Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БФП лазерне ч/б А4 Canon MF 3010, Black.
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-11-15-003192-b ● 69aec8122f034be1a8f6f865ccb55538
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 18:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 18:52 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 96 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
БФП лазерне ч/б А4 Canon MF 3010, Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів після приймання товару Покупцем шляхом підписання видаткової накладної та на підставі рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 18:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 18:54 |
Оголошення. Документація закупівлі. doc.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:24
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно Додатку № 3 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» - «Аналоги розглядатися Замовником не будуть».
2. Форма «Комерційна пропозиція» (Додаток № 1 до Оголошення документації закупівлі) містить найменування товару згідно потреби Замовника, у зв’язку з чим відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель в своїх пропозиціях.
3. Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі – пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження.
До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Згідно п. 3, 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (зі змінами), далі по тексту – Інструкція:
- учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією;
- на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація , зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Тобто, Замовник здійснюватиме оцінку пропозицій учасників згідно автоматично сформованого ЕСЗ переліку учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
2. Форма «Комерційна пропозиція» (Додаток № 1 до Оголошення документації закупівлі) містить найменування товару згідно потреби Замовника, у зв’язку з чим відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель в своїх пропозиціях.
3. Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі – пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження.
До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Згідно п. 3, 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 (зі змінами), далі по тексту – Інструкція:
- учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією;
- на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація , зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Тобто, Замовник здійснюватиме оцінку пропозицій учасників згідно автоматично сформованого ЕСЗ переліку учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-003192-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 12 грудня 2019 13:39
не правова оцінка
Звертаємо увагу на те, що згідно до вимог тендерної документації, учасник повинен надати лист (в довільній формі) про умови гарантійного обслуговування: учасник має надати інформацію про самостійне гарантійне обслуговування або гарантійне обслуговування Замовника на підставі укладеного договору учасником з іншим суб’єктом господарювання (який має право здійснювати відповідну господарську діяльність) – в такому випадку учасник в складі пропозиції ТАКОЖ подає договір (або завірену відповідно до вимог цієї документації копію зазначеного договору з усіма додатками), строком дії такого договору має бути не меншим ніж до 31.12.2020 року. Учасник, якого визначено переможцем не надав копію договору, що є прямим порушенням умов закупівлі. На якій підставі Замовник нехтує вимогами, які були визначені до кожного учасника.
Замовник, якщо обирає переможцем учасника, який не відповідає умовам закупівлі порушує основні принципи проведення закупівель, таких як
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник дискримінує інших учасників, які виконали усі вимоги тендерної документації.
Просимо надати пояснення діям, які є не законними та відхилити пропозицію учасника за не відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Замовник, якщо обирає переможцем учасника, який не відповідає умовам закупівлі порушує основні принципи проведення закупівель, таких як
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник дискримінує інших учасників, які виконали усі вимоги тендерної документації.
Просимо надати пояснення діям, які є не законними та відхилити пропозицію учасника за не відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 14:48
Згідно умов документації закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати: Лист (в довільній формі) про умови гарантійного обслуговування: учасник має надати інформацію про самостійне гарантійне обслуговування АБО гарантійне обслуговування Замовника на підставі укладеного договору учасником з іншим суб’єктом господарювання (який має право здійснювати відповідну господарську діяльність) – в такому випадку учасник в складі пропозиції ТАКОЖ подає договір (або завірену відповідно до вимог цієї документації копію зазначеного договору з усіма додатками), строком дії такого договору має бути не меншим ніж до 31.12.2020 року.
У складі пропозиції учасника, який Замовником визначений переможцем, завантажений Гарантійний лист від 22.11.2019 р. який містить інформацію про самостійне гарантійне обслуговування.
У складі пропозиції учасника, який Замовником визначений переможцем, завантажений Гарантійний лист від 22.11.2019 р. який містить інформацію про самостійне гарантійне обслуговування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович |
78 600,00
UAH з ПДВ
|
67 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
70 260,00
UAH з ПДВ
|
68 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
71 998,00
UAH з ПДВ
|
71 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
93 948,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАРЧЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
88 888,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Лібра-Лайн" |
94 896,00
UAH з ПДВ
|
89 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КС Міст" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
95 256,00
UAH з ПДВ
|
93 947,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович #2673605253 |
Переможець |
67 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 12:07
|
Договір.pdf | укладений |
17 грудня 2019 12:06
|