Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки та системний блок для навчальних закладів Криворізького району (Повторно)
Очікувана вартість
36 675,00 UAH
UA-2019-11-04-001619-b ● 684de02ecb544b6b8f4f813913641248
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юлія Олександрівна Іванова +380983223738 juliya.upravlinnya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2019 16:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 16:10 |
Очікувана вартість: | 36 675,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
04 листопада 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 15:31 |
Місце дислокації.xlsx | |
04 листопада 2019 15:31 |
Тендерна Документація (7).doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Ноутбук для Вільненського ДНЗ "Берізка" |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 8 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 85,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
Ноутбук для Вільненського ДНЗ "Берізка" (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53032, Україна, Дніпропетровська область, с. Вільне, вул. Садова 1А
Дата доставки:
13 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 15:31 |
ЛОТ 1.docx |
04 листопада 2019 15:31 |
Договір (1).docx |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:07
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник повинен підтвердити порівняльною таблицею.Відповідно до п.5. Розділу 1 Інструкції – «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Всі пропозиції будуть розглядатись згідно з вимогами інструкції
Інформація про відміну
Дата відміни
19 листопада 2019 16:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій