Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Шпаченко Тетяна Василівна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 608 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.Умови оплати 4.1. Замовник здійснює оплату в порядку статті 49 Бюджетного кодексу України поетапно, а саме: 4.1.1. у розмірі відповідно до підпункту 2.1.1 пункту 2.1 цього Договору за безготівковим розрахунком на банківський рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів після передачі Виконавцем Замовникові документів, зазначених у пункті 3.3 цього Договору; 4.1.2. у розмірі відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 цього Договору за безготівковим розрахунком на банківський рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів після передачі Виконавцем Замовникові документів, зазначених у пункті 3.4 цього Договору. 4.2. Форма розрахункових документів – платіжне доручення. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 15:45 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx | |
11 листопада 2021 15:45 |
Додаток 6 Кваліфікаціи_ні вимоги.doc | |
11 листопада 2021 15:44 |
Додаток 2 Завдання.doc | |
11 листопада 2021 15:44 |
Тендерна документація.doc | |
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 7 Проект договору.doc | |
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 5 Форма відомості про учасника.doc | |
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 4 Лист-згода.doc | |
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 3 Інформація ст.17.docx | |
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc |
11 листопада 2021 15:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 15:45 |
перелік змін_ що вноситься до ТД.docx
|
|||
11 листопада 2021 15:45 |
Додаток 6 Кваліфікаціи_ні вимоги.doc
|
|||
11 листопада 2021 15:44 |
Додаток 2 Завдання.doc
|
|||
11 листопада 2021 15:44 |
Тендерна документація.doc
|
|||
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 7 Проект договору.doc
|
|||
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 5 Форма відомості про учасника.doc
|
|||
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 4 Лист-згода.doc
|
|||
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 3 Інформація ст.17.docx
|
|||
04 листопада 2021 14:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-26-000018 ● bc3c026ebe37452f86dd0e8428055842
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.07.2022 № 16
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 26.07.2022 № 16
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-11-04-010636-a 04.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-27 16:29:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, очікуваною вартістю 1 608 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-010636-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-02 13:50:44
Про надання пояснень UA-2021-11-04-010636-a
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, очікуваною вартістю 1 608 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-010636-a).
На виконання вказаного рішення повідомляємо.
1. У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2021 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланнямhttp://www.kap-bud.sm.gov.ua/images/info%205%20dkb.doc (копію інформації додається).
2. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості здійснено Департаментом на підставі рішення восьмої сесії Сумської обласної ради восьмого скликання від 29.10.2021 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Сумської області на 2019 рік та наступні 2020-2021 програмні роки» на виготовлення ПКД по вказаному об’єкту на стадії проектування «Ескізний проект», «Проект» та експертиза виділено 1 005 000,00грн. Об’єкт відноситься до класу наслідків СС2. Відповідно до наказу Мінрегіонбуду № 45 від 16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів», об’єкти з класом наслідків СС2 проектування здійснюється в дві стадії: «Проект», «Робоча документація» та проводиться експертиза. Закупівля оголошується на виготовлення ПКД на всі стадії проектування на об’єкт та з отриманням позитивних експертних звітів. Визначена очікувана вартість закупівлі склала 1 608 000,00грн з ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-12 15:59:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, очікуваною вартістю 1 608 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-010636-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до положень пункту 3.2.21 ДБН А.2.2-3:2014 (зміна 1) щодо визначення поняття «реконструкція» та з урахуванням вимог пункту 11.3 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 16.05.2011 № 45 передбачено, що «Замовник та генпроектувальник (проектувальник) можуть прийняти узгоджене рішення щодо зміни кількості стадій або стадійності проектування. При капітальному ремонті об’єктів допускається здійснювати проектування в одну стадію - РП».
Вартість вищевказаних робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «стадії проектування і перелік виконуваних робіт» - «проект» викладено в пунктах 3, 4 «Зведеного кошторису» Додатку 1 до договору від 14.12.2021 № 42, укладеного з ТОВ «ГРАД.КОМ».
З урахуванням зазначеного, просимо надати інформацію, чому Замовником у складі предмета закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1» визначено назву об’єкту «реконструкція» в двох стадіях «проект» і «робоча документація», а не замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації на «капітальний ремонт» в одній стадії «робоча документація»?
2. Яким чином здійснено обгрунтування потреби на інженерно-геодезичні вишукування пунктів 1, 2 «Зведеного кошторису» Додатку 1 до договору від 14.12.2021 № 42, укладеного з ТОВ «ГРАД.КОМ»?
3. Згідно з пунктом 15 «Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об’єкта будівництва» Завдання на проектування, передбачено проектом «…влаштування спортивного майданчику зі штучним покриттям з встановленням тренажерного обладнання та майданчику спортивного інвентарю, загальна площа реконструкції 21757 м2», а фактично, згідно з пунктом 7 кошторисів № 3 та № 5 передбачено «Комплексний спортивний майданчик цілорічного використання, площею 1445 м2».
Просимо пояснити, в чому полягає дана невідповідність?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 13:26:30
Пояснення
Про надання пояснень UA-2021-11-04-010636-a
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1», код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, очікуваною вартістю 1 608 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-010636-a) повідомляємо:
1. Відповідно до розрахунку класу наслідків об'єкт «Барса» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Згідно абзацу першому підпункту 2 підпункту 11.2 пункту 11 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2), а також комплексів (будов), до складу яких входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми наслідками (СС2), за рішенням замовника проектування може здійснюватися у дві або три стадії.
Відповідно до пункту 3.21 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН А.2.2-3:2014) реконструкція, це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Пунктом 3.7 ДБН А.2.2-3:2014 визначено, що капітальний ремонт це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Проєктно кошторисною документацією по об'єкту «Барса» передбачено влаштування нового покриття каркасної споруди футбольного поля, влаштування нової системи освітлення та влаштування нового майданчику для тренажерів.
2. Пунктом 4.1 ДБН А.2.2-3:2014 визначено, що не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А. 2. 1-1 на нових земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів - без уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об'єктів.
3. Щодо загальної площі реконструкції у 21 757м², малася на увазі вся територія навчального закладу «Барса», яка в свою чергу була уточнена за результатом інженерних вишукувань.
При складанні кошториса на проектні роботи для обрахунку вартості таких робіт враховувалась норма Збірника цін на проектні роботи для будівництва, розділ 52 Фізкультурно-спортивні споруди. Дана розцінка передбачена для розрахункового показника – 1 майданчик, тобто вартість проектних робіт розраховується по кількості, а не їх площі. Окрім цього в площу даного майданчика також включено площу покриттів тротуарів з плитки ФЕМ, які передбачено як простір для тренувань з інвентарем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку у закупівлі UA-2021-11-04-010636-а від 16.08.2022 З 26.07.2022 по 16.08.2022 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний ліцей-інтернат спортивного профілю «Барса» за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 2/1» UA-2021-11-04-010636-а. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи викладене Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації приймає висновок Держаудитслужби від 16.08.2022 № UA-2021-11-04-010636-а до відома. Повідомляємо, що в подальшому будуть враховані зауваження викладені у висновку.
2022-08-18 12:25:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАД.КОМ" |
1 590 777,21
UAH з ПДВ
|
1 590 777,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПАВЛИГА ДМИТРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 608 000,00
UAH з ПДВ
|
1 608 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАД.КОМ" #39773283 |
Переможець |
1 590 777,21
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:02
|
Ду 3 дог 42 від 29.12.23.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:56
|
Ду 2 від 29.12.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 11:16
|
Ду 1 від 29.06.22.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:53
|
Додатки 4-9 до договору | укладений |
14 грудня 2021 15:48
|
Додатки 1-3 до договору | укладений |
14 грудня 2021 15:48
|
Договір | укладений |
14 грудня 2021 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |