Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Вебсайт: | https://zhokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3 |
Контактна особа: |
Волощук Олена Дмитрівна +380412438728 obllikzttender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 лютого 2021 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000033 ● ae677739e57749e9bab9b2d432c69b1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.01.2022
№ 35
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.01.2022 № 35.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-02-23-003388-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 15:55:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тромбоцити, апаратний аферез» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a, встановлено, що Замовником додатковими угодами від 23.06.2021 року № 1 та від 19.01.2022 року № 3 до договору від 18.03.2021 року № 150 збільшено ціну на товар (тромбоцити, апаратний аферез).
Пунктом 3.5 вказаного вище договору визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що прямо передбачені частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Документальним підтвердженням коливання цін може слугувати довідка з Управління статистики, довідка Торгово-промислової палати та інші.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору шляхом укладання додаткових угод від 23.06.2021 року № 1 та від 19.01.2022 року № 3 (з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо кожного випадку, на підставі яких укладені зазначені додаткові угоди (листи, статистичні довідки та інше).
2. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 15:50:13
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тромбоцити, апаратний аферез» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a) повідомляємо:
на підставі листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №604 від 29.12.2021 року тарифи на реалізацію компонентів, виготовлених з донорської крові з 01.01.2022 року з врахуванням індексу інфляції та п.7 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни було укладено додаткову угоду №3 від 19.01.2022 року до договору №150 від 18.03.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару відповідно зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін. Ціна товару за одиницю в додатковій угоді визначалась з урахуванням вищевикладеного та відповідно з урахуванням ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (до відповіді додаємо сканкопії листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №67 від 02.02.2022).
Також надаємо сканкопії наданого пояснення тендерного комітету з відповідними додатками:
1. Сканкопія пояснення;
2. Сканкопія листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №604 від 29.12.2021;
3. Сканкопія листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №67 від 02.02.2022.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 01295 від 15.02.2022 |
Дата публікації: | 15 лютого 2022 |
Документи:
15 лютого 2022 15:08
|
Електронний підпис |
15 лютого 2022 15:07
|
Тромбоцити.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради #01991501 |
Переможець |
3 040 290,00
UAH
|
23 лютого 2021 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:42
|
ДУ від 19.01.22 до дог _150 від 18.03.21.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:33
|
ДУ _2 до дог _150 від 18.03.21 КНП Обласний центр крові.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 14:29
|
д у 1 до дог 150.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:10
|
дог 150.pdf | укладений |
18 березня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2022 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару відповідно до зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |