Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецьке міське комунальне підприємство "Міськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 05451090 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Лесина Василя, 6 |
Контактна особа: |
Моргуляк Сергій Борисович 380682265659 msvitlo.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» договір буде підписано не раніше 20 грудня 2020 року, реалізувати зміну постачальника електричної енергії з 01.12.2020 року МКП «Міськсвітло» не має можливості, так як зміна постачальника передбачає ряд заходів, у тому числі зняття показників засобів обліку електричної енергії, які не є автоматизованими, що займе тривалий час переходу від одного постачальника електричної енергії до іншого. МКП «Міськсвітло» має діючий договір постачання електричної енергії постачальником ТОВ «Прикарпатенерготрейд», який передбачає поставку електричної енергії до 31.12.2020 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Постачальником гарантійних зобов'язань, але фінансові призначення по цьому договору вистачить тільки до 20.11.2020 року. Договору про постачання електричної енергії на додаткові фінансові призначення (економія за результатами аукціону) для електроживлення мереж зовнішнього освітлення міста Чернівці з 25.11.2020 року МКП «Міськсвітло» не має. Тому, для забезпечення безперебійного процесу електроживлення і, відповідно, безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівці та недопущення негативних соціальних явищ, Чернівецьке МКП «Міськсвітло» до моменту переходу до постачальника за результатами відкритих торгів, необхідно обрати електропостачальника, який не має права відмовити в постачанні електричної енергії споживачу. Враховуючи, що перехід від одного постачальника електричної енергії становить орієнтовно від десяти днів до одного календарного місяця, такий договір на постачання електричної енергії мереж зовнішнього освітлення міста Чернівці необхідно укласти до кінця календарного року, а саме з 26.11.2020р. по 31.12.2020р. включно. Враховуючи вищесказане та принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія, ефективність та пропорційність» для забезпечення безперебійного процесу електроживлення та безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівіці та недопущення негативних соціальних явищ Чернівецьке МКП «Міськсвітло» необхідно обрати електропостачальника, який не має права відмовити в постачанні електричної енергії та забезпечить найбільш економічно вигідні умови закупівлі. Отже, враховуючи вищесказане та принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія, ефективність та пропорційність» для забезпечення безперебійного процесу електроживлення та безперервного постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Чернівці та недопущення негативних соціальних явищ МКП «Міськсвітло» доцільно забезпечити найбільш економічно вигідні умови закупівлі шляхом закупівлі електричної енергії з 26.11.2020року по 31.12.2020 року включно в постачальника ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Враховуючи викладене, якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник бути вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 12:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 листопада 2020 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000014 ● 9c396afa1ca6471ea0343901e6c69e11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2021 № 1
Чернівці
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2021 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-11-20-006298-c від 20.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 13:33:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-006298-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) На підставі якого договору виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника. Зазначте ID номер закупівлі, за результатами якої укладено такий договір?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-15 11:45:08
Пояснення
Відповіді на питання по моніторингу закупівлі:
1) На підставі якого договору виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника.
На підставі договору №36170 від 10.02.2020р.
2) Зазначте ID номер закупівлі, за результатами якої укладено такий договір?
UA-2019-11-22-002045-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Видано нааз попідприємству про попепредження уповноваженої особи
2021-02-09 09:31:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:15
|
DodDog_El_En_Prykarpat20201224_2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:40
|
DodDog_El_En_Prykarpat20201222_(1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 13:10
|
Dog_El_En_Prykarpat20201130 (1).pdf | укладений |
03 грудня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 15:50
|
Dog_El_En_Prykarpat20201127.pdf | укладений |
01 грудня 2020 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни договору за кошти місцевого бюджету і зменшення за власні кошти |
Номер договору про закупівлю: | 36170/2020/932 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору, збільшення обсягів закупівлі за кошти місцевого бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 36170/2020/932 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |