Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Васильківського академічного ліцею «Успіх» за адресою: вул. Шевченка, 46, м.Васильків, Київська обл.
Очікувана вартість
3 632 745,60 UAH
UA-2023-07-06-011637-a ● 6a820de4130344689fc7457d6a60cef0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Васильківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408349 |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
Контактна особа: |
Тимченко Інна Миколаївна 380457121402 tendervuo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 632 745,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 163,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 108982,37 грн (сто вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят дві гривні 37 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 108982.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Васильківського академічного ліцею «Успіх» за адресою: вул. Шевченка, 46, м.Васильків, Київська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08601, Україна, Київська область, Васильків, вул. Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 17:32 |
Зміни від 07.08.2023.docx | |
07 серпня 2023 17:32 |
ТД_зі змінами від 07.08.23.docx | |
06 липня 2023 16:25 |
Додаток №2.1. Специфікація.pdf |
07 серпня 2023 17:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
07 серпня 2023 17:32 |
Зміни від 07.08.2023.docx
|
||||
07 серпня 2023 17:32 |
ТД_зі змінами від 07.08.23.docx
|
||||
06 липня 2023 16:25 |
Додаток №2.1. Специфікація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога ISO
Дата подання: 10 липня 2023 16:34
Дата відповіді: 12 липня 2023 12:48
Шановний замовник! Відповідно до вимог Додатку 1 таблиці 4 пункту 6 Замовником встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції для підтвердження виконання вимог міжнародних стандартів та інтеграції законодавства до норм України Учасник повинен надати діючі на момент розкриття пропозиції:- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України;- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України;- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України;- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Надання зазначених сертифікатів у складі Пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо їх надання є неправомірною. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у визначений термін. З метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO), який підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів ДСТУ ( ISO), діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів ДСТУ (ISO) свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Крім того, Сертифікат ДСТУ (ISO) – документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві певних системи якості. Наявність сертифікатів засвідчує, що системи якістю, які впроваджені на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено їх відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів. Крім того, в Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ДСТУ (ISO) є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікати ДСТУ (ISO) може отримати будь-яке підприємство, яке відповідає вимогам зазначеному стандарту. Наявність в Учасника сертифікатів ДСТУ (ISO) є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються і обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
Зважаючи на те, що об’єктом надання послуг, згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, ключовим аспектом наданих послуг повинна бути висока якість, безпека життя та збереження майна
Зазначені в вимозі замовника сертифікати передбачені законодавством України. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (надалі – Колегія), розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, приклади рішень: Рішення від 15.09.2020 №17326-р/пк-пз; Рішення від 03.03.2021р. № 4063-р/пк-нз, Рішення від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, Рішення від 23.12.2019 № 19167-р/пк-пз, Рішення від 11.12.2019 № 18408-р/пк-пз, Рішення від 21.11.2019 № 17147-р/пк-пз, Рішення від 15.04.2019 № 4545-р/пк-пз, Рішення від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасників сертифікатів ДСТУ (ISO) підтверджена не дискримінаційною по відношенню до інших учасників рішеннями АМКУ. А також, слід зазначити, що жодним нормативно правовим актом не встановлено вичерпний перелік документів, котрі Замовник повинен вимагати від Учасника для виконання послуг з монтажу та установки системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у визначений термін. З метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ (ISO), який підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів ДСТУ ( ISO), діючих в Україні. Наявність у підприємства сертифікатів ДСТУ (ISO) свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Крім того, Сертифікат ДСТУ (ISO) – документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві певних системи якості. Наявність сертифікатів засвідчує, що системи якістю, які впроваджені на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено їх відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів. Крім того, в Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ДСТУ (ISO) є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікати ДСТУ (ISO) може отримати будь-яке підприємство, яке відповідає вимогам зазначеному стандарту. Наявність в Учасника сертифікатів ДСТУ (ISO) є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються і обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
Зважаючи на те, що об’єктом надання послуг, згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, ключовим аспектом наданих послуг повинна бути висока якість, безпека життя та збереження майна
Зазначені в вимозі замовника сертифікати передбачені законодавством України. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (надалі – Колегія), розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, приклади рішень: Рішення від 15.09.2020 №17326-р/пк-пз; Рішення від 03.03.2021р. № 4063-р/пк-нз, Рішення від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, Рішення від 23.12.2019 № 19167-р/пк-пз, Рішення від 11.12.2019 № 18408-р/пк-пз, Рішення від 21.11.2019 № 17147-р/пк-пз, Рішення від 15.04.2019 № 4545-р/пк-пз, Рішення від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасників сертифікатів ДСТУ (ISO) підтверджена не дискримінаційною по відношенню до інших учасників рішеннями АМКУ. А також, слід зазначити, що жодним нормативно правовим актом не встановлено вичерпний перелік документів, котрі Замовник повинен вимагати від Учасника для виконання послуг з монтажу та установки системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-06-011637-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 10 липня 2023 16:35
Дата подання: 10 липня 2023 16:35
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2023 15:40
рішення від 12.07.2023 № 10439.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 15:40
інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2023 № 11456.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 12:27
рішення від 26.07.2023 № 11456.pdf
Дата публікації: 31 липня 2023 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тендерну документацію внесено зміни з метою виконнання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2023 17:34
Номер скарги: UA-2023-07-06-011637-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 10 липня 2023 20:38
Дата подання: 10 липня 2023 20:38
Дискримінаційні вимоги
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
06.07.2023 року замовник Управління освіти Васильківської міської ради (далі – замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Васильківського академічного ліцею «Успіх» за адресою: вул. Шевченка, 46, м.Васильків, Київська обл., 45310000-3 - Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2023 15:47
рішення від 12.07.2023 № 10438.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 15:46
інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2023 № 11455.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 12:47
рішення від 26.07.2023 № 11455.pdf
Дата публікації: 31 липня 2023 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тендерну документацію внесено зміни з метою виконнання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2023 17:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" |
3 630 888,19
UAH з ПДВ
|
3 630 888,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" #44067572 |
Переможець |
3 630 888,19
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 серпня 2023 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 17:10
|
Договір 403.pdf | укладений |
04 вересня 2023 17:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Васильківського академічного ліцею «Успіх» за адресою: вул. Шевченка, 46, м.Васильків, Київська обл. | 1 | послуга |
3 630 888,19
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підпункт 5 пункту 19 Особливостей (зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Васильківського академічного ліцею «Успіх» за адресою: вул. Шевченка, 46, м.Васильків, Київська обл. | 1 | послуга |
3 543 387,29
UAH з ПДВ
|