Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний університет економіки і технологій |
Код ЄДРПОУ: | 43684645 |
Місцезнаходження: | 50005, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Медична, буд.16 |
Контактна особа: |
ТОРГАЛОВА Світлана 380673043085 torhalova@duet.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 404 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 045,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційні рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №7 перелік документів переможець.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №6 перелік документів учасник.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
Тендерна документація покрівля просп. Поштовий, 51.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №5 Проєкт договору.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №2 кваліфікаційні критерії (ст.16).docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
Додаток №1 тендерна пропозиція.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №3 Вимоги згідно п.47.docx | |
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №4 технічні та якісні храктеристики.docx |
22 жовтня 2024 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №7 перелік документів переможець.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №6 перелік документів учасник.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
Тендерна документація покрівля просп. Поштовий, 51.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №5 Проєкт договору.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №2 кваліфікаційні критерії (ст.16).docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
Додаток №1 тендерна пропозиція.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №3 Вимоги згідно п.47.docx
|
|||
22 жовтня 2024 17:19 |
додаток №4 технічні та якісні храктеристики.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-20-000067 ● f62d75edb1b84b06a58fc5f36f0d7971
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2025 18:20 |
05.02.2025 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.02.2025 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2024-10-22-014817-a 22.10.2024 Державний університет економіки і технологій виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-07 11:13:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-10 11:05:19
Відповідь на моніторинг
На Ваш запит повідомляємо наступне:
При визначенні очікуваної вартості було використано робочий проект: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі гуртожитку пошкодженого внаслідок збройної агресії, за адресою: проспект Поштовий, 51, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» затверджений Наказом від 19.12.2023 року № 211, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний звіт (позитивний) від 11 грудня 2023 р. №11/2389-12/23, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 6994,027 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 5192,886 тис. грн.;
устаткування – 0,00 тис. грн.;
інші витрати – 1801,141 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі складається: з вартості згідно глави 2 «Об’єкти основного призначення» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, кошторисного прибутку (П) з урахуванням ПДВ, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) з урахуванням ПДВ, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва з урахуванням ПДВ, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами з урахуванням ПДВ.
Відповідно, очікувана вартість становить: (4691,193тис.грн. + 96,322 тис.грн.+66,5тис. грн.+33,815 тис. грн.+126,69 тис. грн.+322,604 тис. грн.)*1,2 = 6 404,549 тис. грн.
При визначенні технічних і якісних характеристик предмету закупівлі було використано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710.
https://www.duet.edu.ua/ua/area/institut/tender
Скановані файли:
1.Експертний звіт
2.Зведений кошторисний розрахунок
3. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01
4 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 12:37:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» що є Додатком № 4 до тендерної документації учасник повинен мати відповідні дозволи, які дають право здійснювати виконання будівельних робіт відповідно до вимог чинного законодавства України на весь час дії договору.
Відповідно до позиції 50 Технічного завдання (Відомість обсягів робіт) Додатку 4 до тендерної документації передбачено виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах у кількості 4 267,78 кв.м.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (далі – Постанова № 852) затверджено Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до пункту 6 Постанови № 852 ліцензуванню підлягає вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) (далі – вогнезахист).
Натомість, в документах тендерної пропозиції ФОП «РУДА ОЛЬГА ЮРІЇВНА» міститься Лист від 08.11.2024 № 3п, в якому зазначено, що оскільки клас наслідків (відповідальності) робіт, які передбачені закупівлею – СС1, то дані роботи не підлягають ліцензуванню. Поясніть, чи має ліцензію ФОП Руда О.Ю. на вогнезахист? У разі наявності у ФОП Руда О.Ю. ліцензії на вогнезахист необхідно долучити її до відповіді.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-19 11:20:29
Відповідь на моніторинг
У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-014817-а з капітального ремонту, який є заходом з усунення аварій в житловому фонді за проєктом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі гуртожитку №4, пошкодженого внаслідок збройної агресії, за адресою: проспект Поштовий 51, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» Державний університет економіки і технологій звернувся до ФОП «РУДА ОЛЬГА ЮРІЇВНА» листом №368-02 від 17.02.2025 з проханням надати пояснення щодо ліцензування робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах. А також при наявності у ФОП Руда О.Ю. ліцензії на вогнезахист надати ліцензію. Документи відповіді додаються: лист пояснення №11 від 18.02.2025р., Наказ ДСНС № НС-376 від 27.05.2021 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», договір субпідряду №ПР/3 від 15.11.2024 року, реєстр ліцензіатів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУДА ОЛЬГА ЮРІЇВНА" |
6 394 536,90
UAH з ПДВ
|
6 394 536,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДА ОЛЬГА ЮРІЇВНА" #3370613689 |
Переможець |
6 394 536,90
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 14:12
|
63 -2024 ду2.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 10:55
|
63-2024.pdf | укладений |
13 листопада 2024 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт, що доручається для виконання Виконавцю у 2024 році, виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених для фінансування, вказаних у цьому договорі робіт, складає 6 082 944,09 грн. Вартість робіт, що доручається для виконання Виконавцю у 2025 році, виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених для фінансування, вказаних у цьому договорі робіт, складає 311592,81 грн. згідно графіку фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 63/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт, який є заходом з усунення аварій в житловому фонді, за проєктом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі гуртожитку №4, пошкодженого внаслідок збройної агресії, за адресою: проспект Поштовий 51, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» | 1 | робота |
6 394 536,90
UAH
|