Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 0+000 – км 10+000
The current average repair of the public road of public importance T-16-08 Bolgrad - Kubai - Artsiz, km 0 + 000 - km 10 + 000
The current average repair of the public road of public importance T-16-08 Bolgrad - Kubai - Artsiz, km 0 + 000 - km 10 + 000
Очікувана вартість
121 934 256,00 UAH
UA-2020-04-03-001030-c ● 686f4627142f47868c0282bb7c763066
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 121 934 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 658 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3658000 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2020 15:52 |
Enquiries until: | 16 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 121 934 256 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 658 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 0+000 – км 10+000 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current average repair of the public road of public importance T-16-08 Bolgrad - Kubai - Artsiz, km 0 + 000 - km 10 + 000
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 16:37 |
перелік змін Т-16-08 0-10.doc | |
18 травня 2020 16:37 |
ЗТД 4 Т-16-08 0-10.docx | |
03 квітня 2020 15:49 |
ПРоект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx |
18 травня 2020 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 травня 2020 16:37 |
перелік змін Т-16-08 0-10.doc
|
||||||||||||
18 травня 2020 16:37 |
ЗТД 4 Т-16-08 0-10.docx
|
||||||||||||
03 квітня 2020 15:49 |
ПРоект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001030-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 квітня 2020 11:46
Стосовно умов ТД
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод.
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:42
Доброго дня.
1. Орієнтовний загальний строк для демонтажу, переміщення та монтажу на новому місці АБЗ становить 60 кал.днів;
2. Орієнтовний строк на отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря становить також 60 кал.днів;
3. Атестація АБЗ займає до 45 кал.днів.
Отже розпочати роботи за предметом закупівлі Учасник, який планує переміщувати АБЗ після перемоги в процедурі, зможе не раніше ніж через декілька місяців (мінімум 3) , тоді як на укладання договору Законом відведено лише 20 кал. днів.
З огляду на вищевказане вимушені відхилити Вашу вимогу.
1. Орієнтовний загальний строк для демонтажу, переміщення та монтажу на новому місці АБЗ становить 60 кал.днів;
2. Орієнтовний строк на отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря становить також 60 кал.днів;
3. Атестація АБЗ займає до 45 кал.днів.
Отже розпочати роботи за предметом закупівлі Учасник, який планує переміщувати АБЗ після перемоги в процедурі, зможе не раніше ніж через декілька місяців (мінімум 3) , тоді як на укладання договору Законом відведено лише 20 кал. днів.
З огляду на вищевказане вимушені відхилити Вашу вимогу.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 червня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
121 700 000,00
UAH з ПДВ
|
121 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
121 834 000,00
UAH з ПДВ
|
121 834 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
121 700 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:27
|
Scan_0218 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:43
|
ДУ 3 від 17.12.2020_ Д 7П_20 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 15:07
|
7П 20 Т-16-08 0-10 Евродор 30 06 20.pdf | укладений |
02 липня 2020 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 7П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 7П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням виконання послуг Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п. 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 9 630 001,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» , пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить; 112 069 999,00 грн. (сто дванадцять мільйонів шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 18 678 333,17 грн. (вісімнадцять мільйонів шістсот сімдесят вісім тисяч триста тридцять три грн. 17 коп.). п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 7П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |