Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44037988 |
Вебсайт: | http://manevychirada.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 44601, Україна , Волинська обл., селище міського типу Маневичі, вулиця Незалежності, будинок 30 |
Контактна особа: |
Діана Манзюк +380980725004 kapbydmanev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 15:30 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 15:30 |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 15:07 |
ТД вул Тиха.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000040 ● b72049d957974738bd00e2c7c1d9d914
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.11.2023 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-15-010251-a від 15.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 15:59:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-15-010251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 18:32:17
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010251-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит до відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради щодо надання пояснень, в зв’язку із чим повідомляємо слідуюче.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (в тому числі технічна специфікація додаток № 3 тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 15 вересня 2023 року (Протокол № 48.1) визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» складеного у відповідності до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно позитивного експертного звіту № 342/03-0340/03-23 від 12 вересня 2023 року виданий Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маневицької селищної ради за посиланням: https://mg.gov.ua/news/1697802760/.
Згідно Рішення Маневицької селищної ради № 36/24 від 12 липня 2023 року «Про внесення змін до рішення селищної ради від 21.12.2022 №30/10 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік» 03561000000 (код бюджету)» відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної збільшено бюджетні призначення на утримання та розвиток автомобільних доріг на поточні ремонти дорожнього покриття зокрема: по вулицях Західна, Северинівська, Тиха, Янчишина в смт Маневичі, по вулицях Центральна с. Череваха, Набережна с. Комарово, та під’їзд до кладовища в смт Маневичі загалом на суму: 1 870 000 гривень за рахунок податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 10:05:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-15-010251-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику надати наступні документи: проектно-кошторисну документацію, дефектний акт, експертний звіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 08:18:06
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010251-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит до відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради щодо надання пояснень, в зв’язку із чим надаємо слідуючі документи:
- проектно-кошторисну документацію;
- дефектний акт;
- експертний звіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Тиха в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010251-a) повідомляємо наступне: Замовником здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому, зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо недопущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
2023-11-23 14:36:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
317 967,40
UAH з ПДВ
|
272 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сардарян Артур Володимирович" |
346 748,02
UAH з ПДВ
|
273 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
324 822,77
UAH з ПДВ
|
292 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" |
326 338,80
UAH з ПДВ
|
302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
272 999,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 16:53
|
ФОП "Сардарян Артур Володимирович" #3544112854 |
Відхилено |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 12:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03579590 |
Переможець |
292 999,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 08:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 вересня 2023 08:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03579590 |
292 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:30
|
ДУ 1 вул.Тиха.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 09:49
|
263.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились змінити ціну в бік зменшення на 1 200 грн та викласти пункт 2.1. Договору в такій редакції: "2.1. Договірна ціна визначається згідно погодженого Сторонами кошторису, що є невід'ємною частиною даного договору та становить суму 291 799 грн, в тому числі ПДВ 48 633,17". Додаток № 1 "Договірна ціна" та Додаток № 2 "Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об'єкту" до Договору, викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |