Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоровя України" |
Код ЄДРПОУ: | 01982181 |
Вебсайт: | http://chkalov.odessa.ua |
Місцезнаходження: | 65084, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 85 |
Контактна особа: |
Ірина Лупашко +380677908158, +380487005115 ilupashko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації для отримання висновку стосовно загрози виникнення надзвичайної ситуації,пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років.
Протоколом №13 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11.10.2021 року Замовник отримав рішення про те,що ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років,подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області,завдання значних матеріальних збитків,відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України,визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати – надзвичайна ситуація регіонального рівня.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Загальний обсяг потреби Замовника в предметі Закупівлі на період з листопада 2021року по грудень 2022 року(включно) складає 415 тис. куб. м.
Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 14:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 70 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
22 жовтня 2021 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-23-000006 ● b299b6486f5942a3b601eee4b71bc33e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2021 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.10.2021 Одеса № 667
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.10.2021 № 667
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-22-008322-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-23 13:47:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)?
Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-27 10:42:08
Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 23.10.2021 № 667, Одеса У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Запит 1:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
У зв’язку надзвичайною ситуацією на газовому ринку України, а саме: різкому зростанні ціни, яка коливається від 33,6 до 35,7-37,00 гривень, 30 вересня 2021року на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президенті України відбулося підписання Меморандуму, згідно з яким НАК «Нафтогаз України» оприлюднено інформацію щодо можливості укладення середньострокового контракту на постачання газу між НАК «Нафтогаз України» та бюджетними організаціями із фіксованою ціною на газ. Згідно Меморандуму Постачальником газу для потреб бюджетних установ обрано ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» з ціновою пропозицією за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн,
крім того податок на додану вартість за ставкою 20%,
крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн, крім того ПДВ - 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн за 1000 куб. м.
Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу, за цим Договором становить 16 554,00 грн, яка є в два ризи меншою за ринкову.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі, виходячи з потреб природного газу на листопад-грудень 2021 року в розмірі: обсяг - 90 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 1 489 860,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят гривень дев’яносто 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%. Враховуючи потреби Замовника на опалювальний період 2022 року, планові обсяги споживання природного газу становлять – 325 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 5 380 050,00 (П’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%
Обсяги розраховані на підставі попередніх років, а саме річне споживання у 2018,2019,2020 роки.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаємо посилання на сторінку вебсайту ДЗ «ССКС ім. В.П. Чкалова» МОЗ України, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі – природного газу: http://chkalov.odessa.ua/vikoristannya-derzhavnih-koshtiv/
Запит 2:
Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення:
Переговорна процедура обрана Замовником на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендера.
Для обґрунтування повідомлення про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі враховуючи зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає скановані копії наступних документів :
1. Протокол засідання від 12 жовтня 2021р.№15/09-21 Експертної комісії Державної служби України з надзвичайних ситуацій з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій з Переліком надзвичайних ситуацій (додаток №3 до протоколу №15/09»
2. Завірений належним чином Витяг з протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13,
Більш детальне пояснення з посиланням на вищезазначені документи:
На засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021року (Протокол засідання №15/09-21-копія додається) прийнято рішення ухвалити в п.2. «Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за ї рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток3)»
Згідно додатку 3 до Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 12 жовтня 2021року №13:
«На території більшості областей держави та у м. Києві виникли складні ситуації, пов’язані з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022років. Вищезгадані ситуації можуть спричинити порушення нормальних умов життєдіяльності сотень тисяч мешканців областей, виникнення загрози життю та здоров’ю населення, значні матеріальні збитки та потребують вжиття термінових заходів реагування.
Подальша відсутність газопостачання в умовах опалювального періоду спричинить блокування (припинення) роботи органів державної влади, закладів освіти, культури, соціальних закладів із тимчасовим та постійним перебуванням дітей-сиріт, осіб похилого віку та закладів охорони здоров’я, що в умовах пандемії, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є вкрай небезпечним.
Двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру.»
Згідно Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13 (копія додається), комісія вирішила:
«1. Ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років, подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати - надзвичайна ситуація регіонального рівня.»
Таким чином, Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій імені В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України, як замовник, визначився про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-26 18:11:06
Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 23.10.2021 № 667, Одеса У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Запит 1:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
У зв’язку надзвичайною ситуацією на газовому ринку України, а саме: різкому зростанні ціни, яка коливається від 33,6 до 35,7-37,00 гривень, 30 вересня 2021року на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президенті України відбулося підписання Меморандуму, згідно з яким НАК «Нафтогаз України» оприлюднено інформацію щодо можливості укладення середньострокового контракту на постачання газу між НАК «Нафтогаз України» та бюджетними організаціями із фіксованою ціною на газ. Згідно Меморандуму Постачальником газу для потреб бюджетних установ обрано ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» з ціновою пропозицією за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн,
крім того податок на додану вартість за ставкою 20%,
крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн, крім того ПДВ - 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн за 1000 куб. м.
Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу, за цим Договором становить 16 554,00 грн, яка є в два ризи меншою за ринкову.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі, виходячи з потреб природного газу на листопад-грудень 2021 року в розмірі: обсяг - 90 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 1 489 860,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят гривень дев’яносто 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%. Враховуючи потреби Замовника на опалювальний період 2022 року, планові обсяги споживання природного газу становлять – 325 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 5 380 050,00 (П’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%
Обсяги розраховані на підставі попередніх років, а саме річне споживання у 2018,2019,2020 роки.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаємо посилання на сторінку вебсайту ДЗ «ССКС ім. В.П. Чкалова» МОЗ України, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі – природного газу: http://chkalov.odessa.ua/vikoristannya-derzhavnih-koshtiv/
Запит 2:
Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення:
Переговорна процедура обрана Замовником на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендера.
Для обґрунтування повідомлення про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі враховуючи зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає скановані копії наступних документів :
1. Протокол засідання від 12 жовтня 2021р.№15/09-21 Експертної комісії Державної служби України з надзвичайних ситуацій з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій з Переліком надзвичайних ситуацій (додаток №3 до протоколу №15/09»
2. Завірений належним чином Витяг з протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13,
Більш детальне пояснення з посиланням на вищезазначені документи:
На засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021року (Протокол засідання №15/09-21-копія додається) прийнято рішення ухвалити в п.2. «Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за ї рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток3)»
Згідно додатку 3 до Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 12 жовтня 2021року №13:
«На території більшості областей держави та у м. Києві виникли складні ситуації, пов’язані з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022років. Вищезгадані ситуації можуть спричинити порушення нормальних умов життєдіяльності сотень тисяч мешканців областей, виникнення загрози життю та здоров’ю населення, значні матеріальні збитки та потребують вжиття термінових заходів реагування.
Подальша відсутність газопостачання в умовах опалювального періоду спричинить блокування (припинення) роботи органів державної влади, закладів освіти, культури, соціальних закладів із тимчасовим та постійним перебуванням дітей-сиріт, осіб похилого віку та закладів охорони здоров’я, що в умовах пандемії, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є вкрай небезпечним.
Двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру.»
Згідно Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13 (копія додається), комісія вирішила:
«1. Ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років, подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати - надзвичайна ситуація регіонального рівня.»
Таким чином, Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій імені В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України, як замовник, визначився про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
- Відповідь на запит Державної аудиторської служби України Південний офіс.PDF
- Протокол засідання ДСНС експертної комісії.PDF
- Витяг з Протоколу №13.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім. В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Заклад) опрацював висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.10.2021 Південного офісу Держаудитслужби та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення: 1. Ситуація, що склалася на ринку природного газу за останні два місяця є вкрай нестабільною та непередбачуваною. За даними енергетичної біржи України ціна за природний газ за період з вересень по жовтень 2021 року коливалася від 18,04 грн до 40,00 грн за 1 куб. м з ПДВ, у зв’язку з чим виникли додаткові навантаження на бюджетні установи, оскільки рівень таких цін не був закладений до видаткової частини кошторису. Крім того, потенційні учасники ринку природного газу не брали участь у торгах навіть на рівні ціни за 35,00 грн за 1 куб. м газового палива, що підтверджує відмінена закупівля, проведена Закладом за номером UA-2021-09-24-004727-b в електронній системі закупівель. Для врегулювання вказаної ситуації підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. між Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад. від 30.09.2021 року. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» попередньо схвалено укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Також відповідно до пункту 2 протоколу експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайної ситуації від 12.10.2021 № 15/09-21 ситуацію з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років кваліфіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рівня. У зв’язку з вказаним та з метою недопущення зриву опалювального сезону Закладом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру на підставі пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) з послідуючим укладанням договору з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за ціною газу 16,554 грн за 1 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу (як зафіксовано у вказаному Меморандумі). 2. За результатом моніторингу вказаної переговорної процедури Південним офісом Держаудитслужби у висновку встановлено зобов’язання щодо вжиття заходів, встановленим пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель). Заклад не погоджується із зазначеним зобов’язанням органу державного фінансового контролю із наступних підстав, а саме: - відміна переговорної процедури закупівлі унеможливить в подальшому укладання договору з постачальником ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за оптимальною ціною, у зв’язку з чим замовник буде вимушений проводити закупівлю природного газу у комерційних постачальників за значно вищою ціною, що в подальшому може спричинити до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів; - вважаємо, що порушення, викладене у висновку, є малозначним, тому не впливає на результати закупівлі та не завдає шкоди державним та суспільним інтересам; - також відповідно до частини четвертої статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв’язку із вчиненням дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони. Керуючись викладеним, вважаємо за недоцільним вживати заходів щодо відміни процедури закупівлі на підставі викладених аргументованих заперечень до висновку. До відповіді додаються скановані копії документів: 1.Протокол №15/09-21 від 12.10.2021 року експертної комісії ДСНС України 2.Витяг з протоколу №13 від 11.10.2021 року комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації.
2021-10-28 12:08:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" #42399676 |
Переможець |
6 869 910,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 15:09
|
Допугода 3 Нафтогаз.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:39
|
ДУ 2 Нафтогаз трейдинг.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:38
|
ДУ 2 Нафтогаз трейдинг.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:36
|
Додаткова угода 1 Нафтогаз Трейдинг.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:35
|
Протокол щодо внесення змін 112.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 18:45
|
Договiр_БО_Чкалова.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 18:43
|
Довiреннiст__Зубарeв.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 18:43
|
Протокол_Чкалова.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 18:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 14-1010/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення Договору до умов постанови КМУ № 812 від 19.07.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 14-1010/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 14-1010/21-БО-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |