Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Парки Херсона" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40713306 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 37, |
Контактна особа: |
Світлана СМИРНОВА +380995178620 parki40713306@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 14:29 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 6 417 050,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 085,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється щомісяця, не пізніше 10-го числа кожного поточного місяця на підставі рахунку та акту виконаних робіт. Допускається відстрочка платежу до 30 днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 1 до ТД - п. 143 - 2021.doc | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 2 до ТД - п.143 -2021.doc | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 3 до ТД - п. 143- 2021.docx | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 4 до ТД- п. 143- 2021.doc | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 5 до ТД - п. 143- 2021.doc | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 6 до ТД - п.143-2021.docx | |
30 серпня 2021 18:03 |
Додаток 7 до ТД- п. 143- 2021.doc | |
30 серпня 2021 18:02 |
Додаток 8 до ТД - п. 143- 2021.doc | |
30 серпня 2021 18:02 |
Додаток 9 до ТД-п.143-2021.doc | |
30 серпня 2021 18:01 |
Капремонт парк Херсонська фортеця- ТД- п.143-2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює що саме повинні подавати учасники на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
Таким чином, конкретні вимоги встановлює Замовник в Тендерній документації та додатках до неї. Вимога про обов’язкову наявність в учасника інженера – кошторисника є обґрунтованою, адже учасники повинні подати в складі тендерних пропозицій договірну ціну та кошториси, відповідно до вимог Тендерної документації. Розрахунок договірної ціни та кошторис повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відтак, такі документи повинна складати особа яка має відповідні знання та досвід.
Крім того, для підтвердження своєї відповідності даному критерію учасник може залучити працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимоги про усунення порушення
Згідно з ст.7 ЗУ Про архітектурну діяльність, наявність кваліфікаційного сертифікату передбачена тільки при виконанні проектних робіт. Вимога наявності кваліфікаційного сертифікату для виготовлення кошторисної документації по результатам тендерних процедур суперечить вимогам законодавства України.
Вимагаємо прибрати з ТД вимогу наявності у учасника інженера з наданням кваліфікаційного сертифікату інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації
На вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до вимог тендерної документації, що викладені у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Для підтвердження зазначеного учасник повинен надати: довідку за формою, наведеною у додатку № 8 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (з працевлаштуванням згідно чинного законодавства), зокрема: інженер-кошторисник у кількості не менше однієї особи з повною вищою освітою у галузі будівництва, отриманою не менше 5 років, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ про освіту. Додатково необхідно в складі тендерної пропозиції надати чинний на весь період виконання робіт кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога про обов’язкову наявність в учасника інженера – кошторисника з кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації є обґрунтованою, адже учасники повинні подати в складі тендерних пропозицій договірну ціну та кошториси, відповідно до вимог Тендерної документації. Розрахунок договірної ціни та кошторис повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відтак, такі документи повинна складати особа яка має відповідні знання та досвід.
Дана вимога встановлена Замовником на підставі листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/17-12127 від 25.07.2012 де вказано, що у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачується здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифікату є обов'язковою умовою.
Крім того, для підтвердження своєї відповідності даному критерію учасник може залучити працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000037 ● 71aeebaeccf341c6a19a3c1921e95331
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 №433
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 №433
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-08-30-003930-c 30.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 14:40:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-30-003930-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-07 13:27:51
пояснення до запиту (UA-M-2021-10-05-000037)
Комунальне підприємство «Парки Херсона» Херсонської міської ради надає пояснення до запиту про результати моніторингу (UA-M-2021-10-05-000037) на закупівлю «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-30-003930-c).
З ряду порушених у запиті питань інформую, що обґрунтування технічних та якісних характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів .
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартість робіт з капітального ремонту визначено по об’єкту відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-30-003930-c) оприлюднено на сайті Херсонської міської ради (органу вищого рівня), за посиланням :https://miskrada.kherson.ua/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Парки Херсона» Херсонської міської ради надає інформацію на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-30-003930-c (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)), опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 19 жовтня 2021 року. На виконання вимог, викладених у вищезазначеному висновку, керуючись частиною п’ятою статті 17 та пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), комунальне підприємство «Парки Херсона» Херсонської міської ради зобов’язується у подальшому під час проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг здійснити наступні заходи: 1. Виключити вимогу підпункту 3.7 пункту 3 розділу V тендерної документації, а також пункту 1.11 додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. 2. Перевіряти інформацію щодо учасників, зазначену у пункті 11 частини першої статті 17 Закону, шляхом опрацювання відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України (далі – РНБО України) та Переліку фізичних та юридичних осіб стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), що міститься в інформаційно-аналітичній системі «СОТА» на сайті РНБО України за посиланням https://sanctions-t.rnbo.gov.ua/.
2021-10-21 18:06:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" |
6 416 940,00
UAH з ПДВ
|
6 416 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ПІВДЕНЬ" |
6 417 049,50
UAH з ПДВ
|
6 417 049,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" #40381625 |
Переможець |
6 416 940,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 13:48
|
Додаткова угода від 17.03.22 № 3.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 13:47
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 16:04
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 16:03
|
Додаткова угода № 2 від 31.12.21.PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:32
|
д.у.№1, повідомлення.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 13:54
|
договір № 43.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 13:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роботи |
6 416 940,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ XI. «Інші умови» доповнити пунктом 11.19 наступного змісту: «11.19. Замовник у разі виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, з яким укладено цей Договір про закупівлю за результатами проведення тендеру, має можливість здійснення закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника протягом трьох років після укладення цього Договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни зазначеної у п.3.1. цього Договору про закупівлю.» |
Номер договору про закупівлю: | № 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Пункт 5.1. розділу «V. Виконання робіт» викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 01.04.2022 р., визначається календарним планом, який є невід’ємною частиною договору.» 1.2 . Пункт 10.1. розділу «Х. Строк дії договору » викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності та вступає в силу після підписання і діє до 01.04.2022, а в частині розрахунків між сторонами – до повного їх виконання.». 1.3 Додаток № 1 до Договору № 43 від 01.10.2021 р. викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до договору № 43 від 01.10.2021 р. Календарний план робіт № п/п Найменування робіт Термін виконання робіт початок кінець 1 2 3 4 ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Протягом 3-х робочих днів з дати отримання дозволу на виконання будівельних робіт 01.04.2022 року 13. Номер додаткової угоди. № 2 14. Сума договору після внесення змін. 6 416 940,00 грн. з урахуванням ПДВ 1 069 490,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 робота |
Номер договору про закупівлю: | № 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Пункт 5.1. розділу «V. Виконання робіт» викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30.06.2022 р., визначається календарним планом, який є невід’ємною частиною договору.» 1.2 . Пункт 10.1. розділу «Х. Строк дії договору » викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності та вступає в силу після підписання і діє до 30.06.2022, а в частині розрахунків між сторонами – до повного їх виконання.». 1.3 Додаток № 1 до Договору № 43 від 01.10.2021 р. викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до договору № 43 від 01.10.2021 р. Календарний план робіт № п/п Найменування робіт Термін виконання робіт початок кінець 1 2 3 4 ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Протягом 3-х робочих днів з дати отримання дозволу на виконання будівельних робіт 30.06.2022 року 13. Номер додаткової угоди. № 3 14. Сума договору після внесення змін. 6 416 940,00 грн. з урахуванням ПДВ 1 069 490,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 робота |
Номер договору про закупівлю: | № 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт елементів спортивної інфраструктури із облаштуванням штучного покриття в парку Херсонська фортеця у місті Херсоні)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роботи |
6 416 940,00
UAH з ПДВ
|