Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44010662 |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, пр.Шевченка, будинок 4 |
Контактна особа: |
Цвірко Антоніна Вікторівна 380988926411 antsvirko2@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 2 061 399,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 307,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 23:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2021 23:16 |
Проект договору Додаток _6.docx - чист (1).docx | |
17 листопада 2021 19:05 |
Тендерна документація (5).docx |
24 листопада 2021 23:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 листопада 2021 23:16 |
Проект договору Додаток _6.docx - чист (1).docx
|
||||||
17 листопада 2021 19:05 |
Тендерна документація (5).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-29-000033 ● 870747c994f24eb1a93fa348350a0bb0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 13
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 29.06.2022 № 13
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-11-17-004287-b 17.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-04 13:38:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. №174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12», код ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 061 399,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-004287-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-07 19:14:35
Відповідь на запит Держаудитслужби України
ПОЯСНЕННЯ на запит
Державної аудиторської служби України від 04 липня 2022
до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-004287-b
у межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. 174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12», код ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 061 399,40 грн.
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-11-17-004287-b)
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Одеська районна державна адміністрація здійснювала на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. №174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12», яка розроблена та затверджена відповідно до вимог чинного законодавства, а також має експертний звіт (позитивний) від 17.11.2021 № 17/240/1-11/21.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Одеська районна державна адміністрація розмістила відповідну інформацію із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті в розділі “Публічна інформація” за посиланням https://odrda.od.gov.ua/?page_id=147. Однак, після введення правового режиму воєнного стану в Україні даний розділ закритий для перегляду.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 14:26:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. №174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12», код ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 061 399,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-004287-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 24.11.2021 о 23:16 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 17.11.2021 о 19:05?
3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 16:13:04
Відповідь на запит Держаудитслужби України
ПОЯСНЕННЯ на запит
Державної аудиторської служби України від 04 липня 2022
до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-004287-b
у межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. 174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12», код ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 061 399,40 грн.
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-11-17-004287-b)
1. 1. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 24.11.2021 о 23:16 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 17.11.2021 о 19:05? З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
Версія тендерної документації, яка оприлюднена була в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 24.11.2021 о 23:16 не містила змін щодо тендерних умов. До системи було завантажено Додаток № 6 до тендерної документації (проект договору), у якому виправлені синтаксичні та орфографічні помилки. Дані виправлення не змінювали жодної істотної умови договору на закупівлю підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) нежитлового приміщення четвертого (каб. №174-178, 179/2-192, 213-215) та п’ятого (каб. № 237-255) поверхів за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 12»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа ознайомилась з висновком по проведеному моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та вирішила посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері закупівель.
2022-07-21 10:22:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
2 059 789,20
UAH з ПДВ
|
2 059 789,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБК СВІТ ПОКРІВЛІ" |
2 061 399,40
UAH з ПДВ
|
2 061 399,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Переможець |
2 059 789,20
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 18:15
|
Додаткова угода 04.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 21:29
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 21:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 19:13
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 19:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 18:33
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 17:04
|
Договір 113.pdf | укладений |
22 грудня 2021 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.2.1. розділу 2 «Строки виконання робіт» виклавши його у наступній редакції: «Строки виконання робіт встановлюються Договором і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною Договору є Графік виконання робіт,в якому визначаються дати початку та закінчення робіт, передбачених Договором. Строк повного виконання робіт за цим Договором - не пізніше 31 травня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 17 травня 2022 року №341 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», сторони домовились внести зміни до п.2.1. Договору №113 від 22.12.2021 року, та продовжити строк виконання робіт за цим Договором до 31 грудня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (продовження військового стану) |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору з урахуванням Закону України “Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні” № 2102-IX від 24 лютого 2022 року, |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |