Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дитячі новорічні подарунки (15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Очікувана вартість
211 000,00 UAH
UA-2023-10-11-013156-a ● 6a5c2d5562244210a0dd9dc648b4a964
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41950410 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1 |
Контактна особа: |
Оксана Кривошей +380661342256 gumtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2023 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 14:58 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 14:58 |
Очікувана вартість: | 211 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1055 штуки
дитячі новорічні подарунки (15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38754, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Мачухи, , вул.Історична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 13:54 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
12 жовтня 2023 13:54 |
Проект договору.docx | |
12 жовтня 2023 13:54 |
Зміни до тендерної документації.docx |
12 жовтня 2023 13:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2023 13:54 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
12 жовтня 2023 13:54 |
Проект договору.docx
|
|||
12 жовтня 2023 13:54 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 12 жовтня 2023 09:43
Дата відповіді: 12 жовтня 2023 14:06
Шановний Замовнику, ДСТУ 4135-2014 втратив чинність. Наразі діє 4135-2021.
Просимо внести відповідні зміни до технічного завдання
Відповідь: Відповідні зміни внесено до умов тендерної документації. Дякуємо за Вашу увагу.
Уточнення
Дата подання: 16 жовтня 2023 20:13
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 10:42
Поясніть, будь-ласка, що має на увазі Замовник в додатку 5 таблиці 2 під назвою "НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА"? Це назва цукерки чи якого показника? Показника чого? Що має вносити Учасник в цю графу готуючи свою пропозицію?
Відповідь: Доброго дня. Колонка №2 "Найменування показника" форми Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації заповнена Замовником, учасник не має вносити зміни у цю колонку. Замовником до кожного найменування показника передбачені технічні вимоги (Колонка №3). Дві останні колонки заповнюються учасником. Наприклад: найменування показника "Вага дитячого новорічного подарунка нетто" передбачає технінчі вимоги замовника, а саме: "має становити не менше 500 гр". Таким чином учасник у передостанній колонці вказує точну вагу дитячого подарунка нетто, який має відповідати вимозі не менше 500 гр. В останній колонці відмічає відповідність запропонованого товару встановленим вимогам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-11-013156-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3646103297
Дата подання: 06 листопада 2023 20:06
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
Відповідно до Протоколу № 217 від 01.11.2023 пропозицію Скаржника було відхилено, згідно вимог пп.2 пункт 44 Постанови № 1178, зокрема встановлено факти того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого статті 22 Закону.
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням. Оскільки Замовник в згаданому вище Протоколі зазначив 2 пункти невідповідності на його погляд. Зокрема в першому пункті йдеться про невірну кількість днів вказану у формі пропозиції, проте Скаржником в складі документів тендерної пропозиції надано підписаний проект Договору з Замовником у якому вказана вірна кількість днів. Та у другому пункті не зазначення ваги вкладення для картонної коробки в одному з пунктів у Таблиці 2 Додатку 5 Тендерної документації, водночас маємо зазначити, що вага вкладення вказувалася неодноразово в інших документах тендерної пропозиції Скаржника, зокрема і в цьому ж документі в іншому його пункті.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже помилки, допущені Скаржником у документах тендерної пропозиції є ніщо інше як невідповідності, виправлення яких жодним чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.
Розгорнути
Згорнути
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням. Оскільки Замовник в згаданому вище Протоколі зазначив 2 пункти невідповідності на його погляд. Зокрема в першому пункті йдеться про невірну кількість днів вказану у формі пропозиції, проте Скаржником в складі документів тендерної пропозиції надано підписаний проект Договору з Замовником у якому вказана вірна кількість днів. Та у другому пункті не зазначення ваги вкладення для картонної коробки в одному з пунктів у Таблиці 2 Додатку 5 Тендерної документації, водночас маємо зазначити, що вага вкладення вказувалася неодноразово в інших документах тендерної пропозиції Скаржника, зокрема і в цьому ж документі в іншому його пункті.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже помилки, допущені Скаржником у документах тендерної пропозиції є ніщо інше як невідповідності, виправлення яких жодним чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 15:24
Шановний учаснику, уповноважена особа з питань публічних закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради, уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне.
Положеннями п.1 Розділу І «Загальні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Примітками Додатку 6 тендерної документації встановлено, що Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище. Слід зауважити, що строк, визначений у п.4.1 проекту договору визначений Замовником, таким чином, вимогами приміток Додатку 6 тендерної документації, визначено, строк, який визначається учасником необхідний для узгодження платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 4 тендерної документації). Той факт, що у погодженому проекті договору та у формі пропозиції визначено різні строки, один з яких ще й менший за інший, доводить невідповідність умові договору, яка не є істотною, згідно до п.1.3. проекту договору, викладеному у Додатку 4 тендерної документації. А отже, у Замовника відсутня можливість визначити який строк розрахунків пропонується учасником, що є його волевиявленням. Яким чином Замовник може надати 24 години на виправлення волевиявлення учасника?
Стосовно ваги вкладення. Відповідно до положень Розділу І Додатку 5 тендерної документації, у разі, якщо замовником у формі Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Всупереч вимогам тендерної документації в частині ваги вкладення, учасником не зазначено фактичний показник, натомість у листі вих.№18/10-37 від 18.11.2023 р. у зазначеній комірці вказано вираз «наявно». З урахуванням практики рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є значна кількість рішень в частині надання 24 годин на виправлення інформації поданій учасником за для підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним вимогам до предмета закупівлі наводять позиції щодо неможливості надання учаснику 24 годин на виправлення помилок, що стосуються документів на підтвердження технічних та якісних характеристик.
Враховуючи викладене, слід наголосити, що у період уточнень Вами не використана можливість поставити питання або отримати роз’яснення положень тендерної документації та умов Додатку 5 у тому числі. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
Положеннями п.1 Розділу І «Загальні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Примітками Додатку 6 тендерної документації встановлено, що Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище. Слід зауважити, що строк, визначений у п.4.1 проекту договору визначений Замовником, таким чином, вимогами приміток Додатку 6 тендерної документації, визначено, строк, який визначається учасником необхідний для узгодження платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 4 тендерної документації). Той факт, що у погодженому проекті договору та у формі пропозиції визначено різні строки, один з яких ще й менший за інший, доводить невідповідність умові договору, яка не є істотною, згідно до п.1.3. проекту договору, викладеному у Додатку 4 тендерної документації. А отже, у Замовника відсутня можливість визначити який строк розрахунків пропонується учасником, що є його волевиявленням. Яким чином Замовник може надати 24 години на виправлення волевиявлення учасника?
Стосовно ваги вкладення. Відповідно до положень Розділу І Додатку 5 тендерної документації, у разі, якщо замовником у формі Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Всупереч вимогам тендерної документації в частині ваги вкладення, учасником не зазначено фактичний показник, натомість у листі вих.№18/10-37 від 18.11.2023 р. у зазначеній комірці вказано вираз «наявно». З урахуванням практики рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є значна кількість рішень в частині надання 24 годин на виправлення інформації поданій учасником за для підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним вимогам до предмета закупівлі наводять позиції щодо неможливості надання учаснику 24 годин на виправлення помилок, що стосуються документів на підтвердження технічних та якісних характеристик.
Враховуючи викладене, слід наголосити, що у період уточнень Вами не використана можливість поставити питання або отримати роз’яснення положень тендерної документації та умов Додатку 5 у тому числі. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2023 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР" |
140 272,80
UAH з ПДВ
|
136 044,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" |
143 437,80
UAH з ПДВ
|
136 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРХІДЕЯ-СУМИ" |
161 415,00
UAH з ПДВ
|
137 783,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
157 047,30
UAH з ПДВ
|
147 647,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
203 319,60
UAH з ПДВ
|
199 057,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛОГВИНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ" |
206 801,10
UAH з ПДВ
|
200 471,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР" #30866526 |
Відхилено |
136 044,36
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 11:02
|
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" #40002253 |
Відхилено |
136 728,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 13:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРХІДЕЯ-СУМИ" #38867841 |
Відхилено |
137 783,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 16:28
|
ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3646103297 |
Відхилено |
147 647,25
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 10:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Відхилено |
199 057,40
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 15:24
|
ФОП "ЛОГВИНОВСЬКИЙ ОЛЕГ ГРИГОРОВИЧ" #2916401916 |
Відхилено |
200 471,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 11:56
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій