Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт (реставраційний) частини приміщень навчального корпусу ЛНУ імені Івана Франка на вул. Туган-Барановського, 7 у м. Львові. Характер робіт -реставрація» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти спеціального фонду бюджету Університету )
Очікувана вартість
1 142 892,40 UAH
UA-2019-10-04-002316-b 6937fbe939074dfcb5489bf6debee387
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:07
Очікувана вартість: 1 142 892,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 714,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонт (реставраційний) частини приміщень навчального корпусу ЛНУ імені Івана Франка на вул. Туган-Барановського, 7 у м. Львові. Характер робіт -реставрація» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти спеціального фонду бюджету Університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Туган-Барановського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Жодної відповідальності за затримку бюджетного фінансування Замовник не несе. Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник при наявності бюджетного фінансування може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30% вартості обсягу робіт протягом 15 календарних днів з дня виставлення авансового рахунку підрядником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:43
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 13:53
Доброго дня! Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що у пп. 3.2., п. 3, розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції", Ви вказуєте наступне: "При розгляді пропозицій учасників замовник буде враховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Однак Указу Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» втратив чинність. Просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства України. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічна описка у Тендерній документації на закупівлю «Ремонт (реставраційний) частини приміщень навчального корпусу ЛНУ імені Івана Франка на вул. Туган-Барановського, 7 у м. Львові. Характер робіт -реставрація» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти спеціального фонду бюджету Університету) в частині дати та номеру Указу Президента України у вказаній сфері буде усунута шляхом прийняття рішення тендерним комітетом про внесення змін до Тендерної документації у вказаній частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 1 096 194,00
UAH з ПДВ
1 096 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" 1 138 230,00
UAH з ПДВ
1 138 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ДЦ.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ДЦ3.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ДЦ2.rtf
17 жовтня 2019 16:20
ДЦ_ДЦ1.rtf
17 жовтня 2019 16:20
_ДЦ_ИВР (1).rtf
17 жовтня 2019 16:20
довідки.pdf
17 жовтня 2019 16:20
витяг ПДВ Гагаріна.pdf
17 жовтня 2019 16:20
виписка ЄДР ГАГАРІН.jpg

Публічні документи

06 листопада 2019 12:00
дов. ДФС.pdf
05 листопада 2019 21:31
довідка МВС.pdf
24 жовтня 2019 19:29
опис.pdf
24 жовтня 2019 19:29
інформ. дов..pdf
22 жовтня 2019 22:52
ПЛАН-ГРАФІК (2).doc
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ИВР.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ДЦ3.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ДЦ2.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ДЦ1.rtf
22 жовтня 2019 22:52
r_119_ДЦ_ДЦ.rtf
22 жовтня 2019 22:52
119 (1).imd
22 жовтня 2019 22:52
згода перс. дан..pdf
22 жовтня 2019 22:52
тех. завд..pdf
22 жовтня 2019 22:52
тех. вимоги.pdf
22 жовтня 2019 22:52
модель.pdf
22 жовтня 2019 22:52
заг. відом..pdf
22 жовтня 2019 22:52
Ліцензія (3).pdf
22 жовтня 2019 22:52
довідка з банку (2).pdf
22 жовтня 2019 22:52
відомості (2).pdf
22 жовтня 2019 22:52
дов. мод. статут.pdf
22 жовтня 2019 22:52
витяг пдв (2).pdf
22 жовтня 2019 22:52
лист-згода субпід. (1).pdf
22 жовтня 2019 22:52
Ліцензія субпідр. 1.pdf
22 жовтня 2019 22:52
дов. субпід..pdf
22 жовтня 2019 22:52
дов. зах. дов..pdf
22 жовтня 2019 22:52
гарант. листи.pdf
22 жовтня 2019 22:52
гарант. ст.17.pdf
22 жовтня 2019 22:52
Відгук (3).PDF
22 жовтня 2019 22:52
КБ3 (2).pdf
22 жовтня 2019 22:52
договір Жовтанці (1) (3).pdf
22 жовтня 2019 22:52
дов. аналог. дог.pdf
22 жовтня 2019 22:52
штатний.pdf
22 жовтня 2019 22:52
1 пв (3).pdf
22 жовтня 2019 22:52
дов. прац..pdf
22 жовтня 2019 22:52
МТБ дов..pdf
22 жовтня 2019 22:52
інформ. дов..pdf
22 жовтня 2019 22:52
Протокол зборів (2).pdf
22 жовтня 2019 22:52
Наказ (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАГАРІН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2246120258
Відхилено 1 096 194,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 23:03
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"
#42174506
Переможець 1 138 230,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"
#42174506
1 138 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 22:35
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 15:08
Додатковий договір_Туган Барановського,7.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:11
Додаткова угода_№ 1_Туган-Барановського, 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:16
Локальний кошторис 1.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 1.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
План-графік.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Пояснювашльна записка.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Договір_Ремонт (реставраційний)_Туган-Барановського, 7.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 2.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Локальний кошторис 2.pdf укладений
19 листопада 2019 09:14
Підсумковавідомість ресурсів.pdf укладений
19 листопада 2019 09:13
Договорна ціна.pdf укладений
19 листопада 2019 09:13
Дефектний акт.pdf укладений
19 листопада 2019 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору відповідно до ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин - відсутністю фінансування у 2019 році, в частині: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі до 31.12.2020 року. Виконання робіт у 2019 році становить 0 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині фінансування на 2020 рік та викласти п. 4.1. Загальна вартість договору становить 1 138 230,00, виконання у 2019 році становить 0 грн., виконання та фінансування робіт буде проводитись у 2020 році в сумі 1 138 230 грн. після підписання кошторисних призначень та актів виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 138 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 189 705,00 UAH)