Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2022-08-16-005598-a 6a4f0632e2f04dd9a562015aa05925b7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Магала Наталія Петрівна

+380671897856 osvita_zlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43978239
Вебсайт: https://zlmr.gov.ua/
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Україна, Львівська область, Золочівський район, місто Золочів, вул. Івасюка В., будинок,12
Контактна особа: Магала Наталія Петрівна
+380671897856
osvita_zlmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. З огляду на це та враховуючи потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з тим, що відкриті торги по закупівлі Послуги з проведення медичного огляду працівників закладів освіти Золочівської територіальної громади за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги двічі не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (закупівлі UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а), може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 14:45
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівської міської ради Золочівського району, вул.Івасюка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на підставі актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

16 серпня 2022 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-30-000030 ● 24678393fabd4727ab470d6acfdaae2d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2022 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.08.2022 № 264

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.08.2022 № 264.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-16-005598-a, 16.08.2022. Дані автоматичних індикаторів ризику RISK-1-1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-31 10:46:52

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-16-005598-a, яка проводилась відділом з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою та обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Вказати причини відсутності в повідомленні про намір укласти договір належних обґрунтувань, що відповідають умові застосування переговорної процедури, а також причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-02 16:03:03

Надання пояснення по запитаннях моніторингу

У відповідь на запит надаємо пояснення відповідно по пунктах:
1.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі:

ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Річні плани державних закупівель - ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ - Держзакупівлі.онлайн (dzo.com.ua)
Обґрунтування доцільності закупівлі.
Згідно з рішенням Золочівської міської ради №35 від 27.11.2020 року відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області визнано бюджетною установою-балансоутримувачем та головним розпорядником коштів, за якою закріплюється на праві господарського відання майно освітніх установ Золочівської територіальної громади комунальної власності, та покладено виконання таких завдань/функцій:
- Організація проходження медичного огляду – обстеження лікарів-спеціалістів, клінічних лабораторних та інших досліджень, працівниками установ освіти за рахунок місцевого бюджету та залучених коштів відповідно до чинного законодавства України (відповідно до пункту 3.8.8 Положення про відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області)
Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити проведення закупівель відповідних послуг.
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичної кількості працівників закладів освіти, яким потрібно пройти медогляд, та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей послуг, які необхідно отримати, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також на підставі Переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення, затвердженого наказом МОЗ від 23.07.2002 року №280.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на основі моніторингу цін на зазначені послуги у медзакладах Львівської області.

2. Надаємо посилання на сайт відділу з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради:
https://osvita-zolochiv.gov.ua/news/1662118084/
3. Надаємо пояснення по питанню 3:
У протоколі переговорів від 16 серпня 2022 року №357 між КНП «Золочівська центральна районна лікарня» та відділом з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради наявне обгрунтування застосування переговорної процедури:
«Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. З огляду на це та враховуючи потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з тим, що відкриті торги по закупівлі Послуги з проведення медичного огляду працівників закладів освіти Золочівської територіальної громади за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги двічі не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (закупівлі UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а), може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
За результатами проведених переговорів сторонами погоджено обсяг закупівлі та її очікувану вартість , про що складено відповідний протокол переговорів»

Стосовно неопублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури, повідомляємо наступне.
Державні замовники застосовують переговорну процедуру, як виняток за наявності підстав згідно ч. 2. ст. 40 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Однією із підстав є двічі відмінені процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. При застосуванні нами переговорної процедури дані вимоги були дотримані.
Надаємо звіти про результати проведення процедур закупівлі UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а (додатки 1,2), запрошення на переговори Вих № 01-29/491 від 12.08.2022р. (додаток 3), тендерні документації по закупівлях UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а (додатки 4,5) , з яких видно, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону № 922-VIII.
У п.8 ч.6 ст.40 не надано чітко визначеного переліку документів, які повинен завантажити Замовник у систему при застосуванні переговорної процедури у випадку наявності конкретного винятку. Зрозуміло, що різні винятки вимагають опублікування різних документів.
П.8 ч.6 ст.40. не визначає, чи потрібно завантажити будь-які (або експертні, або технічні, або нормативні чи інші), або усі документи, що мають ознаки експертних, технічних, нормативних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної закупівлі, або щодо деяких підстав застосування переговорної закупівлі (зокрема, якщо є двічі відмінені процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій , достатньо надати посилання на документи, що вже містяться у ЕСЗ.
Також в Законі не визначений перелік та терміни технічних, експертних, нормативних та інших документів (зокрема у ст.1 Закону, яка дає визначення термінів, що вживаються у цьому Законі, та у якому саме значенні вони вживаються), їх зміст та порядок завантаження до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У Листі від 03.10.2020 №3304-04/60124 Мінекономіки (далі-Лист) зазначається, що замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Щодо підстави переговорної закупівлі п.1 ч.2 ст.40 Закону ( двічі відмінені процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій), то у даному випадку незрозуміло, які саме документи можуть бути такими експертними, нормативними, технічними та інш. документами.
Тому в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в даному випадку замовник вказав, які саме процедури відкритих торгів з предметом закупівлі Послуги з проведення медичного огляду працівників закладів освіти Золочівської територіальної громади за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (закупівлі UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а), а в обгрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги з проведення медичного огляду працівників закладів освіти Золочівської територіальної громади за ДК 021:2015 – 85110000-3-послуги лікувальних закладів та супутні послуги, розміщеному на сайті відділу освіти міститься саме обгрунтування підстав проведення переговорної процедури, а також звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2022-07-11-001387-а, UA-2022-07-27-005773-а, які не відбулися. Оскільки інформація по даних відкритих торгах вже міститься у ЕСЗ, тому Замовником не визначено, які ще експертні, нормативні, технічні та інші документами слід завантажити у ЕСЗ додатково, щоб обгрунтувати застосування переговорної процедури, якщо двічі відмінені процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноважена особа уважно ознайомилася із висновками по моніторингу даної закупівлі і зобов'язується не допускати у подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, а також вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.

2022-09-09 12:51:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КНП "Золочівська центральна районна лікарня"
#01996272
Переможець 400 000,00
UAH
16 серпня 2022 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 14:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КНП "Золочівська центральна районна лікарня"
#01996272
400 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 23:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 14:32
додаткова 1 лікарня дог 08 вересня.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:31
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2022 16:37
Додаткова угода _1 ЦРЛ.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 16:36
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 12:45
підписаний контракт укладений
09 вересня 2022 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0809710
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0809710
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 327 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 500,00 UAH)