Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область
Current secondary repair of the public road network of local importance O151501 Noviy Bug - Vilne Zaporijjia km7 + 000 - km14 + 400, Novobuzhsky district, Mykolaiv region
Очікувана вартість
57 877 175,00 UAH
UA-2020-09-14-004110-a 685df39b49d9422daafadb03c947ea14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління інфраструктури

380512370205 uis_2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Контактна особа: Управління інфраструктури
380512370205
uis_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
National ID: 23626208
Contact point: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
380512370205
uis_2017@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:59
Очікувана вартість: 57 877 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 14 вересня 2020 15:40
Enquiries until: 12 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 57 877 175 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,86 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current secondary repair of the public road network of local importance O151501 Noviy Bug - Vilne Zaporijjia km7 + 000 - km14 + 400, Novobuzhsky district, Mykolaiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 21 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Підрядника останньому протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на виконання робіт по поточному середньому ремонту та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3 місяців з моменту його отримання. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:54
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:29
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf
14 вересня 2020 16:20
Додаток № 10 до ТД.docx
14 вересня 2020 16:20
ТД О151501 7+000 1.rtf
13 жовтня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:54
ТД О151501 7 000 нова редакція.rtf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:53
Перелік змін О150501 7+000.pdf
13 жовтня 2020 13:30
Перелік змін О150501 7+000.doc
13 жовтня 2020 13:29
ТД О151501 7 000 нова редакція.pdf
14 вересня 2020 16:20
Додаток № 10 до ТД.docx
14 вересня 2020 16:20
ТД О151501 7+000 1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по Технічному завданню
Дата подання: 24 вересня 2020 15:52
Дата відповіді: 29 вересня 2020 14:28
Доброго дня. При вивченні Технічного завдання виникають питання: п.14. - Корчування пнів дерев у грунтах природнього залягання з трелюванням до 20 м, діаметром до 0,24м. надана кількість – 80 пнів, але завдання з видалення м'яколистяних порід дерев з діаметром прикорня до 24 см передбачає - 800 шт. (п.13). Виникає питання куди поділась решта пнів? Та чи потрібно передбачати корчування решти? Також питання в П.33 – Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщини шару 10 см. – передбачає виконання робіт на 6000м2, матеріалом який буде отримано від виконання робіт зазначених в п.36,37,56,73 технічного завдання. Однак залишаються відходи фрезерування (демонтованого) асфальтобетону – 1661,3т. Виникає питання що потрібно буде робити з рештою матеріалу??? Технічним завданням не передбачене його переміщення. Крім того в технічному завданні відсутній пункт 146 розділу «Зупинкові павільйони». Що в свою чергу не дає чіткого розуміння чи розділ викладено в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та надає роз’яснення :
- по пункту 14 Технічного завдання - корчування пнів дерев у ґрунтах природнього залягання передбачене тільки в місцях влаштування металевого бар’єрного огородження;
- по пункту 33 Технічного завдання - враховуючі існуючий стан покриття «чорне шосе» проектного виходу відфрезерованого матеріалу вистачає тільки на укріплення узбіч – 6000 кв. м.;
- до пункту 146 Технічного завдання - Розділ «Зупинкові павільйони» викладено у повному обсязі. Пункт 146 помилково не враховано при нумерації технічного завдання.
Питання щодо нанесення дорожньої розмітки.
Дата подання: 30 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:54
Доброго дня. Ознайомившись з технічним завданням виникає питання до п.101 Технічного завдання. Згідно «СОУ 42.1-37641918-095:2012. Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» розділу 4 пункту 4.9 підпункту 4.9.3 визначено наступне: «Нормами не передбачено нанесення розмітки 1.13,1.16.1-1.16.3,1.17-1.30 по трафарету, оскільки дані види розмітки передбачають нанесення вручну, що призводить до перевитрат пластику або шляхом наклеювання готових пластикових форм». В технічному завданні п.101 передбачає «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною, тип лінії 1.13» що суперечить СОУ. Просимо надати роз’яснення щодо методів нанесення, та обсягів робіт, які потрібно виконати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та надає роз’яснення:
Дійсно, технічним завданням передбачено нанесення розмітки 1.13 у кількості 1,58 м2 або 9 погонних метрів маркірувальною машиною. Враховуючи розділ 4 пункту 4.9 підпункту 4.9.3 СОУ 42.1-37641918-095:2012 при виконання робіт замовником у разі необхідності будуть погоджені зміни щодо нанесення вищезазначеного обсягу робіт вручну або шляхом наклеювання готових пластикових форм.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-16-000012 • 4ba953a501204a56b99b81f5795d5e52
Автор звернення: ГО «Комітет захисту прав людини»
Дата створення звернення: 2020-11-16 19:05
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
ГО «Комітет захисту прав людини» на громадських засадах перевіряють законність проведення тендерів, а також додержання відповідних процедур та вимог діючого законодавства замовниками та учасниками тендерів. Так, спеціалістами Комітету захисту прав людини було проаналізовано закупівлі Управління інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації за 2019-2020 рік та виявлено порушення законодавства під час проведення торгів на закупівлю Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-14-004110-a), а саме: 1. Відповідно до статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. В оголошенні про проведення торгів на закупівлю Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область відсутня інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що не відповідає вимогам Закону. Дану інформацію можна переглянути за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-14-004110-a/print/open/pdf. 2. Відповідно до статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Як бачимо умовами надання забезпечення тендерної пропозиції є розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. В оголошенні про проведення торгів на закупівлю Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область передбачено забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 600 000,00 грн. у вигляді електронної гарантії, однак оголошення про проведення відкритих торгів не містить таких умов як строк дії забезпечення та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, що не відповідає вимогам Закону. Дану інформацію можна переглянути за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-14-004110-a/print/open/pdf. 3. Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Також, статтею 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». В тендерній документації, яка затверджена протоколом тендерного комітету № 32/5/2020 від 13.10.2020 р. наявний додаток № 10 в якому міститься проект договору. Пунктом 11.6. даного проекту договору передбачено наступне: «11.6. Зміна істотних умов Договору (до яких відносяться предмет, якість, ціна і строк дії Договору) здійснюється з урахуванням норм ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".». Слід зазначити, що стаття 36 Закону містить наступний зміст: «Стаття 36. Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю 1. Торги з обмеженою участю застосовуються у разі потреби попередньої перевірки кваліфікації учасників шляхом проведення кваліфікаційного відбору та якщо оголошення про проведення торгів з обмеженою участю оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. 2. Торги з обмеженою участю проводяться у два етапи». Як бачимо в даній статті відсутня інформація про зміну істотних умов договору. Таким чином тендерна документація не відповідає вимогам Закону, оскільки містить посилання статтю Закону, яка не має ніякого відношення до порядку зміни істотних умов. Нам підставі вище викладеного, відповідно пункту 5 частини 2 статті 8 Закону, Просимо: 1. Прийняти рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-14-004110-a); 2. Встановити порушення законодавства в сфері публічних закупівель Управлінням інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації під час проведення закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-14-004110-a); 3. Зобов’язати усунути порушення в сфері публічних закупівель Управлінням інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації під час проведення закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-14-004110-a).
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000003 ● d54c552828114a4987304d754377009f
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-09-14-004110-a 14.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 15:35:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км 7+000 – км 14+400, Новобузький район, Миколаївська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-004110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 16:48:43

Пояснення

Обсяги робіт за робочим проектом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область», складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Управлінням інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації в складі розроблення проектно-кошторисної документації замовлено проходження експертної оцінки економічної частини робочого проекту.
Згідно експертної оцінки від 22.07.2020 №312-20Д загальна кошторисна вартість ремонту у поточних цінах складає 61 458, 413 тис.грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузького району, Миколаївської області є витрати на ремонт без урахування витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю.
Додати до пояснення копії наступних документів:
1. Експертна оцінка від 22.07.2020 №312-20Д.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 23.07.2020 на суму 61 458 413,00грн.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (без витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю) на суму 57 877 175,00грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

22 жовтня 2020 року Учасником ТОВ «ГРАНІТ-001» на електронному майданчику веб-порталі Уповноваженого органу була завантажена тендерна пропозиція (документи та інформація) щодо публічної закупівлі UA-2020-09-14-004110-a. У документах поданих Учасником через електронну систему закупівель ProZorro за вищезазначеними назвами файлів відсутня інформація надання якої передбачено пунктом 5.6 тендерної документації - Інша інформація – «Документи (довідки, листи та інше), які подаються Учасником Замовнику торгів повинні містити: назву предмета закупівлі, вихідні номери та дату реєстрації Учасником, а також адресата документа (Замовника)». Між тим, пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Слід також зазначити, що п.5.5 тендерної документації зазначено визначення формальних помилок. Зокрема, формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції.

2021-01-27 18:25:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2021-05-20 16:24:56

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-09-14-004110-a685df39b49d9422daafadb03c947ea14
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 13:49

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:53
Протокол пластик (1).pdf
22 жовтня 2020 16:53
пластик.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (4).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (3).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (2).pdf
21 жовтня 2020 18:13
Тендерна пропозиція.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 9 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 8 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 7 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 6 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 5 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 4 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 3 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 2 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 10 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 1 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Договір №20-18П.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Тех. паспорти 2.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Опис та Статут.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Листи розмічувальна.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента без печатки.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Копії тех.паспортів.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір Лабораторія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Гарантійний лист ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
гар 920.rar
21 жовтня 2020 18:13
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Атестат АБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення навідповідностей, затверджене рішенням тердерного комітету від 16.11.2020 протокол № 32/6/2020. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ - 001» (код ЄДРПОУ 42751872) (далі – Учасник) за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область ( UA-2020-09-14-004110-a) були виявлені невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 5.6 тендерної документації - Інша інформація – «Документи (довідки, листи та інше), які подаються Учасником Замовнику торгів повинні містити: назву предмета закупівлі, вихідні номери та дату реєстрації Учасником, а також адресата документа (Замовника).». У документах поданих Учасником через електронну систему закупівель ProZorro за назвами файлів: МТБ.PDF, Працівники.PDF, Відсутність підстав для відхилення ст. 17.PDF, Інформаційна довідка санкції.PDF, Технічне завдання.PDF, Довідка про наявність АБЗ.PDF, Довідка щодо залучення субпідрядника.PDF, Гарантійний лист погодження з проектом .PDF, Інформаційна довідка щодо дозвільного документу.PDF, Інформаційна довідка щодо використання печатки.PDF, Гарантійний лист щодо надання послуг згідно ТЗ.PDF, Відомості про Учасника.PDF, Гарантійний лист щодо достовірності інформації.PDF, Гарантійний лист щодо заходів з захисту довкілля.PDF, Гарантійний лист щодо захисту персональних даних.PDF, Гарантійний лист щодо дотримання гарантійних термінів.PDF, Інформаційна довідка щодо дотримання законодавства по довкіллю.PDF, Довідки та підтвердження на уповноважену особу .PDF, Підтвердження залученої лабораторії.PDF, Гарантійний лист щодо відсутності арештів.PDF, Підтвердження досвіду.PDF відсутня назва предмета закупівлі. 2) Згідно довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 21.10.2020 р. вих. № 13 в п.13 зазначено установка для забиванян стояків ORTECO BTR 800 BASIC, а на підтвердження правових підстав щодо наявності залучених механізмів надано файл МТБ.PDF сторінки 54-55 свідоцтво про реєстрацію машини, а саме: машина для забивання паль ORTECO BTR 800 BASIC Серія ОМ № 032293, вищезазначений механізм зазначено у Додатку № 1 до Договору «Про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів» № 10/06 від 10.06.2020 р. на сторінці 18. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо Змовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі частини 9 статті 26 Закону Замовник вимагає в Учасника процедури закупівлі виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Замовник відхиляє тендерну пропозицію разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до частини 1 статті 31 Закону. На підставі ч. 16 ст. 29 та ч. 9 ст. 26 Закону розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ГРАНІТ-001», що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та тендерної документації затвердженою протоколом тендерного комітету № 32/5/2020 від 13.10.2020.

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:30
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:25
Документи переможця
17 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:39
22. На уповноважену особу .PDF
17 листопада 2020 11:39
21. використання печатки.PDF
17 листопада 2020 11:39
20. відомості про учасника.PDF
17 листопада 2020 11:38
13. довкілля 2.PDF
17 листопада 2020 11:38
12. довкілля.PDF
17 листопада 2020 11:38
11. досвід.PDF
17 листопада 2020 11:38
8. Лабораторія.PDF
17 листопада 2020 11:38
7. МТБ.PDF
17 листопада 2020 11:38
6. погодження з проектом.PDF
17 листопада 2020 11:38
5. працівники.PDF
17 листопада 2020 11:38
4. стаття 17.PDF
17 листопада 2020 11:38
3. Субпідрядник.PDF
17 листопада 2020 11:38
2. Таблиця АБЗ.PDF
17 листопада 2020 11:38
1. ТЗ.PDF
22 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:05
довідка покриття 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
виписка 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
Fwd_ юр.док. банка.zip
22 жовтня 2020 14:05
25. Банківська гарантія.rar
22 жовтня 2020 14:04
6. Технічне завдання.PDF
22 жовтня 2020 14:04
3. Працівники.PDF
22 жовтня 2020 14:04
24. Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 14:04
2. МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ ГРАНІТ-001

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 48 618 000,00
UAH з ПДВ
48 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 54 980 000,00
UAH з ПДВ
54 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:30
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:25
Документи переможця
17 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:39
22. На уповноважену особу .PDF
17 листопада 2020 11:39
21. використання печатки.PDF
17 листопада 2020 11:39
20. відомості про учасника.PDF
17 листопада 2020 11:38
13. довкілля 2.PDF
17 листопада 2020 11:38
12. довкілля.PDF
17 листопада 2020 11:38
11. досвід.PDF
17 листопада 2020 11:38
8. Лабораторія.PDF
17 листопада 2020 11:38
7. МТБ.PDF
17 листопада 2020 11:38
6. погодження з проектом.PDF
17 листопада 2020 11:38
5. працівники.PDF
17 листопада 2020 11:38
4. стаття 17.PDF
17 листопада 2020 11:38
3. Субпідрядник.PDF
17 листопада 2020 11:38
2. Таблиця АБЗ.PDF
17 листопада 2020 11:38
1. ТЗ.PDF
22 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:05
довідка покриття 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
виписка 937.pdf
22 жовтня 2020 14:05
Fwd_ юр.док. банка.zip
22 жовтня 2020 14:05
25. Банківська гарантія.rar
22 жовтня 2020 14:04
6. Технічне завдання.PDF
22 жовтня 2020 14:04
3. Працівники.PDF
22 жовтня 2020 14:04
24. Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 14:04
2. МТБ.PDF

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:53
Протокол пластик (1).pdf
22 жовтня 2020 16:53
пластик.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022.pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (4).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (3).pdf
22 жовтня 2020 16:53
Скан_20201022 (2).pdf
21 жовтня 2020 18:13
Тендерна пропозиція.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 9 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 8 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 7 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 6 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 5 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 4 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 3 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 2 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 10 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
КБ 1 дог 20-18П.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Договір №20-18П.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Тех. паспорти 2.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Опис та Статут.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Листи розмічувальна.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента.PDF
21 жовтня 2020 18:13
Лист Рента без печатки.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Копії тех.паспортів.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Договір Лабораторія.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Гарантійний лист ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
гар 920.rar
21 жовтня 2020 18:13
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 18:13
Атестат АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Переможець 48 618 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 19:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 19:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
48 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 15:35
Лист-повідомлення.pdf укладений
22 квітня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 18:37
Д.у. 1 до Договору № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf зміни до договору
27 січня 2021 18:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:32
Д.у. 1 до Договору № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 16:31
Договір № 37 ПСР від 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою, вирішили привести у відповідність до проекту наступні пункти Договору та викласти їх в новій редакції: 1.1. «3.3.1. У випадках, передбачених ч.5. ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі", а саме: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін у випадку врахування його в договірній ціні Підрядника. В договірній ціні враховується індекс інфляції, який передбачений законом про Державний бюджет України на відповідний рік або рішеннями Кабінету Міністрів України щодо схвалення прогнозів та основних макропоказників економічного і соціального розвитку; - зміна регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються у Договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі або зменшення обсягів послуг що надаються. У разі настання зазначених випадків, та якщо ініціатором змін є Підрядник, останній повинен письмово звернутись до Замовника щодо перегляду ціни Договору з наданням підтверджуючих документів та відповідних розрахунків.». 1.2. «3.3.2. У випадках передбачених п.6.3.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за умови дотримання норм ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; - виникають обставини непереборної сили — надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; - змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Уточнення ціни Договору обґрунтовується розрахунками і оформлюється Сторонами шляхом укладання додаткових угод.». 1.3. «11.6. Зміна істотних умов Договору (до яких відносяться предмет, якість, ціна і строк дії Договору) здійснюється з урахуванням норм ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі.».
Номер договору про закупівлю: 37/ПСР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: З метою належного утримання та відповідного інженерного облаштування автомобільних доріг місцевого значення загального користування на надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту укладаються договори підряду. Так, згідно з частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 626 ЦК України передбачає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. У відповідності до ст. ст. 6, 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості . Згідно зі ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Пунктом 1.1. Договору: «Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, на свій ризик, власними та/або залученими силами і засобами, надати послуги: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі по тексту - роботи) згідно проектної документації, а Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином виконані роботи після перевірки фізичних та вартісних показників та оплатити їх». Однак, слід наголосити, що при укладанні Договору, Сторони виходили з того, що роботи зможуть бути виконані при наявності бюджетних асигнувань, але наразі відсутні кошти для фінансування робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О151501 Новий Буг - Вільне Запоріжжя км7+000 – км14+400, Новобузький район, Миколаївська область» (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оскільки відповідно до умов Договору, дані роботи фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Отже, у даному випадку, дану обставину слід розглядати, як зміна істотних умов договору (відсутність коштів для фінансування робіт). Статтею 652 ЦК України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Дана обставина, розглядається Сторонами, як безумовна підстава для розірвання Договору, у відповідності до п. п. г) п. 6.2.7. розділу VI Договору та з урахуванням особливостей, що визначені главою 53 ЦК України. Статтею 651 ЦК України визначено, що зміна розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України) передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, за змістом наведених норм, розірвання договору може бути вчинено як за згодою сторін, так і у разі одностороннього розірвання. За загальним правилом, розірвання договору в односторонньому порядку не допускається, однак окремі договірні відносини допускають можливість одностороннього розірвання договору. Повноваження сторони на одностороннє розірвання договору можуть бути встановлені законом або безпосередньо в Договорі. Розділом VI Договору (Права та обов’язки Замовника) визначено порядок одностороннього розірвання Договору. Так, п. 6.2.7. Договору надано право Замовнику розірвати Договір за відсутності фінансування за цим Договором. У даному випадку Договір буде вважатись розірваним в односторонньому порядку з ініціативи Замовника після письмового повідомлення Підрядника про прийняття рішення про розірвання Договору не менше ніж за 10 календарних днів до вступу в дію такого рішення. Звертаємо увагу на те, що з моменту укладання Договору Підрядником роботи в 2020-2021 роках не виконувались і не оплачувались, про це свідчить відсутність подання Замовнику належних чином оформлених «Актів прийняття виконаних будівельних робіт» за формою №КБ-2 та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» за формою №КБ-3. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов’язання сторін припиняються. Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами цивільного та господарського судочинства, а також у відповідності до умов Договору, повідомляємо Вас про одностороннє розірвання Договору та звертаємо Вашу увагу, що одностороннє розірвання Договору в такому випадку не потребує узгодження з Підрядником, так як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, та беручи до уваги п. 6.2.7. Договору додатково повідомляємо, що рішення замовника про розірвання договору вступає в дію з 05.04.2021, а Договір № 37/ПСР від 21.12.2020 вважається розірваним з 06.04.2021.