Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003787 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195 |
Контактна особа: |
Кухтіна Вікторія Вікторівна 380992399005 LIKAR17_PZ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2021 14:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. Фінансові зобовязання замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
28 серпня 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 14:02 |
протокол № 310 (протокол переговорів).pdf | |
28 серпня 2021 14:02 |
експертний звіт (позитивний).pdf | |
28 серпня 2021 14:02 |
зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000003 ● fcc39775e4ea4911901fbe3ecd0e6bf8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 772
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №772
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-08-28-006815-а від 28.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:18:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-28-006815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-10 13:54:49
надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-28-006815-a)
Цим надаємо відповідь на запит про надання пояснень ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07.12.2021 року щодо закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (далі – Запит), проведеної Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник).
Закупівля аналогічних додаткових робіт: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (далі – роботи), була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовником відповідно до статті 4 Закону була запланована закупівля робіт: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (далі – роботи) та включена до річного плану закупівель на 2021 рік, на підставі наявної потреби у закупівлі цих робіт.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель (UA-P-2021-08-28-002531-a) (далі – річний план), зокрема, міститься інформація щодо очікуваної вартості предмета закупівлі: 12 832 732,80 грн., яка відображена в оголошенні про проведення переговорної процедури на закупівлю робіт згідно з технічним регламентом майданчика, з яким співпрацює Замовник. Також, узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі складає 12 832 732,80 грн., що відображено у повідомленні про намір укласти договір, відповідно до норми частини шостої статті 40 Закону.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до скоригованої кошторисної документації.
Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560) визначено, що експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва та обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза скоригованої кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування), та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» від 25.08.2021 року № 36181 (додається).
Предмет закупівлі робіт Замовником визначено, виходячи з пункту 22 частини першої статті 1 Закону, відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, згідно з яким визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. Тобто, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва). Враховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об'єкту, на який складений окремий об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими Законом.
Таким чином, очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до скоригованої та затвердженої кошторисної документації робочого проекту, керуючись даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва), на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається). Як уже було зазначено вище, визначена очікувана вартість предмета закупівлі робіт відображена в річному плані та в переговорній процедурі на закупівлю робіт в системі електронних закупівель Prozorro.
Разом з тим, поділ об’єкта будівництва на частини неможливий, відповідно до вимог Закону, та Замовник проводить закупівлю на очікувану вартість, враховуючи усі види та обсяги робіт, що передбачені кошторисною документацією.
У річному плані також міститься інформація про джерело фінансування закупівлі робіт - місцевий бюджет (бюджет Харківської міської територіальної громади). У зв’язку із нагальною потребою та забезпечення сумісності аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконуються підрядником та потребують завершення, що дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому, Замовником була розпочата переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону на очікувану вартість з дотриманням вимог чинного законодавства в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі скоригованої кошторисної документації, зокрема на підставі дефектного акту – документу, який підтверджує необхідність проведення капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі проведення капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
Замовник на вимогу Запиту надає посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://17mkbl.city.kharkov.ua/kapitalnyj-remont-likarni-na-oficzijnomu-veb-portali-prozorro/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авєга" #25609676 |
Переможець |
12 832 732,80
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:50
|
додаткова угода № 2 договір 388.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:49
|
додаткова угода № 2 до договору 388.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 15:59
|
Додаткова угода № 1 до договору № 388.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:06
|
додаткова угода № 1 до договору 388.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 15:47
|
Договір 388.pdf | укладений |
08 вересня 2021 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і підрядник керуючись п.4.ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі ", ст.ст. 651, 654 ЦК України, п.11.1.3. Договору , за взаємною згодою Сторін, відповідно до бюджетних призначень Замовника, погодилися внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обгрунтуванням проведення процедури - є експертний звіт позитивний, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, протокол переговорів та протокол прийняття рішення. Замовник і Підрядник, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 11.1.3. Договору № 388 від 08.09.2021 року, за взаємною згодою Сторін, відповідно до бюджетних призначень Замовника, погодилися внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 від 13.09.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі фактичного виконання будівельних робіт за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1.ч.5. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із фактичним виконанням будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |