Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Геба Ірина Миколаївна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 13 576 958,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 884,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в ДОДАТКУ №8 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 67800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу банківської гарантії. Реквізити для оформлення гарантії: UA268201720355279001014056013 у Державна Казначейська Служба України. одержувач: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3.Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець (Генпідрядник) виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець (Генпідрядник) своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем (Генпідрядником) умов Договору. 6.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування), код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов оголошення та тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування), код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов оголошення та тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 15:32 |
Тендерна документація _НОВА РЕДАКЦІЯ реконструкція мереж Петефі.pdf | |
30 червня 2021 15:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ ЩО ВНОСЯТЬСЯ.doc | |
22 червня 2021 15:34 |
Тендерна документація _реконструкція мереж Петефі.pdf | |
22 червня 2021 15:34 |
Проект Договору.doc | |
22 червня 2021 15:34 |
Оголошенння_Реконструкція мереж Петефі.doc |
30 червня 2021 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2021 15:32 |
Тендерна документація _НОВА РЕДАКЦІЯ реконструкція мереж Петефі.pdf
|
|||
30 червня 2021 15:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ ЩО ВНОСЯТЬСЯ.doc
|
|||
22 червня 2021 15:34 |
Тендерна документація _реконструкція мереж Петефі.pdf
|
|||
22 червня 2021 15:34 |
Проект Договору.doc
|
|||
22 червня 2021 15:34 |
Оголошенння_Реконструкція мереж Петефі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Ужгородської міської ради
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 1 пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається, зокрема «У випадку наявності в учасника працівників в кількості що перевищує 50 чоловік, такий учасник в обов’язковому порядку надає додатково інформацію про наявність у штаті інженера з охорони праці, а також документи що підтверджують правовідносини Учасника з відповідним працівникам (трудова книжка (заповнені сторінки) та наказ про призначення). Обов`язки такого фахівця на підприємствах, де менше 50 працюючих, може виконувати керівник або співробітник, на якого покладено відповідні обов`язки, про що Учасник додатково має зазначити у складі документів своєї тендерної пропозиції».
Крім того, зазначеним підпунктом передбачено: «*інженерно-технічні працівники повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві)».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо обов’язкового працевлаштування інженерно-технічного працівника - інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) за основним місцем роботи та знаходження трудової книжки інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, відповідно до частини 2 ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. №58 (зареєстровано Міністерстві юстиції України 17.08.1993 р. за №110), на осіб, які праціють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Крім того, відповідно до частини 3 ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
При цьому, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, інженер з охорони праці у яких працює за основним місцем роботи (трудова книжка знаходиться у такого учасника) та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, інженер з охорони праці у яких працює за сумісництвом або на договірних засадах (трудова книжка відсутня у учасника).
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з підпункту 1 пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового працевлаштування інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) за основним місцем роботи та знаходження трудової книжки інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі).
На Ваше звернення щодо усунення дискримінаційних критеріїв щодо працевлаштування інженера з охорони праці повідомляємо наступне.
Пунктом 1 розділу 1 кваліфікаційних критеріїв додатку 2 до тендерної документації визначено, що у випадку наявності в учасника працівників в кількості що перевищує 50 чоловік, такий учасник в обов’язковому порядку надає додатково інформацію про наявність у штаті інженера з охорони праці, а також документи що підтверджують правовідносини Учасника з відповідним працівникам (трудова книжка (заповнені сторінки) та наказ про призначення).
Обов'язки такого фахівця на підприємствах, де менше 50 працюючих, може виконувати керівник або співробітник, на якого покладено відповідні обов'язки, про що Учасник додатково має зазначити у складі документів своєї тендерної пропозиції.
Пунктом 1.2. Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 р. № 255 (далі — Типове положення) встановлено, що на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.
При цьому згідно зі ст. 15 Закону України «Про охорону праці» та п. 1.4. зазначеного вище Типового Положення на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Тобто за вказаних вище обставин на підприємстві функція служби охорони праці, зокрема інженера з охорони праці, може бути покладена на працівника, прийнятого на роботу за трудовим договором у порядку сумісництва.
Водночас, як вбачається із зазначених положень, на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб інженер з охорони праці не може працювати за сумісництвом.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі зазначеної тендерної документації нами вимагається наявність у штаті інженера з охорони праці тільки у випадку наявності в учасника працівників в кількості, що перевищує 50 чоловік.
Дякуємо за звернення!
Ужгородської міської ради
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 1 пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається, зокрема «Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості 3 договорів) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) їх виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт з класом наслідків не нижче СС2.».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо встановлення (обмеження) кількості виконаних учасником аналогічних договорів є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
При цьому, наявність у учасника закупівлі хоча б одного виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору є належним підтвердженням відповідності такого учасника відповідному кваліфікаційному критерію.
Крім того, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають декілька (три і більше) виконаних аналогічних договір, та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що мають один виконаний аналогічний договір.
Разом з тим, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з до підпункту 1 пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації вимогу щодо встановлення (обмеження) кількості виконаних учасником аналогічних договорів.
На Ваше звернення щодо усунення критерію про наявність 3-х і більше аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх виконання повідомляємо наступне.
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відтак, вимога департаменту міського господарства, щодо наявності у підприємства досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів, забезпечує можливість правомірно очікувати, що роботи буде якісно виконано досвідченими робітниками у відповідності до проєкту та чинних будівельних норм.
Дякуємо за звернення!
Надайте роз’яснення, чи буде вважатись достатнім підтвердження наявності досвіду учасника у разі надання ним аналогічних договорів з іншим формулюванням предмету договору, але у складі яких виконувались роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту інженерних мереж ?
Аналогічним договором в цій тендерній документації вважаються договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту інженерних мереж.
Якщо договір враховує виконання робіт зазначених у технічній специфікації до тендерної документації, він може вважатися аналогічним.
Дякуємо за звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000102 ● 64714a1f66cf479e92c755cdde18b411
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:14 |
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
18 UA-2021-06-22-002475-a 22.06.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 09:10:41
Про надання пояснення
Керівнику Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-002475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Наталія ЗАГАЙКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:31:35
Відповідь
Доброго дня! Замовником надана відповідь на друге запитання (кориговане), так як перше питання не стосується закупівлі, яка проводилася замовником та задано помилково.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 09:27:08
Про надання пояснення (корегуюче)
Керівнику Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-002475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Наталія ЗАГАЙКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:29:24
Відповідь на запитання
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
1. Замовником оголошено закупівлю робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)) відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток 2), яка отримала позитивний експертний звіт 04.06.2021 року №121115-ВН (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020року.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджений Рішення ІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 23.02.2021 року №115 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік», Рішення VIІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 05.08.2021 року №363 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (Додаток 4, Додаток 5).
2. Постановою КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного мають рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Закном «Про публічні закупівлі». Відтак, у Законі відсутні норми про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель.
Оскільки у головного розпорядника коштів – Департаменту міського господарства (перейменовано на Департамент міської інфраструктури) – відсутній власний веб-сайт, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість:
https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
3. Щодо проведення процедури закупівлі, за предметом: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)) 2021 року повідомляємо наступне:
визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
ДОДАТКИ:
1.Експертний звіт (позитивний) від 04.06.2021 року №121115-ВН, виданий ТОВ «НВФ «Інпроект» (файл – «Експертний звіт (позитивний).pdf»).
2. Наказ директора департаменту міського господарства від 09.06.2021 року №151 «Про затвердження проектно-кошторисної документації) (файл – «Наказ (затвердження ПКД.pdf»).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)» (файл – «ЗКР.pdf»).
4. Рішення ІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 23.02.2021 року №115 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «РС_115_26.02.2021.pdf»)..
5. Рішення VIІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 05.08.2021 року №363 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «14-02-30_РС_363.pdf»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ: 1. Щодо того, що що надана учасником-переможцем ТОВ «КБК» довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання забов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі від 07.09.2021 №0707/48 не містить апарату для стикового зварювання поліетиленових труб. Відповідно пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається: - перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі; - найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо; Мінімальна кількість основної техніки учасника закупівлі: автомобілі бортові – 2 (одна) одиниця, автомобілі-самоскиди – 1 (одна) одиниця, кран на автомобільному ходу – 2 (дві) одиниці, навантажувач одноковшевий – 1 (одна) одиниця, екскаватор одноковшеві – 3 (три) одиниці, бульдозер – 2 (дві) одиниці, автогудронатор – 1 (одна) одиниця, автогрейдер – 1 (одна) одиниця, коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий – 1 (одна) одиниця, коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу – 1 (одна) одиниця, асфальтоукладальник – 1 (одна) одиниця, котки дорожні самохідні ґрунтові – 1 (одна) одиниця, поливо-мийна машина – 1 (одна) одиниця, Механізми: апарати для стикового зварювання поліетиленових труб – 1 (одна) одиниця; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – 2 (дві) одиниці. Учасником ТОВ «КБК» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання забов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі від 07.09.2021 №0707/48, яка МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО АПАРАТ ДЛЯ СТИКОВОГО ЗВАРЮВАННЯ ПОЛІЕТИЛЕНОВИХ ТРУБ, А САМЕ: ПУНКТ (СТРОКА) 14 Таблиці Довідки учасника від 07.09.2021 №0707/48, де зазначено «ІНВЕРТОР ЗВАРЮВАЛЬНИЙ EVO VDI 200.170-260 D.200A» Отже, учасником виконано вимоги тендерної документації, а інформація зазначена у Висновку щодо моніторингу є хибною і такою, що не відповідає дійсності. З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м.Ужгороді (коригування), (UA-2021-06-22-002475-a) від 21 грудня 2021 року. У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
2021-12-28 15:21:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2021-12-28 15:23:45
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КБК" |
11 497 000,00
UAH з ПДВ
|
11 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК"АДАМАНТ ГРУП" |
12 327 877,00
UAH з ПДВ
|
12 327 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КБК" #32556142 |
Переможець |
11 497 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 15:45
|
ДУ строки мережі Петефі.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 14:46
|
ДУ Рек_ція мереж Петефі_строки(1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 14:17
|
Договір | укладений |
05 серпня 2021 14:15
|
Договір | укладений |
05 серпня 2021 14:11
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 серпня 2021 10:32
|
3 449 100,00 UAH | UA838201720344251041100056013 Департамент міського господарства |
UA678201720355329011700701952 ТОВ " КБК" |
Оплачений |
10 вересня 2021 10:56
|
996 118,20 UAH | UA838201720344251041100056013 Департамент міського господарства |
UA223805260000026002001137345 ТОВ " КБК" |
Оплачений |
11 листопада 2021 11:02
|
310 318,44 UAH | UA838201720344251041100056013 Департамент міського господарства |
UA223805260000026002001137345 ТОВ " КБК" |
Оплачений |
06 грудня 2021 10:16
|
192 703,66 UAH | UA838201720344251041100056013 ДМІ |
UA223805260000026002001137345 ТОВ " КБК" |
Оплачений |
29 грудня 2021 10:11
|
61 940,51 UAH | UA838201720344251041100056013 ДМІ |
UA223805260000026002001137345 ТОВ " КБК" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін - відповідно до умов додаткової угоди. Термін виконання робіт до 01.12.2021 року. Дія договору до 31.12.2021 року, а в частині фінансових розрахунків – до повного їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 21-65/1216030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов відповідно до додаткової угоди. Пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Термін виконання робіт до 01.07.2022 року. Строк дії договору до 31.12.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 21-65/1216030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |