Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів,учнів пільгової категорії
Catering services for pupils of grades 1-4, privileged category
Catering services for pupils of grades 1-4, privileged category
Очікувана вартість
21 450 000,00 UAH
UA-2020-11-27-003540-a ● 690357d0e4b74113bc440e89680adb9f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Патракеєва Марія Миколаївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Патракеєва Марія Миколаївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of Nikopol City Council |
National ID: | 02142336 |
Contact point: |
Patrakeieva Mariia Mykolaivna +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Additional contacts: |
Патракеєва Марія Миколаївна +380957707291 nikopol.osvita@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 21 450 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 643500 UAH |
Publication date: | 27 листопада 2020 13:58 |
Enquiries until: | 18 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 21 450 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 107 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації)Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2021р. сума може бути змінена у відповідності до нього
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації)Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2021 сума може бути змінена у відповідності до нього
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
729586 послуга
Харчування учнів 1-4 класів (сніданок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 3 до договору
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Харчування учнів 1-4 класів (сніданок)
CPV: 55520000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
164164 послуга
Харчування учнів пільгової категорії (сніданок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно Додатку 3 до договору
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Харчування учнів пільгової категорії (сніданок)
CPV: 55520000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дня отримання акту виконаних послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
досвід виконання аналогічних договорів: | 15% |
більше 4-х років: | 15% |
від 1 до 4 років: | 5% |
менше 1 року: | 0% |
Наявність працівників відповідної кваліфікації: | 10% |
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері; учасник пройшов сертифікацію і має документи (сертифікати) на систему управління якістю, безпеки: | 10% |
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи: | 5% |
Штат укомплектований необхідними працівниками: | 0% |
Гарантійні зобов’язання: | 5% |
Наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах (в т.ч. в разі неможливості приготування страв за місцем замовника через відключення електропостачання, виникнення стихійних подій, інших надзвичайних ситуацій): | 5% |
Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга: | 0% |
27 листопада 2020 14:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 13:59 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Announcing realization of open tenders.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 9 маршрут постачання та графік видачі готових страв.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 8 дислокація шкіл.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 7 інші документи.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 5 форма цінової пропозиції.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 2 ст. 17.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
27 листопада 2020 13:58 |
ТД СТОЛОВЫЕ 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-27-003540-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42234821
Дата подання: 17 грудня 2020 16:57
Вимога Замовнику
27.11.2020 р. Відділом освіти і науки Нікопольської міської ради за кодом ЄДРПОУ 02142336, що є бюджетною установою (надалі за текстом – Замовник) оголошено тендер (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) на предмет: Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгової категорії. Класифікація за ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги, за ідентифікатором закупівлі UA-2020-11-27-003540-a ● 690357d0e4b74113bc440e89680adb9f (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-27-003540-a) (надалі за текстом – Закупівля).
Ми, як потенційний учасник, який має досвід у наданні послуг, що є предметом Закупівлі уважно ознайомились із тендерною документацією Замовника, що затверджена рішенням тендерного комітету Протоколом № 239 від 27.11.2020 р. (надалі за текстом – тендерна документація) та виявили наявність у ній дискримінаційих положень, які суперечать законодавству у сфері здійснення публічних закупівель, та які грубо порушують наше законне право та інтерес брати участь у Закупівлі.
У тендерній документації Замовником встановлені наступні критерії оцінки тендерних пропозицій та їх питома вага, оцінена у відсотках: «ціна» – 70, «досвід виконання аналогічних договорів» – 15, «наявність працівників відповідної кваліфікації» – 10, «гарантійні зобов’язання» – 5.
Крім того, Замовником у тендерній документації визначено опції інших (крім ціни) критеріїв оцінки тендерних пропозицій, серед яких критерій «Досвід виконання аналогічних договорів».
У тендерній документації зазначено принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках): Питома вага критерія: 15 %. Опції: 1 – більше 4-х років оцінюється в 15 %; 2 – від 1 до 4 років оцінюється в 5 % ; 3 – менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %.
На рахунок цього, Замовником зазначено щодо критерію «Досвід виконання аналогічних договорів», потенційними учасниками підтверджується довідкою довільної форми із зазначенням виконаних аналогічних договорів: найменування контрагента, № договору, дата укладення, сума, предмет, контакти контрагента (посада, адреса, телефон).
У Додатку №1 до тендерної документації (надалі за текстом – Додаток № 1) Замовника, під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є послуги з надання харчування.
Відповідний критерій необхідно підтверджувати виконанням аналогічних договорів на надання послуг з харчування у терміни з 2017 по 2020 рік (не менше 2 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами (Скан. Копіями оригіналів договорів разом з усіма додатками та доказами належного виконання: актами виконаних робіт, та відгуку) по кожному договору.
Замовником вимагається, що Акти виконання аналогічного договору повинні бути надані на всю суму виконання договору з банківськими документами, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору (банківські виписки або платіжні доручення з відміткою банку).
Окремими вимогами Замовника є такі, що: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору;
- сторонами затверджене меню та його вартість.
У Додатку № 1 також зазначено, що не може вважатися аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Відповідно до того, про що зазначено вище, ми переконані, що вимоги, які встановив Замовник у тендерній документації є такими, яким можуть відповідати лише один або декілька можливих учасників, тобто перевагу мають саме такі учасники, які можуть підтвердити досвід виконання не менше двох аналогічних договорів з 2017 по 2020 рік, які мають бути при тому повністю виконаними та про що у учасника є відповідне документальне підтвердження. При цьому, Замовник для таких учасників встановлює питому вагу критерію «досвід виконання аналогічних договорів»: 15 %, оцінюючи досвід більше 4-х років в 15 %; від 1 до 4 років в 5 %, а менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %.
Замовник, встановлюючи такі вимоги, про які зазначено вище, фактично зменшує конкуренцію серед потенційних учасників та не дає можливість успішної участі у Закупівлі таким, що мають досвід у наданні послуг, що є предметом Закупівлі, однак не мають можливості підтвердити такий досвід з 2017 по 2020 рік наданням аналогічних договорів у кількості не менше 2, які б у повній мірі відповідали всім умовам тендерної документації. Тобто, у Закупівлі фактично у 0 % Замовник оцінить нас, як учасника, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів у 2020 році у кількості двох повністю виконаних.
Таким чином, встановлюючи зазначені вимоги, Замовник у 0 % оцінить учасника, який тільки-но почав вести свою господарську діяльність у відповідній сфері, що пов’язана із наданням послуг, що є предметом Закупівлі, і абсолютно достойно, якісно та в повній мірі, успішно виконав аналогічні договори про які Замовником вимагається у Закупівлі у поточному році, що абсолютно неправомірно по відношенню до такого учасника.
З урахуванням зазначеного, Замовник сформував вимоги у тендерній документації таким чином, що чим більший досвід виконання аналогічних договорів у роках, тим більший досвід має такий учасник і тим якісніше будуть надані послуги по Закупівлі.
Однак, Замовником не враховано, що учасники, які мають досвід надання послуг більше 4-ох років, які він оцінює у 15% можуть мати ці договори по одному на рік (в сукупності наприклад 5-ять за всю діяльність учасника), або ж учасники які підтверджують досвід виконання аналогічного договору від 1 до 4 років можуть так само підтверджувати по одному договору на один рік. Чому Замовник обмежує учасників та оцінює їх у 0 %, який протягом одного року зміг виконати декілька (а можливо і більше) договорів?
Звертаємо увагу, що Замовником взагалі нерівномірно розприділено питому вагу критерію «досвід виконання аналогічних договорів», оскільки оцінка відбувається у 0 %, потім одразу 5 % і 15 %.
Ми переконані, що послуги, що є предметом Закупівлі можуть бути якісно надані такими учасниками, як ми, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів у 2020 році у кількості двох повністю виконаних аналогічних договорів (що можемо підтвердити у складі тендерної пропозиції) і це жодним чином не вплине на якість, швидкість та взагалі можливість виконання договору про закупівлю. З урахуванням цього, вимагаємо достойно оцінювати таких учасників, як ми, але не в залежності від років виконання аналогічних договорів і пропонуємо прибрати відповідний неціновий критерій «Досвід виконання аналогічних договорів» із тендерної документації взагалі, оскільки це додаткова вигода, яка не є ключовим параметром, але може вплинути на неправомірний вибір переможця.
Звертаємо увагу Замовника, що встановлені вимоги суперечать законодавству у сфері державних закупівель, внаслідок чого Замовником може бути порушений один із основних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, -
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлені чинним законодавством у сфері здійснення публічних закупівель строки.
2. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, шляхом видалення дискримінаційної вимоги - відповідного нецінового критерію «Досвід виконання аналогічних договорів».
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник, який має досвід у наданні послуг, що є предметом Закупівлі уважно ознайомились із тендерною документацією Замовника, що затверджена рішенням тендерного комітету Протоколом № 239 від 27.11.2020 р. (надалі за текстом – тендерна документація) та виявили наявність у ній дискримінаційих положень, які суперечать законодавству у сфері здійснення публічних закупівель, та які грубо порушують наше законне право та інтерес брати участь у Закупівлі.
У тендерній документації Замовником встановлені наступні критерії оцінки тендерних пропозицій та їх питома вага, оцінена у відсотках: «ціна» – 70, «досвід виконання аналогічних договорів» – 15, «наявність працівників відповідної кваліфікації» – 10, «гарантійні зобов’язання» – 5.
Крім того, Замовником у тендерній документації визначено опції інших (крім ціни) критеріїв оцінки тендерних пропозицій, серед яких критерій «Досвід виконання аналогічних договорів».
У тендерній документації зазначено принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках): Питома вага критерія: 15 %. Опції: 1 – більше 4-х років оцінюється в 15 %; 2 – від 1 до 4 років оцінюється в 5 % ; 3 – менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %.
На рахунок цього, Замовником зазначено щодо критерію «Досвід виконання аналогічних договорів», потенційними учасниками підтверджується довідкою довільної форми із зазначенням виконаних аналогічних договорів: найменування контрагента, № договору, дата укладення, сума, предмет, контакти контрагента (посада, адреса, телефон).
У Додатку №1 до тендерної документації (надалі за текстом – Додаток № 1) Замовника, під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є послуги з надання харчування.
Відповідний критерій необхідно підтверджувати виконанням аналогічних договорів на надання послуг з харчування у терміни з 2017 по 2020 рік (не менше 2 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами (Скан. Копіями оригіналів договорів разом з усіма додатками та доказами належного виконання: актами виконаних робіт, та відгуку) по кожному договору.
Замовником вимагається, що Акти виконання аналогічного договору повинні бути надані на всю суму виконання договору з банківськими документами, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору (банківські виписки або платіжні доручення з відміткою банку).
Окремими вимогами Замовника є такі, що: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору;
- сторонами затверджене меню та його вартість.
У Додатку № 1 також зазначено, що не може вважатися аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Відповідно до того, про що зазначено вище, ми переконані, що вимоги, які встановив Замовник у тендерній документації є такими, яким можуть відповідати лише один або декілька можливих учасників, тобто перевагу мають саме такі учасники, які можуть підтвердити досвід виконання не менше двох аналогічних договорів з 2017 по 2020 рік, які мають бути при тому повністю виконаними та про що у учасника є відповідне документальне підтвердження. При цьому, Замовник для таких учасників встановлює питому вагу критерію «досвід виконання аналогічних договорів»: 15 %, оцінюючи досвід більше 4-х років в 15 %; від 1 до 4 років в 5 %, а менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %.
Замовник, встановлюючи такі вимоги, про які зазначено вище, фактично зменшує конкуренцію серед потенційних учасників та не дає можливість успішної участі у Закупівлі таким, що мають досвід у наданні послуг, що є предметом Закупівлі, однак не мають можливості підтвердити такий досвід з 2017 по 2020 рік наданням аналогічних договорів у кількості не менше 2, які б у повній мірі відповідали всім умовам тендерної документації. Тобто, у Закупівлі фактично у 0 % Замовник оцінить нас, як учасника, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів у 2020 році у кількості двох повністю виконаних.
Таким чином, встановлюючи зазначені вимоги, Замовник у 0 % оцінить учасника, який тільки-но почав вести свою господарську діяльність у відповідній сфері, що пов’язана із наданням послуг, що є предметом Закупівлі, і абсолютно достойно, якісно та в повній мірі, успішно виконав аналогічні договори про які Замовником вимагається у Закупівлі у поточному році, що абсолютно неправомірно по відношенню до такого учасника.
З урахуванням зазначеного, Замовник сформував вимоги у тендерній документації таким чином, що чим більший досвід виконання аналогічних договорів у роках, тим більший досвід має такий учасник і тим якісніше будуть надані послуги по Закупівлі.
Однак, Замовником не враховано, що учасники, які мають досвід надання послуг більше 4-ох років, які він оцінює у 15% можуть мати ці договори по одному на рік (в сукупності наприклад 5-ять за всю діяльність учасника), або ж учасники які підтверджують досвід виконання аналогічного договору від 1 до 4 років можуть так само підтверджувати по одному договору на один рік. Чому Замовник обмежує учасників та оцінює їх у 0 %, який протягом одного року зміг виконати декілька (а можливо і більше) договорів?
Звертаємо увагу, що Замовником взагалі нерівномірно розприділено питому вагу критерію «досвід виконання аналогічних договорів», оскільки оцінка відбувається у 0 %, потім одразу 5 % і 15 %.
Ми переконані, що послуги, що є предметом Закупівлі можуть бути якісно надані такими учасниками, як ми, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів у 2020 році у кількості двох повністю виконаних аналогічних договорів (що можемо підтвердити у складі тендерної пропозиції) і це жодним чином не вплине на якість, швидкість та взагалі можливість виконання договору про закупівлю. З урахуванням цього, вимагаємо достойно оцінювати таких учасників, як ми, але не в залежності від років виконання аналогічних договорів і пропонуємо прибрати відповідний неціновий критерій «Досвід виконання аналогічних договорів» із тендерної документації взагалі, оскільки це додаткова вигода, яка не є ключовим параметром, але може вплинути на неправомірний вибір переможця.
Звертаємо увагу Замовника, що встановлені вимоги суперечать законодавству у сфері державних закупівель, внаслідок чого Замовником може бути порушений один із основних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, -
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлені чинним законодавством у сфері здійснення публічних закупівель строки.
2. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, шляхом видалення дискримінаційної вимоги - відповідного нецінового критерію «Досвід виконання аналогічних договорів».
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2020 15:12
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статі 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому, вибір критеріїв оцінки можливий в залежності від фактичної складності предмета закупівлі та умов його придбання і експлуатації (використання), а саме: у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як, зокрема, але не виключно досвід роботи.
Тому, замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. При цьому питома вага цінового критерію у такому разі не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Водночас Закон не містить визначення поняття “закупівля, яка має складний або спеціалізований характер”. Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи те, що послуга з організації харчування надається саме дітям 1-4 класів, найбільш важливим для замовника в пропозиції учасника є не лише вигідна ціна, а і додаткові об’єктивно кращі умови для дитячого харчування, а саме досвід роботи у сфері організації гарячого харчування, який підтверджувати виконанням аналогічних договорів на надання послуг з харчування у терміни з 2017 по 2020 рік (не менше 2 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами та в якому прослідковується повний цикл організації гарячого харчування. Вказана вимога, гарантує замовнику надання якісної послуги досвідченим учасником.
Тому вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, вимога про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
З огляду на особливості закупівлі послуг гарячого харчування, таку закупівлю слід вважати такою, що має складний та спеціалізований характер. Крім того, перелік підстав та критеріїв для визначення такого характеру, встановлених ст. 29 Закону, не є вичерпним.
На підставі вищенаведеного закладом було прийнято рішення використовувати при оцінці тендерних пропозицій критерій ціна разом з іншим критерієм - досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі.
Таким чином, Ваше твердження, що ця вимога є безпідставною та дискримінаційною, не ґрунтується на чинному законодавстві.
Відповідно до частини першої статі 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому, вибір критеріїв оцінки можливий в залежності від фактичної складності предмета закупівлі та умов його придбання і експлуатації (використання), а саме: у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як, зокрема, але не виключно досвід роботи.
Тому, замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. При цьому питома вага цінового критерію у такому разі не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Водночас Закон не містить визначення поняття “закупівля, яка має складний або спеціалізований характер”. Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи те, що послуга з організації харчування надається саме дітям 1-4 класів, найбільш важливим для замовника в пропозиції учасника є не лише вигідна ціна, а і додаткові об’єктивно кращі умови для дитячого харчування, а саме досвід роботи у сфері організації гарячого харчування, який підтверджувати виконанням аналогічних договорів на надання послуг з харчування у терміни з 2017 по 2020 рік (не менше 2 аналогічних договорів) з підтверджуючими документами та в якому прослідковується повний цикл організації гарячого харчування. Вказана вимога, гарантує замовнику надання якісної послуги досвідченим учасником.
Тому вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, вимога про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
З огляду на особливості закупівлі послуг гарячого харчування, таку закупівлю слід вважати такою, що має складний та спеціалізований характер. Крім того, перелік підстав та критеріїв для визначення такого характеру, встановлених ст. 29 Закону, не є вичерпним.
На підставі вищенаведеного закладом було прийнято рішення використовувати при оцінці тендерних пропозицій критерій ціна разом з іншим критерієм - досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі.
Таким чином, Ваше твердження, що ця вимога є безпідставною та дискримінаційною, не ґрунтується на чинному законодавстві.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 грудня 2020
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Нікмаркет стандарт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Нікмаркет стандарт" |
21 450 000,00
UAH
|
21 450 000,00
UAH
|
1.4285714286 | 15 015 000 | Документи |
ТОВ "ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24" |
21 092 500,00
UAH
|
21 092 500,00
UAH
|
1.2142857143 | 17 370 294.12 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нікмаркет стандарт" #40013869 |
Переможець |
21 450 000,00
UAH
|
15 січня 2021 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:34
|
2022-01-13-0001.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:56
|
1-4.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:16
|
дод.уг.8 до дог.14.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:41
|
дод.уг.7 до дог.14.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:17
|
дод.уг.6 до дог.14.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 10:12
|
дод.уг.5 до дог.14.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 12:55
|
дод угода 4.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 10:32
|
_3.pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 10:41
|
2.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 10:41
|
доп пит сш.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 09:29
|
14.pdf | укладений |
27 січня 2021 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення пункту |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік 20% |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення 20 % суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |