Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)
Очікувана вартість
12 832 732,80 UAH
UA-2021-08-28-006815-a 68e2d4f1d1c945248b9050c8754da790
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухтіна Вікторія Вікторівна

380992399005 LIKAR17_PZ@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003787
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195
Контактна особа: Кухтіна Вікторія Вікторівна
380992399005
LIKAR17_PZ@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
у 2020 році за результатами проведення відкритих торгів (процедури закупівлі) (ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2020-08-11-000893-c), на підставі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом засідання від 01.09.2020 року №263, між комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради (далі – замовник) і учасником (переможцем) - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЄГА» (далі - ТОВ «АВЄГА»/учасник/підрядник) було укладено договір про закупівлю робіт від 21.09.2020 року № 297 (далі – основний договір про закупівлю). Предметом основного договору про закупівлю є: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). Договірна ціна робіт основного договору про закупівлю складена на підставі приблизного кошторису, є динамічною і становить з урахуванням змін - 31 436 217,14 грн. з ПДВ. Строк виконання робіт – до 10.12.2021 року. Строк дії основного договору про закупівлю – до 31.12.2021 року. Під час виникнення робіт за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідності проведення додаткових аналогічних робіт, не зазначених у початковому робочому проекті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендерної процедури, та складає 12 832 732,80 грн. з ПДВ. Здійснено коригування кошторисної частини проектної документації та отримання експертного звіту (позитивного) від 25.08.2021 року № 36181 ТОВ «Експертиза МВК» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)», у зв’язку з чим необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт за об’єктом «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)». у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Пунктом 11.18 розділу «11. Внесення змін до Договору. Інші умови» основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, встановлено: «11.18. Умовами цього Договору передбачається можливість здійснення Замовником закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, якщо після укладення Договору у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у Підрядника здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до умов, визначених у пункті 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом трьох років після укладення Договору (договору про закупівлю), якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (ціни Договору), укладеного за результатами проведення тендера». Враховуючи, що у замовника після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера - UA-2020-08-11-000893-c, тендерним комітетом ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «АВЄГА», який на даний час виконує роботи з капітального ремонту вказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконуються цим підрядником та потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва після введення об’єкта в експлуатацію. Додаткові аналогічні роботи поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, згідно скоригованої проектної документації, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник - ТОВ «АВЄГА». Враховуючи зазначене , у замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджується скоригованою проектною документацією за робочим проектом: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 14:14
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


характеристики предмету закупівлі зазначені у зведеному кошторисному розрахунку вартості обєкту будівництва та іншій документаці закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. Фінансові зобовязання замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-07-000003 ● fcc39775e4ea4911901fbe3ecd0e6bf8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2021 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

06.12.2021 № 772

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №772
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

2. UA-2021-08-28-006815-а від 28.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-07 16:18:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-28-006815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-10 13:54:49

надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-28-006815-a)

Цим надаємо відповідь на запит про надання пояснень ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07.12.2021 року щодо закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (далі – Запит), проведеної Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник).
Закупівля аналогічних додаткових робіт: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (далі – роботи), була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовником відповідно до статті 4 Закону була запланована закупівля робіт: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (далі – роботи) та включена до річного плану закупівель на 2021 рік, на підставі наявної потреби у закупівлі цих робіт.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель (UA-P-2021-08-28-002531-a) (далі – річний план), зокрема, міститься інформація щодо очікуваної вартості предмета закупівлі: 12 832 732,80 грн., яка відображена в оголошенні про проведення переговорної процедури на закупівлю робіт згідно з технічним регламентом майданчика, з яким співпрацює Замовник. Також, узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі складає 12 832 732,80 грн., що відображено у повідомленні про намір укласти договір, відповідно до норми частини шостої статті 40 Закону.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до скоригованої кошторисної документації.
Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560) визначено, що експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва та обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза скоригованої кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування), та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт частини приміщень приймального відділення КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 10310198) (коригування)» від 25.08.2021 року № 36181 (додається).
Предмет закупівлі робіт Замовником визначено, виходячи з пункту 22 частини першої статті 1 Закону, відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, згідно з яким визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. Тобто, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва). Враховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об'єкту, на який складений окремий об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими Законом.
Таким чином, очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до скоригованої та затвердженої кошторисної документації робочого проекту, керуючись даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва), на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається). Як уже було зазначено вище, визначена очікувана вартість предмета закупівлі робіт відображена в річному плані та в переговорній процедурі на закупівлю робіт в системі електронних закупівель Prozorro.
Разом з тим, поділ об’єкта будівництва на частини неможливий, відповідно до вимог Закону, та Замовник проводить закупівлю на очікувану вартість, враховуючи усі види та обсяги робіт, що передбачені кошторисною документацією.
У річному плані також міститься інформація про джерело фінансування закупівлі робіт - місцевий бюджет (бюджет Харківської міської територіальної громади). У зв’язку із нагальною потребою та забезпечення сумісності аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконуються підрядником та потребують завершення, що дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому, Замовником була розпочата переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону на очікувану вартість з дотриманням вимог чинного законодавства в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі скоригованої кошторисної документації, зокрема на підставі дефектного акту – документу, який підтверджує необхідність проведення капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі проведення капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
Замовник на вимогу Запиту надає посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://17mkbl.city.kharkov.ua/kapitalnyj-remont-likarni-na-oficzijnomu-veb-portali-prozorro/



Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авєга"
#25609676
Переможець 12 832 732,80
UAH з ПДВ
28 серпня 2021 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2021 14:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авєга"
#25609676
12 832 732,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:22
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 14:50
додаткова угода № 2 договір 388.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 16:49
додаткова угода № 2 до договору 388.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 15:59
Додаткова угода № 1 до договору № 388.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 14:06
додаткова угода № 1 до договору 388.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 15:47
Договір 388.pdf укладений
08 вересня 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і підрядник керуючись п.4.ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі ", ст.ст. 651, 654 ЦК України, п.11.1.3. Договору , за взаємною згодою Сторін, відповідно до бюджетних призначень Замовника, погодилися внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обгрунтуванням проведення процедури - є експертний звіт позитивний, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, протокол переговорів та протокол прийняття рішення. Замовник і Підрядник, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 11.1.3. Договору № 388 від 08.09.2021 року, за взаємною згодою Сторін, відповідно до бюджетних призначень Замовника, погодилися внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 від 13.09.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі фактичного виконання будівельних робіт за Договором
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.ч.5. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із фактичним виконанням будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 202 609,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 867 101,60 UAH)