Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 46 318 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 463 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000 (сто вісімдесят тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000 (сто вісімдесят тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 25 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом трьох календарних днів, поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764, Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070). | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2023 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2023 16:23 |
Перелік змін до ТД.docx | |
11 листопада 2023 16:23 |
Технічна специфікація (Додаток 3)(Нова редакція).rar | |
11 листопада 2023 16:23 |
ТД-23 Мостовой перехід (Нова редакція).docx | |
11 листопада 2023 16:23 |
Проєкт договору (Додаток 2) (Нова редакція).docx | |
06 листопада 2023 15:36 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
06 листопада 2023 15:36 |
ТД-23 Мостовой перехід.docx | |
06 листопада 2023 15:36 |
Проєкт договору (Додаток 2).docx |
11 листопада 2023 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2023 16:23 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
11 листопада 2023 16:23 |
Технічна специфікація (Додаток 3)(Нова редакція).rar
|
|||
11 листопада 2023 16:23 |
ТД-23 Мостовой перехід (Нова редакція).docx
|
|||
11 листопада 2023 16:23 |
Проєкт договору (Додаток 2) (Нова редакція).docx
|
|||
06 листопада 2023 15:36 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar
|
|||
06 листопада 2023 15:36 |
ТД-23 Мостовой перехід.docx
|
|||
06 листопада 2023 15:36 |
Проєкт договору (Додаток 2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також зазначаємо, що кожна зацікавлена особа має право приймати участь у закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000026 ● ef5ca7a6c9e34e868c8fe4a2cb056445
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2023 № 107-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2023-11-06-012098-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 листопада 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.12.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 10:00:50
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-25 20:04:26
Відповідь на звернення
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обгрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом на виконання робіт з будівництва мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням - https://www.dmkoda.mk.ua/2023/11/06/%d0%b1%d1%83%d0%b4%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%be-%d0%bc%d0%be%d1%81%d1%82%d0%be%d0%b2%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d0%b5%d1%85%d0%be%d0%b4%d1%83-%d1%87%d0%b5%d1%80%d0%b5/)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 10:28:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з вимогами Тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав визначених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, щодо керівника учасника процедури закупівлі, який підписав тендерну пропозицію.
У складі тендерної пропозиції ПМП «Міраж» надано довідку серії ІІА № 2081710, в якій зазначено, що Іванченко Іван Сергійович за станом на 05.10.2020 до кримінальної відповідальності не притягався, тобто видану за 3 роки до дня проведення процедури закупівлі UA-2023-11-06-012098-a.
Пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ПМП «Міраж» у зв’язку з не підтвердженням переможцем у спосіб, встановлений в Тендерній документації, відсутності підстав, визначених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 20:56:18
Відповідь на звернення
На Ваш запит повідомляємо про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції оскільки довідка не містить строку її дії, а також умовами тендерної документації не передбачено строк протягом якого довідка повинна бути видана.
Таким чином, своєчасно оприлюднивши повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», Учасник виконав умови тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 10:34:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору від 21.12.2023 та додаткову угоду до Договору про закупівлю від 20.12.2023 № 2, а також повідомлення про внесення змін до договору від 01.01.2024 та додаткову угоду до Договору про закупівлю від 28.12.2023 № 3.
Прошу повідомити, чому не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору, а разом з ним, чи було укладено додаткову угоду до Договору про закупівлю № 1. Якщо так, пропоную пояснити причини її не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Надати документальне підтвердження.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 21:17:21
Відповідь на звернення
На Ваш запит повідомляємо наступне.
Згідно п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомлення про внесення змін до договору разом оприлюднюються у випадку внесення змін до істотних умов договору.
Додатковою угодою №1 від 05.12.2023 року не вносились зміни до істотних умов договору № 168 від 27 листопада 2023 року. Після внесення змін до договору ціна, строки виконання робіт, технічні, якісні та кількісні характеристики залишилися без змін (фото копія додаткової угоди додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 10:38:23
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.3.3 договору підряду на виконання будівельних робіт від 27.11.2023 № 168 переможець процедури закупівлі ПМП «Міраж» має право залучати субпідрядні організації за згодою Замовника.
Пропоную надати інформацію щодо залучення ПМП «Міраж» до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників), а також зазначити обсяг виконаних робіт субпідрядними організаціями.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 19:44:22
Відповідь на звернення
Від ПМП "МІРАЖ" до департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації не надходило повідомлень щодо залучення субпідрядних організацій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Також буде відкорегована тендерна документація відповідно до норм чинного законодавства.
2024-01-10 21:31:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ" |
44 465 280,00
UAH з ПДВ
|
44 465 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ" #13739876 |
Переможець |
44 465 280,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2023 20:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 10:30
|
Д.у. 4 Д.168-23 Мостовий перехід Міраж.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 11:34
|
Д.у. 3 Д.168-23 Мостовий перехід Міраж.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:52
|
Д.у. 2 Д. 168-23 Мостовий перехід Міраж (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 18:35
|
Д. 168-23 Мостовий перехід Міраж.pdf | укладений |
28 листопада 2023 18:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3, Внести зміни до пункту 9.1 розділу 9, Внести зміни до реквізитів замовника, Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 та Внести зміни до пункту 9.1 розділу 9 та Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 та Внести зміни до пункту 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3, Внести зміни до реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |