA-2019-12-31-000069-c 6aefbfae023342b4b16467d1f7be1877
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіцька Ірина Сергіївна

380432610549 airvintender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Код ЄДРПОУ: 01130532
Вебсайт: http://www.airvinnytsia.com
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Новіцька Ірина Сергіївна
380432610549
airvintender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 14:37
Очікувана вартість: 2 172 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Закупівля 2020 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т
(30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23202, Україна, Вінницька область, с.Гавришівка, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 03 січня 2020 16:05
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:41
Шановний замовник. Уважно вивчивши тендерну документацію (далі ТД) просимо видалити дискримінаційні умови, що обмежують коло потенційних учасників, а саме: 1. п. 2.7. Додатку 4 містить вимогу «Предмет закупівлі, як і всі його складові мають бути виготовлені одним виробником.» Варто зазначити, що таки комплектуючі, як стропи, скоби, шківи – мають механічні функціональні властивості, тоді як датчики навантаження та модуль дистанційного керування – суто електронні, що також використовуються і в інших галузях, та виробляються виробниками, що спеціалізуються саме на таких приладах. Ми, як потенційний учасник, маємо нагоду запропонувати комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі), що повністю відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, але складові якого вироблені різними відомими виробниками. В такому випадку, наша пропозиція буде відхилена, що порушує принципи закупівель передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Просимо прибрати таку вимогу як дискримінаційну. 2. Згідно абз. 6) п.п. 1.1 п 1 розділу ІІІ, та останнього абзацу Додатку 4 Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції учасника інформацію що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у додатку 4 до тендерної документації - скан копіями з оригіналів або завіреними копіями відповідних документів (інструкції, виписки, пасорти якості, сертифікати та інше ) які зазначені по кожній вимозі технічного завдання. Така вимога є теж необґрунтованою, оскільки сертифікати та протоколи випробувань, що підтверджують відповідні технічні, якісні та кількісні характеристики видаються виробником після виробництва комплекту (його складових), тому надання деяких з вказаних документів є неможливим. Просимо замінити вимогу про надання таких документів в складі пропозиції на вимогу про надання їх при поставці товару, а в складі пропозиції надати гарантійний лист від виробника. 3. У складі комплекту для аварійного буксирування Замовник вимагає надання Інструкції з експлуатації українською та англійською мовами. Просимо надати роз’яснення та обґрунтування вимоги надання інструкції саме англійською мовою, оскільки Замовник є резидентом України, а персонал, що буде задіяний для роботи з даним комплектом, є громадянами України. Таку вимогу необхідно видалити. Просимо врахувати вищенаведені доводи та внести зміни до ТД. У випадку відмови, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету. Також просимо дати роз’яснення: 1. П. 2.4. Додатку 4 містить вимогу «Предмет закупівлі має відповідати стандартам СЕ та ISO». Оскільки стандарт ISO характеризує саме виробництво (виробника), а не виріб (предмет закупівлі), просимо прибрати вимогу стандарту ISO, або роз’яснити, що Замовник має на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашими питаннями щодо усунення дискримінаційних вимог документації, повідомляє наступне. Одним із завдань нашого підприємства є організація приймання, відправлення та технічного забезпечення повітряного транспорту (у т.ч. міжнародного), а також обслуговування пасажирів і вантажу, зокрема безперервного та якісного. Відтак, підприємством оголошено закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. (Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі) у відповідності до вимог діючого законодавства України, що регулює проведення публічних закупівель. Під час підготовки тендерної документації, зокрема в частині опису вимог до учасників, нами були враховані норми ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», що регулюють визначення предмету закупівлі під час оголошення процедури закупівлі та порядок проведення самої закупівлі. Так, ст. 16 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель, в редакції, чинній на момент проведення закупівлі, містить вимоги щодо кваліфікаційних даних, які Замовник встановлює до учасників в тендерній документації. Зокрема «Предмет закупівлі, як і всі його складові мають бути виготовлені одним виробником». У зв’язку з тим, що страховими компаніями які обслуговують міжнародні авіалінії висуваються жорсткі вимоги до обладнання для аварійної евакуації літаків, зокрема воно обов’язково має бути виготовлено у відповідності до норм і рекомендацій ІКАО, АРМ (Boeing, Airbus), тощо, комплект обладнання в т.ч. всі його складові мають бути виготовлені одним виробником, що надасть змогу уникнути непорозумінь, які можуть виникнути при евакуації ПС в результаті аварії, що в свою чергу може призвезти до неочікувано довгого блокування роботи всього аеропорту в цілому. Також після закінчення гарантійного строку, післягарантійне обслуговування буде покладене на Замовника, складові комплекту від одного виробника дадуть можливість значно зекономити кошти на післягарантійне обслуговування. Від якості та відповідності даного обладнання міжнародним вимогам та стандартам (ICAO) та рекомендаціям світових виробників літаків (насамперед Boeing таАirbus) залежить безперервність роботи всього аеропорту.
Що стосується другого питання: Згідно абз. 6) п.п. 1.1 п 1 розділу ІІІ, та останнього абзацу Додатку 4 Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції учасника інформацію що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у додатку 4 до тендерної документації - скан копіями з оригіналів або завіреними копіями відповідних документів (інструкції, виписки, паспорти якості, сертифікати та інше ) які зазначені по кожній вимозі технічного завдання.» Дана вимога встановлена для підтвердження відповідності предмету закупівлі і є гарантією отримання саме того товару, що є предметом закупівлі.
Що стосується третього питання «У складі комплекту для аварійного буксирування Замовник вимагає надання Інструкції з експлуатації українською та англійською мовами.» нами будуть внесені відповідні зміни.
Що стосується четвертого питання«Предмет закупівлі має відповідати стандартам СЕ та ISO». Оскільки стандарт ISO характеризує саме виробництво (виробника), а не виріб (предмет закупівлі), просимо прибрати вимогу стандарту ISO, або роз'яснити, що Замовник має на увазі» повідомляємо наступне: Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості виробництва обладнання – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Замовником мається на увазі подання сертифікатів відповідності стандартам СЕ та ISO на виробника обладнання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-31-000069-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНВІСТА ПРО", Код ЄДРПОУ:36994042
Дата подання: 17 січня 2020 22:11
Скарга щодо виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель ( в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі")
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 31.12.2019 року Комунальним підприємством «Аеропорт Вінниця» (надалі – «Замовник») було оголошено процедуру закупівлі у формі відкритих торгів через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)); кількість товару: 1 комплект. Замовником разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі оприлюднено тендерну документацію, що затверджена Рішенням Тендерного комітету Замовника від 31 грудня 2019 року, Протокол №2 (надалі – Тендерна документація). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 р. 00:00. Вивчивши умови закупівлі, ТОВ «ІНВІСТА ПРО» вважає умови закупівлі, передбачені Тендерною документацією, такими, що не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), містять дискримінаційні вимоги, що, в свою чергу, суперечить положенням статей 3 і 5 Закону, а й відтак порушує права і законні інтереси потенційних учасників (постачальників) щодо прийняття участі в оголошеній закупівлі, штучно обмежують кількість таких учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.01.2020 №1128.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 22:06
Номер скарги: UA-2019-12-31-000069-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37773517
Дата подання: 14 лютого 2020 12:05
СКАРГА на рішення Замовника (Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця")
Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» та всупереч чинному законодавству у сфері публічних прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ «ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП», що є порушенням основних принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, - «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників», «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія та ефективність».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 20:03
рішення від 18.02.2020 № 3048 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 20:03
рішення від 04.03.2020 № 4200 .pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-31-000069-c на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4200-р/пк-пз від 04.03.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 13:32

Документи подані скаржником

17 січня 2020 22:11
Скарга АМКУ.pdf
17 січня 2020 22:11
Плат дор АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 12:04
СКАРГА.pdf
14 лютого 2020 12:05
Протокол відхилення 5.pdf
14 лютого 2020 12:05
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

26 лютого 2020 17:45
Запит.pdf
26 лютого 2020 17:45
ДОП ДОГ АРЕН.pdf
26 лютого 2020 17:45
Пояснення.pdf
13 березня 2020 13:30
Протокол 8022.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 2 150 745,00
UAH з ПДВ
2 150 745,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП" 2 172 000,00
UAH з ПДВ
2 172 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" 2 172 468,00
UAH з ПДВ
2 172 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
22 січня 2020 16:09
Статут, опис.pdf
22 січня 2020 16:09
Референт-лист.pdf
22 січня 2020 16:09
Про сертифікацію.pdf
22 січня 2020 16:09
Про персональні дані.pdf
22 січня 2020 16:09
Паспорт якості.pdf
22 січня 2020 16:09
Витяг ПДВ.pdf
22 січня 2020 16:09
Авторизаційний лист.pdf
22 січня 2020 16:09
ISO_МАНУ_ТОВ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 13:03
МВС Поливаний.pdf
10 лютого 2020 13:03
ДПС ЕСГ.pdf
22 січня 2020 18:46
Лист відгук Оман.pdf
22 січня 2020 18:46
лист відгук ЛАТАМ.pdf
22 січня 2020 18:46
Лист відгук ГонгКонг.pdf
22 січня 2020 18:46
ІСО з перекладом.pdf
22 січня 2020 18:46
Авторизаційний лист.pdf
22 січня 2020 18:46
CE-Certificate AETS-30.pdf
22 січня 2020 18:46
Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2020 18:46
Статут 2019.pdf
22 січня 2020 18:46
Стаття 17.pdf
22 січня 2020 18:46
Рішення №4.pdf
22 січня 2020 18:46
протокол №1.pdf
22 січня 2020 18:46
Проект договору.pdf
22 січня 2020 18:46
паспорт директора 2.pdf
22 січня 2020 18:46
паспорт директора 1.pdf
22 січня 2020 18:46
ІПН.pdf
22 січня 2020 18:46
Договір оренди офіс.pdf
22 січня 2020 18:46
Довідка санкції АЕТС.pdf
22 січня 2020 18:46
Довідка приміщення.pdf
22 січня 2020 18:46
Довідка Досвід.pdf
22 січня 2020 18:46
Довідка довкілля.pdf
22 січня 2020 18:46
Витяг ПДВ.pdf
22 січня 2020 18:46
Витяг з ЄДР.pdf
22 січня 2020 18:46
Видаткова строп 5 т.pdf
22 січня 2020 18:46
Видаткова Строп 3 т.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 14:36
Проект договору.pdf
22 січня 2020 14:36
Паспорт 2.pdf
22 січня 2020 14:36
Паспорт 1.pdf
22 січня 2020 14:36
Опис Статут.pdf
22 січня 2020 14:36
Довідка Стаття 17.pdf
22 січня 2020 14:36
Довідка рахунки.pdf
22 січня 2020 14:36
Довідка досвід.pdf
22 січня 2020 14:36
Витяг ПДВ.pdf
22 січня 2020 14:36
Виписка ЄДР2.pdf
22 січня 2020 14:36
Виписка ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП"

ТОВ "ТЕХНОПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Очікує рішення 2 150 745,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:23
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Рішення скасоване 2 150 745,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:23
ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП"
#41140319
Рішення скасоване 2 172 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 березня 2020 13:39
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «(ДК 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)», з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
13 березня 2020 13:38
Протокол 9021.pdf