Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення сухостійних, аварійних і фаутних дерев м'яких порід (ДК 021:2015 - 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-05-19-005256-c ● 684f8e290e9549cf9c6eff284ae69c2f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Менська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061777 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Титаренка Сергія, 7 |
Контактна особа: |
Мартиненко Світлана Володимирівна 380668638915 zakupradamena@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 15:07 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення сухостійних, аварійних і фаутних дерев м'яких порід (ДК 021:2015 - 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, вул. Героїв АТО, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
—
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування з місцевого бюджету після надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2021 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2021 16:05 |
Оголошення.docx | |
19 травня 2021 16:05 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-19-005256-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СКАЙТЕК ПОЛІМЕР, Код ЄДРПОУ:40743697
Дата подання: 03 червня 2021 14:20
Оскарження рішення щодо визначення Переможця
Оскарження рішення щодо визначення Переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 15:54
Вимога учасника ТОВ "Скайтек полімер" розглянута
Номер вимоги: UA-2021-05-19-005256-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 03 червня 2021 15:40
Неправомірне визначення переможця
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 02.06.2021 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до п.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, з накладанням кваліфікованого електронного підпису* (далі - КЕП*) керівника або КЕП* посадової особи учасника, яку уповноважено на підписання документів у складі пропозиції. КЕП* може бути накладено на всю пропозицію або ж на кожен файл окремо»
Переможець надав пропозицію, підписавши її електронним підписом (файл sign.p7s). При перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://www.czo.gov.ua встановлено наступне:
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Звертаємо увагу на те, що згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЯ КВАЛІФІКОВАНИМ.
Антимонопольний комітет України з цього приводу для замовників та учасників надав роз’яснення, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті Антимонопольного комітету за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR3uQssefI7QZPcF-9_fgmAIIlJHnvHlIGaEZOnv1OXTULKaLUAgcBmK_tg.
Також роз’яснення щодо електронних підписів є і на порталі ДП "Прозорро": https://infobox.prozorro.org/articles/informaciya-shchodo-elektronnih-pidpisiv
Крім того, те що «удосконалений» підпис не може вважатися «кваліфікованим», підтверджується і рішеннями Антимонопольного комітету України, (яких вже кілька десятків, якщо не сотні), наприклад:
Рішення №5471-р/пк-пз від 19.03.2021, Рішення №5470-р/пк-пз від 19.03.2021
Таким чином, пропозиція Переможця підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що суперечить вимогам Оголошення.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЮ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Колісник Олександр Олександрович.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону звернутися до Державної Аудиторської служби України та до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, з накладанням кваліфікованого електронного підпису* (далі - КЕП*) керівника або КЕП* посадової особи учасника, яку уповноважено на підписання документів у складі пропозиції. КЕП* може бути накладено на всю пропозицію або ж на кожен файл окремо»
Переможець надав пропозицію, підписавши її електронним підписом (файл sign.p7s). При перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://www.czo.gov.ua встановлено наступне:
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Звертаємо увагу на те, що згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЯ КВАЛІФІКОВАНИМ.
Антимонопольний комітет України з цього приводу для замовників та учасників надав роз’яснення, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті Антимонопольного комітету за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR3uQssefI7QZPcF-9_fgmAIIlJHnvHlIGaEZOnv1OXTULKaLUAgcBmK_tg.
Також роз’яснення щодо електронних підписів є і на порталі ДП "Прозорро": https://infobox.prozorro.org/articles/informaciya-shchodo-elektronnih-pidpisiv
Крім того, те що «удосконалений» підпис не може вважатися «кваліфікованим», підтверджується і рішеннями Антимонопольного комітету України, (яких вже кілька десятків, якщо не сотні), наприклад:
Рішення №5471-р/пк-пз від 19.03.2021, Рішення №5470-р/пк-пз від 19.03.2021
Таким чином, пропозиція Переможця підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що суперечить вимогам Оголошення.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЮ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Колісник Олександр Олександрович.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону звернутися до Державної Аудиторської служби України та до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 15:52
Вимога учасника ФОП "Яловенко Олександр Олександрович" розглянута.
Номер вимоги: UA-2021-05-19-005256-c.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 07 червня 2021 22:20
Вимога
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 02.06.2021 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваша відповідь на мою вимогу «Головним критерій оцінки є ціна Колісник Олександр Іванович подав найнижчу цінову пропозицію для надання послуг з видалення сухостійних, аварійних і фаутних дерев м’яких порід» не витримує жодної критики. Прочитайте, будь-ласка, статтю 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» як по Закону потрібно оцінювати пропозиції. Ціна в даному випадку є критерієм оцінки для електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критерій оцінки: 100% - ціна означає, що інші критерії оцінки: вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі не застосовуються при проведенні електронного аукціону!
Далі, після проведення електронного аукціону, відповідно до частини 9 статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі однозначно вимагає накладання учасниками КЕП на пропозицію! ФОП Колісник Олександр Олександрович не наклав кваліфікований електронний підпис на пропозицію – це стопроцентне відхилення пропозиції без будь-яких варіантів! (окрім варіанту піти на порушення Закону). Крім того інший учасник закупівлі в своїй вимозі до Вас вказав ще декілька невідповідностей пропозиції Переможця умовам Оголошення, через які пропозиція Переможця теж стовідсотково повина бути відхилена!
Крім того, Переможець не надав ще і Дозвіл на виконання лісозаготівельних послуг, як того вимагали умови Оголошення. Ніщо не заважало Переможцю отримати даний Дозвіл, тому лист-пояснення від Переможця, що Дозвіл на виконання лісозаготівельних послуг начебто не потрібен, не повинен враховуватися Замовником при оцінки пропозиції. Щодо Дозволу, у переможця було вдосталь часу під час періоду уточнень звернутися до Замовника з поясненнями з цього приводу.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЮ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Колісник Олександр Олександрович.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону звернутися до Державної Аудиторської служби України та до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 99 від 02.06.2021 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваша відповідь на мою вимогу «Головним критерій оцінки є ціна Колісник Олександр Іванович подав найнижчу цінову пропозицію для надання послуг з видалення сухостійних, аварійних і фаутних дерев м’яких порід» не витримує жодної критики. Прочитайте, будь-ласка, статтю 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» як по Закону потрібно оцінювати пропозиції. Ціна в даному випадку є критерієм оцінки для електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критерій оцінки: 100% - ціна означає, що інші критерії оцінки: вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі не застосовуються при проведенні електронного аукціону!
Далі, після проведення електронного аукціону, відповідно до частини 9 статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі однозначно вимагає накладання учасниками КЕП на пропозицію! ФОП Колісник Олександр Олександрович не наклав кваліфікований електронний підпис на пропозицію – це стопроцентне відхилення пропозиції без будь-яких варіантів! (окрім варіанту піти на порушення Закону). Крім того інший учасник закупівлі в своїй вимозі до Вас вказав ще декілька невідповідностей пропозиції Переможця умовам Оголошення, через які пропозиція Переможця теж стовідсотково повина бути відхилена!
Крім того, Переможець не надав ще і Дозвіл на виконання лісозаготівельних послуг, як того вимагали умови Оголошення. Ніщо не заважало Переможцю отримати даний Дозвіл, тому лист-пояснення від Переможця, що Дозвіл на виконання лісозаготівельних послуг начебто не потрібен, не повинен враховуватися Замовником при оцінки пропозиції. Щодо Дозволу, у переможця було вдосталь часу під час періоду уточнень звернутися до Замовника з поясненнями з цього приводу.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Колісник Олександр Олександрович помилковим, та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЮ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Колісник Олександр Олександрович.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону звернутися до Державної Аудиторської служби України та до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" |
109 000,00
UAH з ПДВ
|
109 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СКАЙТЕК ПОЛІМЕР |
149 956,27
UAH з ПДВ
|
148 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
169 863,40
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #3111304970 |
Переможець |
109 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 11:24
|
Договір 295.PDF | укладений |
11 червня 2021 11:23
|