Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:42 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 9 743 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 719,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 97 439,80 грн. (дев’яносто сім тисяч чотириста тридцять дев’ять гривень 80 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 97439.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 11:43 |
ТД обстеження мостів 2024.doc | |
02 лютого 2024 11:43 |
Проект договору обстеження мостів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно частини 2 статті 16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження вищевказаного кваліфікаційного критерія учасник, відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 тендерної документації, повинен надати Довідку про наявність в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно вказаної форми.
Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.
Вищевказаною вимогою не передбачено підтвердження кваліфікаційного критерія шляхом надання договорів ЦПХ, оскільки трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Предметом трудового договору є праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною визначеного обсягу робіт. При цьому, трудові договори регламентуються трудовим законодавством, натомість цивільно – правові – Цивільним кодексом України.
Так, відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України, договір (в тому числі цивільно-правовий) — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦКУ) або договору надання послуг (гл. 63. ЦКУ).
Крім того, відповідно до пунктів 14.1.195 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до Закону. Відповідно до статті 1 Закону України від 15.09.1999р. № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до Закону статті 1 Закону України від 14.10.1992р. № 2694-XII «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до ст. 1 Закону України від 12.01.2012р. № 4312-VI «Про професійний розвиток працівників», працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю.
Виходячи з наведеного, договори цивільно - правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а фізична особа є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України, а не працівником. Зазначена позиція підтримана Верховним Судом рішенням від 29.01.2021 року по справі №640/1042/19.
2) Стосовно працівників, які не є штатними працівниками, а працюють за сумісництвом та щодо вимоги тендерної документації про надання учасниками трудових книжок, а також набрання чинності Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі повідомляємо наступне.
Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України, а тому освідомлений про те, що згідно зі ст.24. Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати, серед іншого, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Звертаємо увагу, що вказана стаття регламентує подання документів саме при укладанні трудового договору, а не для документального підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації. Також слід зазначити, що на сьогодні не втратили чинність та діють в повному обсязі Постанова Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 року №301 «Про трудові книжки працівників» та спільний наказ Мінпраці України, Мінюсту України та Мінзахису населення від 29.07.1993 р. №58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників».
Законом № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" від 05.02.2021 визначено, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п'яти років з дня набрання його чинності на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин. Враховуючи досить суттєвий термін, передбачений Законом № 1217-IX від 05.02.2021 для наповнення даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників та для запобігання та нівелювання при цьому можливих помилок і невідповідностей, Замовник вбачає за необхідне вимагати, серед іншого, саме трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок). Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону.
Також звертаємо увагу учасника, що відповідно до умов пункт 1.6. Розділу III тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, якщо учасник не надає в складі тендерної пропозиції документ, що відповідає вимогам тендерної документації, він має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. За відсутності листа з роз’ясненням, неподання у складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок), які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, буде розцінене Замовником як невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Перелічені можливості є рівними для кожного учасника, по силам виконати кожному учаснику. Якщо мета учасника добросовісно приймати участь в торгах, документально підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, а не створювати замовнику штучні перепони, тендерна документація містить всі необхідні приписи для виконання вимог, передбачених тендерною документацією.
Відповідно до пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Так, згідно підпункту 1.2. пункту 1 додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї), яка спроможна здійснювати випробування та виміри, передбачені технічною специфікацією цієї тендерної документації.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- інформацію (довідку тощо) в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
- договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Зазначаємо, що передбачені випробування та виміри які необхідно здійснити відповідно до технічної специфікації яка визначена в додатку 3 до тендерної документації, можуть бути здійсненні як випробувальною лабораторію, так і вимірювальною, замовнику не принципово, яка саме лабораторія буде це здійснювати.
В зв’язку з цим, Замовник надає право вибору Учаснику який може підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію визначеним в підпункті 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації шляхом надання документального підтвердження щодо наявності в нього власної або залученої випробувальної/вимірювальної лабораторії.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000016 ● 95621d57b6a74af188793745d7890abb
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2024 № 22-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-02-02-005261-a від 02.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 11:53:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з обстеження мостів на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-005261-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 14:14:07
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з обстеження мостів на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область»
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовується, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі здійснено на підставі:
- ДБН В.2.3-6:2009 «Мости та труби. Обстеження та випробування»;
- ДСТУ 9123:2021 Настанова з обстеження та випробування мостів і труб;
- ДСТУ 9181:2022 Настанова з оцінювання та прогнозування технічного стану автодорожніх мостів;
- СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»;
- ДСТУ 8748:2017 Настанова щодо проведення динамічних випробувань автодорожніх мостів;
- ДСТУ 8908:2019 Автодорожні мости. Класифікація дефектів;
- ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування;
- ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування»;
- ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво;
- ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження і впливи»;
- ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 «Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб»;
- Р В.2.3-218-00018112-521:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань мостів та шляхопроводів»;
- Р В.2.3-218-03450778-711:2007 «Рекомендації з діагностики стану прогонових будов мостів за динамічною дією рухомого навантаження»;
- Р В.2.3-218-14284544-523:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань існуючих мостів»;
- ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.6-210:2016 Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються;
- ДСТУ Б В.2.7-220:2009 «Бетони. Визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю»;
- СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено керуючись пунктом 2 частини 1 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, методом порівняння ринкових цін. Замовником направлено запит цінових пропозицій можливим надавачам послуг та отримано комерційні пропозиції, на підставі яких і визначено очікувану вартість як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Сканкопія розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 10:23:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з обстеження мостів на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-005261-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чи надав учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ» забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог, установлених у пункті 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації? Якщо так, то надайте копію такого забезпечення.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-02 15:32:25
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з обстеження мостів на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ», як переможець закупівлі за предметом «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з обстеження мостів на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область» виконав у повній мірі вимоги, установлені у пункті 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надав забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді Банківської Гарантії №117739/V-0482 від 01.03.2024р .
Сканкопії Банківської Гарантії №117739/V-0482 від 01.03.2024р. та засвідчені належним чином копії банківської гарантії, ліцензії банку та довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії додаються
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ" |
5 450 000,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” |
6 090 000,00
UAH з ПДВ
|
5 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
7 560 000,00
UAH з ПДВ
|
5 799 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛБЕК" |
8 499 000,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ" #03450778 |
Переможець |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 13:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 09:49
|
ДУ №1 від 10.05.2024 подовж на 2025.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 09:42
|
Договір № 53-24_3-Б від 05.03.24.pdf | укладений |
06 березня 2024 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання Договору уповноваженими представниками Сторін і діє по 31 грудня 2025 року включно, а в частині грошових зобов’язань – до повного їх виконання.». |
Номер договору про закупівлю: | 53-24/3-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |