Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 156 011,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 780,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 нова редакція від 29.02.2024.docx | |
29 лютого 2024 16:21 |
Оголошення про проведення відкритих торгів нова редакція від 29.02.2024.docx | |
29 лютого 2024 16:21 |
Перелік змін від 29.02.2024.doc | |
29 лютого 2024 16:21 |
Тендерна документацiя нова редакція від 29.02.2024.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 1 нова редакція.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Перелік змін від 16.02.2024.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 4.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1.doc | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 3.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 2.doc | |
12 лютого 2024 16:27 |
Тендерна документацiя .doc |
29 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 нова редакція від 29.02.2024.docx
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Оголошення про проведення відкритих торгів нова редакція від 29.02.2024.docx
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Перелік змін від 29.02.2024.doc
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Тендерна документацiя нова редакція від 29.02.2024.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 1 нова редакція.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Перелік змін від 16.02.2024.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1.doc
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 2.doc
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Тендерна документацiя .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 16 лютого 2024 11:00
Дата подання: 15 березня 2024 16:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000141 ● 902adf38904741099553afa4a4e32221
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 38-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.05.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-02-12-012631-a 12.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 09:43:11
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей за кодом CPV за ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 11:05:06
Відповідь
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на підставі заявки від групи по централізованому господарському обслуговуванню закладів освіти, яка додається. Очікувану вартість визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Таку вартість визначено на підставі дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від ФОП Сорочана С.В., ПП «Безпека Центр-2», ФОП Кирюшко О.В., які додаються.
2. Оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком зобов'язано управління освіти Миколаївської міської ради здійснити заходи недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Повідомляємо, що в бюджеті управління освіти Миколаївської міської ради на 2024 рік відсутні кошти на підвищення кваліфікації уповноважених осіб. Разом з тим, питання щодо виділення коштів на цю статтю видатків буде розглянуто управлінням освіти Миколаївської міської ради. В разі виявлення можливості виділення коштів навчання уповноваженої особи обов'язково буде проведено.
2024-06-04 17:37:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" |
742 500,00
UAH з ПДВ
|
736 719,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
742 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охрана" |
898 750,00
UAH з ПДВ
|
898 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 050 027,00
UAH з ПДВ
|
1 050 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 099 161,00
UAH з ПДВ
|
1 099 161,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" #43910364 |
Рішення скасоване |
736 719,94
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 16:45
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
742 400,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:49
|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" #43910364 |
Переможець |
736 719,94
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 10:08
|
Договір №16-04-1-вс.pdf | укладений |
17 квітня 2024 10:07
|