Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння)
Очікувана вартість
14 100 000,00 UAH
UA-2023-11-29-013690-a ● 690d2cf9c53c4af9ab5e872d8ca068d9
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія 380933448345 tenderpodol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 11:19 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2023 11:19 |
Очікувана вартість: | 14 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 282 000,00 грн (двісті вісімдесят дві тисячі грн.00 коп.) Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Умови надання: забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 5. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 282000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 4 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками закупівлі у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір забезпечення, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: р/р UA953057490000002600831065801 в ПАТ «Банк Кредит Дніпро» МФО 305749, код ЄДРПОУ 03359121, ІПН № 033591226562, Свідоцтво платника ПДВ № 38274721, Комунальне підприємство «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району». Призначення платежу: «Застава грошових коштів Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок ШЕУ Подільського району не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
Сіль для промислового переробляння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Електрикыв. 19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 15:11 |
ТД_сіль.docx | |
29 листопада 2023 15:11 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-29-013690-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 30 листопада 2023 17:11
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості).
1.Пункт 1.2 Розділу 1 Додатку 2 містить вимогу щодо наявності не менше 7- ми одиниць вантажних транспортних засобів.
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про залучення не менше 7-ми вантажних автомобілів.
Скаржник як постачальник товару, що є предметом закупівлі, має достатню кількість обладнання для поставки предмета закупівлі, але не має можливості підтвердити наявність не менше 7 вантажних автомобілів.
По друге, Скаржник не розуміє з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності не менше 7-ми вантажних автомобілів. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги.
Скаржник має можливість поставити товар до місця знаходження Замовника (м. Київ) Для поставки усього предмету закупівлі (1000 тонн) протягом 7 – 10 днів не потрібно залучати більше 7-ми вантажних автомобілів.
Отже, Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункту 1.2 розділі 1 Додатку 2 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо наявності не менше 7 транспортних засобів.
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості).
1.Пункт 1.2 Розділу 1 Додатку 2 містить вимогу щодо наявності не менше 7- ми одиниць вантажних транспортних засобів.
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про залучення не менше 7-ми вантажних автомобілів.
Скаржник як постачальник товару, що є предметом закупівлі, має достатню кількість обладнання для поставки предмета закупівлі, але не має можливості підтвердити наявність не менше 7 вантажних автомобілів.
По друге, Скаржник не розуміє з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності не менше 7-ми вантажних автомобілів. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги.
Скаржник має можливість поставити товар до місця знаходження Замовника (м. Київ) Для поставки усього предмету закупівлі (1000 тонн) протягом 7 – 10 днів не потрібно залучати більше 7-ми вантажних автомобілів.
Отже, Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункту 1.2 розділі 1 Додатку 2 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо наявності не менше 7 транспортних засобів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2023 13:48
Шановний Учасник! Відповідно вимог пункту 28. Особливостей 1178: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;» Як видно з наведених вище норм Закону та Особливостей саме Замовник складає тендерну документацію та встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник під час складання тендерної документації скористався своїм правом та встановив відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, зазначений в пункті 1.2 Розділ 2 Додатку 2», враховуючи обставини що склались на території України з початком російської агресії, в наслідок яких найбільший виробник солі на території України ДП «Артемсіль» припинив діяльність, а за аналізом пропозицій учасників процедур закупівлі на сайті Уповноваженого органу, пропонується товар (Дорожня сіль, Технічна сіль, Сіль для промислового перероблення) виробники якої знаходяться за межами України, а Учасники-Постачальники більшості процедур не мають відповідної матеріально-технічної бази для складування та зберігання товару в належних умовах з дотриманням вимог ДСТУ на території України, в зв’язку з чим пропонують та забезпечують поставку товару різними видами транспорту безпосередньо із складів виробника чи інших суб’єктів господарювання які знаходяться за межами України, одразу на склад Замовника, а отже час на постачання (перевезення) товару з врахуванням віддалі, митних процедур збільшений на порядок у порівнянні з внутрішніми перевезеннями по Україні, і постачальник протягом 7 – 10 днів одним автомобілем має можливість здійснити максимум два рейси. З врахуванням обмежень маси вантажу що перевозиться автомобільним транспортом в межах України відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 « Про заходи щодо збереження автомобільних доріг» та аналогічних обмежень в інших державах, вага товару що перевозитиметься одним автомобілем становитиме 22-26 тон, середня вага орієнтовно становитиме 24 тони. З врахуванням обсягу цієї закупівлі яка становить 2000 тон, для їх перевезення однією партією потрібно більше 83 вантажних автомобілів. Замовником встановлено умову про наявність в Учасника не менше 7 (семи) одиниць вантажних транспортних засобів, що становить менше 20% від загальної потреби в разі перевезення товару однією партією, а отже така кількість автомобілів є обгрунтованою та не може вважатись надмірним навантаженням для Учасників процедури закупівлі, тим паче що умовами закупівлі передбачена можливість використання власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів, а отже будь який Учасник має право укласти відповідні угоди про оренду транспортних засобів та/або надання послуг перевезення товару з будь яким або якими суб’єктами господарювання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-29-013690-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 21 грудня 2023 11:44
Дата подання: 21 грудня 2023 11:44
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вих №21\12\2023\17-С від 21.12.2023 року
Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній
Колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс Будівельників України»
код: ЄДРПОУ:37354345
Юридична адреса: 01054, м. Київ, вул. Богдана
Хмельницького, будинок 17/52, поверх 4.
Поштова адреса: 04070, м. Київ-70,
вул. Набережно - Хрещатицька, 11.
Тел.: +380-44-500-07-01
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Адреса: 04080, Україна, м.Київ, вул. Фрунзе, 15
Тел.: 380933448345
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-29-013690-a
Скарга
на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
07 грудня 2023 року об 11-54 годині відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі оголошеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" (далі-Замовник) на закупівлю ДК 021:2015 - 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння) у кількості - 2000 тон (далі-товар), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-11-29-013690-a (далі-Закупівля).
Очікувана вартість закупівлі становить: 14 100 000,00 грн. з ПДВ.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, які приймали участь у Закупівлі, Замовник всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та всупереч Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Постанова) безпідставно прийняв протокольне рішення № 47-ВО від 18.12.2023 року (далі-Протокольне рішення) про обрання переможцем Закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" (код ЄДРПОУ:40227262) (далі - Учасник - переможець) пропозиція якого не відповідає вимогам та технічним вимогам тендерної документації Закупівлі і тому таке протокольне рішення повинно бути скасовано.
Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з пунктом 55 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 3 пункту 59 Постанови встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
В зв’язку із зазначеним товариство з обмеженою відповідальністю «Альянс Будівельників України» (далі - Скаржник) вимушений звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником Закону та Постанови при проведенні розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" (код ЄДРПОУ:40227262).
ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника-переможця було виявлено, що тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам та технічним вимогам тендерної документації Закупівлі.
Відповідно до пункту 8 розділу «Інші вимоги» додатку 2 тендерної документації вказано, що якщо учасник не є виробником товару він повинен надати скановану копію документу, завіреного печаткою виробника, який підтверджує господарські відносини з виробником:
– договір з виробником (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації);
або:– сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або:– лист виробника про представництво його інтересів;
або:– інший документ, в якому обов’язково зазначаються господарські відносини з учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк поставки продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до ___ р., з автоматичною пролонгацією або якщо термін не визначений датою, надати підтвердження дії цього договору/документу від контрагента (лист в довільній формі з підписом та печаткою (у разі використання)) на весь строк постачання товару, що є предметом закупівлі.
На виконання пункту 8 розділу «Інші вимоги» додатку 2 тендерної документації Учасником-переможцем у складі своєї тендерної пропозиції було надано чорно-білу скановану копію начебто з оригіналу договору (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року з Виробником товару (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації), яка (сканована копія договору) не була завірена печаткою Виробника товару як копія такого документу, як вимагалося абзацом 1 пункту 8 розділу «Інші вимоги» додатку 2 тендерної документації.
Порядок та вимоги до засвідчення (завірення\завіряння) копій (ксерокопій) оригіналів документів в Україні передбачається відповідно до правил, встановленних Національним стандартом ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затверджений наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144, який набув чинності з 1 вересня 2021 року (далі- ДСТУ 4163:2020).
Відповідно до зазначеного ДСТУ 4163:2020, відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів: «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати посвідчення копії.
Отже, враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника – переможця не відповідає пункту 8 розділу «Інші вимоги» додатку 2 тендерної документації і відповідно до пункту 43 Постанови, Замовник повинен був надіслати такому Учаснику-переможцю повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей в електронній системі закупівель., а саме про надання Учасником – переможцем сканованованої копії з оригіналу Договору (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року укладеного з Виробником товару (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації), яка (сканована копія договору) повинна бути завірена печаткою Виробника товару як копія такого документу, як вимагалося абзацом 1 пункту 8 розділу «Інші вимоги» додатку 2 тендерної документації.
Крім того, слід звернути увагу, що пунктом 4.1. Договору з виробником (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації) зазначено, що товари продані за цим договором, мають тільки бути поставлені приблизно – 15.02.2024 року, тобто через 45 днів після кінцевого строку дії Договору про Закупівлю (після 31.12.2023 року).
В додатку 3 тендерної документації чітко зазначено, що якщо Учасник не в змозі виконати умови поставки, висунуті Замовником, пропозиція такого Учасника відхиляється як така що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, Учасник-переможець не підтвердив господарські відносини з виробником товару відповідно до яких Учасник-переможець у строк до 31.12.2023 року здійснить постачання товару передбаченого тендерною документацією Закупівлі.
Також абзацом 3 розділу 2 Договору з виробником (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації) зазначено, що якість товару, що продаються за цим контрактом повинна відповідати таким умовам: хімічний склад:
- Вміст хлоридів у перерахунку на NaCi становить не менше - 98%.
Але цей показник про «Вміст хлоридів у перерахунку на NaCi, який становить не менше - 98%» не відповідає результату випробувань масової частки хлористого натрію, % Протоколу сертифікаційних випробувань №074-Б\23 від 23.10.2023 року (далі-протокол сертифікаційних випробувань) наданого Учасником-переможцем у складі своєї тендерної пропозиції в якому вказано, що масова частка хлористого калію становить – 97,55% (ДСТУ 4886.5.2007), що суперечить абзацу 3 розділу 2 Договору з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року (предметом якого є поставка Товару відповідно до тендерної документації) в якому вказано, що масова частка хлористого калію проданого товару по Договору з Виробником товару становить не менше ніж 98%.
Учасник-переможець цим Договором з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року підтвердив не можливість виконати своє зобов’язання по поставці товару у строк до 31.12.2023 року у разі визнання його переможцем Закупівлі.
Пунктом 10.7. Договору з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року зазначено, що цей контракт (№EG062023 від 27.10.2023 року) укладено англійською мовою у двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу…
Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками викладаються українською мовою. Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України.
Якщо порівнювати з підтверджуючими документами, які підтверджують господарські відносини з виробником, що були надані у складі своєї тендерній пропозиції Скаржником по цій закупівлі то вимоги пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Скаржником були виконанні шляхом надання авторизованого сертифікату на іноземній мові, який потім був переведений перекладачем на українську мову та завірений таким перекладачем.
Якщо Договір з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року укладено англійською мовою в двох автентичних примірниках і ніде в цьому Договорі не вказано про примірник українською мовою, до речі копію якого на українській мові Учасник - переможець надав у складі своєї тендерної пропозиції в Закупівлі, як підтвердження відповідності вимогам пункту 8 розділу «Інші вимоги» Додатку 2 тендерної документації, то копія договору з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року, яку надав Учасник- переможець у складі своєї тендерної пропозиції є недійсна (нікчемна) і така, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу «Інші вимоги» Додатку 2 тендерної документації.
Отже, Учасник - переможець всупереч вимогам пункту 8 розділу «Інші вимоги» Додатку 2 тендерної документації та пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації надав скановану копію не з оригіналу договору (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року, а скановану копію з копії перекладу з англійської мови на українську мову договору (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року і не надав згідно вимог пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації переклад на українську мову, здійснений перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України.
Також слід звернути увагу, що печатки сторін накладені на реквізитах сканованої копії Договору з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року не відповідають оригінальним копіям оригінальних печаток та підписів уповноважених осіб Сторін такого Договору, оскільки вони накладені як цифровий напис чи малюнок на цьому Договорі і не підтверджують його підписання оригінальними підписами та печатками Сторін такого Договору, або цифровими (КЕП/УЕП) підписами згідно Законодавства України або згідно Міжнародних нормативно-правових актів, які регулюють підписання Договорів з не резидентами України.
Постає питання в легітимності чи взагалі існуванні такого Договору начебто укладеного Учасником-переможцем з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року.
Також Замовник при розгляді тендерної пропозиції Учасника - переможця не звернув увагу на те, що Учасником - переможцем на вимогу передбачену в пункті 1.2 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації Закупівлі передбачено надати документальне підтвердження якості товару, а саме:
- оригінал або копія протоколу випробувань на товар, виданий випробувальною лабораторією з інформацією, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам, що вказані у п.1.3 Додатку 3 до тендерної документації Закупівлі.
На вимогу передбачену в пункті 1.2 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації Закупівлі, Учасником – переможцем замість протоколу випробувань товару було надано у складі тендерної пропозиції протокол сертифікаційних випробувань товару, що суперечить вимогам пункту 1.2 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації Закупівлі, тому що такі випробування (сертифікаційні) проводяться для отримання сертифікату відповідності на товар, а не для випробування товару взагалі.
На вимогу пункту 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації Товар має відповідати вимогам ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді:
-оригінал або копія протоколу випробувань на товар, виданий випробувальною лабораторією з інформацією, що підтверджує відповідність запропонованого товару установленим нормам ГН 6.6.1.1-130-2006
-оригінал або копія сертифікату відповідності товару ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді
-Протокол випробувань, висновок та сертифікат відповідності має бути виданий на ім’я Учасника та зазначений виробник товару.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 6 статті 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» передбачено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано висновку, як вимагалося пунктом 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації, також відповідно до пункту 43 Постанови, Замовник повинен був надіслати Учаснику-переможцю повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей в електронній системі закупівель, а саме про надання Учасником – переможцем відповідно до пункту 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації висновку та протоколу випробувань товару
У розділі «Мета випробувань» Протоколу сертифікаційних випробувань наданих Учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції на виконання пункту 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації Закупівлі вказано, що товар відповідає вимогам ГН 6.6.1.1-130-5006 «Допустимі рівні вмісті радіонуклідів Сs та Sr у продуктах харчування та питній воді… але таких ГН 6.6.1.1-130-5006 не існує в Україні, існують тільки - ГН 6.6.1.1-130-2006, отже тендерна пропозиція Учасника – переможця не відповідає вимогам пункту 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, оскільки у другому реченні абзацу 2 пункту 43 Постанови передбачено, що - невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник повинен був відповідно до пункту 43 Постанови, надіслати Учаснику - переможцю повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей в електронній системі закупівель, а саме про надання Учасником – переможцем відповідно до пункту 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації - протокол випробувань товару чинний, без технічних помилок (в якому зазначено ГН 6.6.1.1-130-2006 замість ГН 6.6.1.1-130-5006).
Абзацом другим частини 5 статті 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» встановлено, що Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Проаналізувавши сайт Державного підприємства «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» випробувальна лабораторія якого здійснювала випробування товару, було виявлено, що випробування товару випробувальною лабораторією за протоколом сертифікаційних випробувань проведено незаконно, оскільки така лабораторія станом на дату проведення випробувань по протоколу сертифікаційних випробувань (станом на 23.10.2023 року) не мала дозволу (атестату) на проведення таких випробувань, зазначений атестат був дійсний до 19.04.2023 року (копія простроченого атестату про акредитацію - додається).
Скаржником було проведено моніторинг закупівель в яких приймав участь Учасник- переможець по аналогічній закупівлі товару, а саме по закупівлі №UA-2023-10-24-012266-a і було виявлено, що Учасником-переможцем було надано в цій закупівлі для підтвердження технічного завдання тендерної документації по закупівлі точно такий же протокол сертифікаційних випробувань №074-Б\23 від 23.10.2023 року який було надано Учасником - переможцем в складі тендерної пропозиції по закупівлі № UA-2023-11-29-013690-a, але вже з іншим показником масової частки хлористого калію, що становить – 97,85% (додаток підробленого протоколу сертифікаційних випробувань - додається).
Такі дії Учасника-переможця підпадають під статтю 358 «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів» Кримінального кодексу України.
Виявляється, що Учасник-переможець своїми діями порушує права інших добросовісних учасників, які приймають участь у торгах в яких теж приймає участь Учасник-переможець.
З огляду на вищенаведене, Учасником-переможцем не було надано у складі тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації по Закупівлі висновку, як вимагалося пунктом 1.4 «Якісні положення» Додатку 3 тендерної документації та надано скановані копії не легітимних (не дійсних) документів у складі тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації по Закупівлі, а саме:
- Копія Договору з Виробником товару (контракт) №EG062023 від 27.10.2023 року.
- Копію протоколу сертифікаційних випробувань №074-Б\23 від 23.10.2023 року.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам Додатків №2 та №3 тендерної документації, і тому повинна бути відхилена відповідно до пункту 44 Постанови, або Замовником з урахуванням пункту 43 Постанови потрібно було застосувати вимогу про усунення не відповідностей тендерної пропозиції Учасника-переможця та потрібно було направити останньому повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Закупівлі в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що Замовник прийняв це протокольне рішення з порушенням процедури закупівлі і тому таке протокольне рішення підлягає скасуванню.
Внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі, а саме: порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленого статтею 29 Закону з урахуванням положень пунктів 42, 43, 44 Постанови, були порушені права Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, що передбачено статтею 5 Закону та інші права передбачені Конституцією України і законодавством України.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей встановлених пунктами 1,42,43,44,55 – 67 Постанови
ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду.
2) Визнати факт порушення Замовником стосовно недотримання вимог пункту 43 Постанови при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" (код ЄДРПОУ:40227262).
3) Визнати факт порушення Замовником процедури закупівлі при визначенні переможцем закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" (код ЄДРПОУ:40227262).
4) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 47-ВО від 18.12.2023 року про визначення переможцем закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" (код ЄДРПОУ:40227262).
Додатки:
- Копія протоколу сертифікаційних випробувань №074-Б\23 від 23.10.2023 року наданий в закупівлі №UA-2023-10-24-012266-a.
- Копія протоколу сертифікаційних випробувань №074-Б\23 від 23.10.2023 року наданий в закупівлі UA-2023-11-29-013690-а.
- Копія простроченого атестату про акредитацію Державного підприємства «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Директор Кундзіч В.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 грудня 2023 14:43
Рішення від 25.12.2023 №20766.pdf
Дата публікації: 25 грудня 2023 14:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2023 № 21218.pdf
Дата публікації: 01 січня 2024 13:20
Рішення від 29.12.2023 №21218.pdf
Дата публікації: 02 січня 2024 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 18.12.2023 № 47-ВО (далі – Рішення), згідно з яким пропозиція Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КІП і КО» визначена переможцем закупівлі, відповідно до ст. 33 Закону та п. 49 Особливостей як така, що відповідає вимогам тендерної документації та додатком до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника .
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.12.2023 № No 21218-р/пк-пз зобов’язано Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» скасувати Рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім «КІП і КО»"
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 18.12.2023 № 47-ВО про визначення переможця процедури закупівлі Закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
13 788 000,00
UAH з ПДВ
|
13 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
12 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 686 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Рішення скасоване |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 14:23
|
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
13 685,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Рішення скасоване |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" #44902836 |
Рішення скасоване |
10 999 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Рішення скасоване |
13 686 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:31
|
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Очікує рішення |
13 685,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 січня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 15:00 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 січня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Фінансові зобов’язання по цій Закупівлі було знято у 2023 році Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк надання послуг, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. Згідно з Особливостями Замовник, по-перше, не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до Тендерної документації щодо продовження строку надання послуг, по-друге, Закупівля запланована на 2023 рік та, відповідно, кошти були затверджені та наявні на 2023 рік, а так само договір про закупівлю з переможцем процедури щодо Закупівлі повинен був бути укладений 2023 року, а наразі вже 2024 рік, і кошти на цю Закупівлю відсутні. Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та водночас відпала потреба в Закупівлі на 2023рік. Відповідно до ● підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; ● підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
05 січня 2024 15:00
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 14:59
|
Рішення від 29.12.2023 №21218 сіль.pdf |
05 січня 2024 14:59
|
П. 41. Протокол відміни відкритих торгів за декількома піставами одночасно сіль.pdf |