Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2024-08-23-009780-a ● 682fcc0fb0254d1783cc70495b2e052a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина Петрівна 380443650320 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар належної якості здійснюються Покупцем у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата за Договором здійснюється на підставі Видаткової накладної на товар протягом 30 календарних днів з дня її підписання Сторонами. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ДКСУ. У разі ненадання Постачальником усіх необхідних документів Покупець має право затримати оплату за Договором до моменту їх отримання. У цьому випадку зобов’язання Покупця з оплати не вважається простроченим. Бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у Покупця у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 14:22 |
Зміни.pdf | |
28 серпня 2024 14:22 |
Протокол_63.pdf | |
28 серпня 2024 14:22 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 6 зі змінами.docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 5.docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 3.docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 2.docx | |
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 1.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 3.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 5.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 1.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 6.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 2.docx | |
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 4.docx |
28 серпня 2024 14:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Зміни.pdf
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Протокол_63.pdf
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 6 зі змінами.docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 5.docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 3.docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 2.docx
|
|||
28 серпня 2024 14:22 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 3.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 5.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 6.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 серпня 2024 17:16 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня!
Дата подання: 26 серпня 2024 14:30
Дата відповіді: 28 серпня 2024 14:24
Товщина стін сходового маршу означає товщину стін після вхідних дверей?
Відповідь: Ваше запитання розглянуто та внесено зміни до тендерної документації
Параметри споруди
Дата подання: 27 серпня 2024 11:02
Дата відповіді: 29 серпня 2024 17:40
Тендерна документація замовника містить вимогу про те, що захисна споруда цивільного захисту модульного типу монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Проте, параметри та вимоги до облаштування споруди, що містить тендерна документація в частині конкретних розмірів споруд (загальна висота, ширина стін та стелі) не відповідають вимогам ДСТУ 9195:2022 та ДБН.В.2.2.-5:2023, а саме:
- пунктам 3.3, 5.1., 5.2. (надмірний тиск у фронті повітряної ударної хвилі), 5.4, 5.13, 6.1.2, (монтування готової до використання споруди у термін, що не перевищує 48годин), 6.1.17( двоярусне розташування місць для сидіння та лежання при висоті приміщень від 2,3 м).
- пунктам 14.2.2.4, 14.2.2.1, 14.2.3.4(сумарно всі шари конструкції повинні відповідати умові hпр-≥330мм), 14.2.3.5 (влаштування додаткового протискольного армування, сталевими сітками діаметром стрижнів не нижче ф2), 14.2.3.6(збільшення опору конструкції), а також не враховано обов’язковий додаток А ДБН В.2.2-5:2023.
Крім того, визначені Замовником параметри (загальна висота, ширина стін та стелі) обмежують право на участь інших учасників – безпосередніх виробників сертифікованих захисних споруд цивільного захисту, які мають сертифікати якості та відповідності, підтвердження виконання аналогічних договорів, позитивні листи - відгуки та гарантують можливість і вчасність виготовлення та монтажу якісного Товару.
Конкретно визначені поза межами ДБН В.2.2-5:2023 та без обгрунтування параметри (загальна висота, ширина стін та стелі) захисних споруд цивільного захисту є підставою вважати проведення тендеру під одного конкретного виконавця, тобто наявність зацікавленості у результаті закупівлі.
В зв’язку із викладеним, прошу внести зміни до Тендерної документації в частині параметрів захисних споруд цивільного захисту та привести такі у відповідність до вимог ДСТУ 9195:2022 та ДБН.В.2.2.-5:2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто, повідомляємо, що товар, який пропонується, повинен відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Крім того, умовами тендерної документації встановлено мінімальні параметри (вимоги), які не суперечать державному стандарту. При бажанні, усі потенційні учасники можуть взяти участь у закупівлі, запропонувавши товар відповідно до вимог, передбачених тендерною документацією. Оскільки закупівля на захисну споруду цивільного захисту наземного розташування, замовником передбачено товщину стін (не менше 600мм та товщину стелі не менше 400мм). Крім того, рекомендаціями щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти та критеріїв/методології відбору проектних рішень для організації укриття здобувачів освіти та персоналу залежно від типу території, військових ризиків тощо, які розроблені міжвідомчою робочої групою на виконання пункту 11 протоколу наради від 24 травня 2023 р. «Про завершення 2022/23 навчального року та підготовку закладів освіти до 2023/24 навчального року», що надійшов з дорученням Прем'єр- міністра України від 27.05.2023 № 16293/0/1-23, наказу Міністерства освіти і науки України від 05.07.2023 № 818, містить вимоги, що необхідні захисні властивості як правило забезпечують об’єкти зі стінами 2 – 2,5 цеглини завтовшки, або з цільних залізобетонних конструкцій (блоків, панелей) товщиною від 56 см. Крім того, аналіз ринку свідчить про те, що на ринку є мінімум два-три постачальника, які здійснюють виробництво і реалізацію товару з такими технічними параметрами.
Щодо природньої вентиляції
Дата подання: 29 серпня 2024 09:23
Дата відповіді: 30 серпня 2024 10:19
Шановний замовнику, у технічному завданні вказано, що "споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря на 100 чоловік з розрахунку 60 м3/год на одного чоловіка". Відповідно розрахунок повітрообміну має складати в загальному на споруду 6000 м.куб/год. Яким чином природня вентиляція може забезпечити такий повітрообмін? І вкажіть, будь-ласка, якими нормами чи стандартами решламентується ця вимога?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації 28.08.2024
Невідповідність законодавству
Дата подання: 29 серпня 2024 10:22
Дата відповіді: 30 серпня 2024 10:24
На підставі оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі предмета «44210000-5 Конструкції та їх частини (Захисна споруда цивільного захисту модульного типу)», нами було виявлено низку невідповідностей у додатках до тендерної документації, що потребують негайного виправлення.
Невідповідність у визначенні предмета закупівлі: У Додатку 4 до тендерної документації, в розділі «Технічна специфікація (Технічні вимоги)», зазначено, що товар, який вимагається Замовником, є «Захисна споруда цивільного захисту модульного типу нат 100 осіб». Однак, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, під захисною спорудою цивільного захисту розуміють герметичну/негерметичну споруду, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин). Технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій є первинним мобільним укриттям.
Невідповідність вимогам ДСТУ 9195:2022: Даний стандарт, що стосується швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу, не містить рекомендацій для «захисних споруд цивліьного захисту». Таким чином, наведені у тендерній документації вимоги суперечать положенням ДСТУ 9195:2022, що створює ризики неправильної оцінки та використання закуплених споруд.
Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації повинні відповідати законодавчим вимогам та чинним стандартам. Запропонована Вами специфікація суперечить вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022.
Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі має бути чітко визначений, з урахуванням чинного законодавства та нормативних актів. Невідповідність визначення предмету закупівлі може призвести до дискваліфікації учасників тендеру, неправомірного використання бюджетних коштів та подальших юридичних наслідків для Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Відповідно до п.1, 2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, основними видами захисних споруд є:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Зазначаємо, що станом на сьогодні Кодекс цивільного захисту України не містить посилання щодо швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту . Враховуючи зазначене вище, Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦІФІКАЦІЇ були зазначені саме такі параметри:
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Запропонована Замовником специфікація не суперечить основним вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022
Відповідно до п.1, 2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, основними видами захисних споруд є:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Зазначаємо, що станом на сьогодні Кодекс цивільного захисту України не містить посилання щодо швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту . Враховуючи зазначене вище, Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦІФІКАЦІЇ були зазначені саме такі параметри:
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Запропонована Замовником специфікація не суперечить основним вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-08-23-009780-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА", Код ЄДРПОУ:21475888
Дата подання: 11 вересня 2024 15:30
скасування ріщення про перемогу
ЗАМОВНИКУ ПРОЦЕДУРИ
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТУ
ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА»
Код ЄДРПОУ 21475888
ВИМОГА
23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник), оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (модульні наземні укриття), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-23-009587-a.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось: 04.09.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», що 06.09.2024 дискваліфіковано через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», що 09.09.2024 визнано переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), з огляду на наступне:
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно з пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей).
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник у складі тендереної документацію висунув вимогу про гарантування учасниками дотримання Додатку 4 (нова редакція) до тендерної документації, а саме Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб. Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні та переносні споруди).
За вказаними вище вимогами Технічної специфікації:
«Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».»
Проте, переможець процедури закупівлі відповідність запропонованого виробу не підтвердив належними документами – не надав документу про відповідність як того вимагав Замовник.
Так, у складі тендерної пропозиції переможця немає жодного документу, що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
А також документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Крім того, переможцем не надано докуменнтів, що підтверджують клас захисту споруди, що визначається згідно норм ДБН.В.2.2.-5:2023 та є визначлаьним критерієм не лише для захисту дітей, а й для прийняття сховища в експлуатацію.
Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Розміщення, проектування та будівництво захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення здійснюються згідно з будівельними нормами, які розробляються відповідно до Закону України "Про будівельні норми".
Захисні властивості захисних споруд цивільного захисту визначаються з урахуванням групи цивільного захисту, до якої віднесено відповідну територію або населений пункт, шляхом нормування параметрів прогнозованих небезпечних чинників у будівельних нормах, які погоджуються з: 1) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері цивільного захисту; 2) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту; 3) Міністерством оборони України; 4) Генеральним штабом Збройних Сил України.
Відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його оліку, затвердженого постановою КМУ № 138 від 10.03.2017 р, створення фонду захисних споруд здійснюється шляхом: завчасного придбання (виготовлення) та утримання захисних споруд, зокрема блок-модульного типу, відповідно до ДСТУ 9195:2022.
Взяття на облік захисних споруд (споруд подвійного призначення) здійснюється місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на підставі паспорта захисної споруди (споруди подвійного призначення).
З метою включення захисної споруди (споруди подвійного призначення) до фонду захисних споруд балансоутримувач упродовж 10 робочих днів після введення таких споруд в експлуатацію та/або проведення їх технічної інвентаризації оформляє паспорт захисної споруди (споруди подвійного призначення) у двох примірниках та подає їх органам місцевого самоврядування, районним у мм. Києві та Севастополі держадміністраціям, на території яких розташована відповідна споруда.
Підставами для відмови у взятті на облік захисної споруди (споруди подвійного призначення) є виявлення факту недостовірності зазначеної в паспорті захисної споруди (споруди подвійного призначення) інформації (надання її в неповному обсязі), а також порушення порядку його оформлення, визначеного вимогами щодо здійснення обліку об’єктів фонду захисних споруд, затвердженими МВС.
Відповіддно до Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (пункт 4), ПАСПОРТ
ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ СХОВИЩЕ (ПРОТИРАДІАЦІЙНЕ УКРИТТЯ) повинен містити відомості про НАЙМЕНУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКОЮ ЗАТВЕРДЖЕНО ПРОЕКТ та КЛАС СХОВИЩА (ГРУПА УКРИТТЯ).
Переможцем процедури закупівлі у поданій Тендреній пропозиції не надано вказаних документів, що в тому числі підтверджують відповідність захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022, як вимагав того Замовник.
Відпоідно до ДСТУ 9195:2022, ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності потрібно виготовляти відповідно до вимог цього стандарту та чинних нормативних документів виробника на окремий виріб, затверджених у встановленому порядку.
ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності повинні мати паспорт та інструкцію з експлуатування, а також експлуатаційну документацію на комплектувальні вироби й устатковання.
Розрахунки захисних властивостей здійснюють згідно з ДБН В.2.2-5.
Враховуючи всі невідповідності переможця, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1».
Розгорнути
Згорнути
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТУ
ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА»
Код ЄДРПОУ 21475888
ВИМОГА
23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник), оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (модульні наземні укриття), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-23-009587-a.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось: 04.09.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», що 06.09.2024 дискваліфіковано через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», що 09.09.2024 визнано переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), з огляду на наступне:
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно з пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей).
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник у складі тендереної документацію висунув вимогу про гарантування учасниками дотримання Додатку 4 (нова редакція) до тендерної документації, а саме Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб. Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні та переносні споруди).
За вказаними вище вимогами Технічної специфікації:
«Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».»
Проте, переможець процедури закупівлі відповідність запропонованого виробу не підтвердив належними документами – не надав документу про відповідність як того вимагав Замовник.
Так, у складі тендерної пропозиції переможця немає жодного документу, що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
А також документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Крім того, переможцем не надано докуменнтів, що підтверджують клас захисту споруди, що визначається згідно норм ДБН.В.2.2.-5:2023 та є визначлаьним критерієм не лише для захисту дітей, а й для прийняття сховища в експлуатацію.
Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Розміщення, проектування та будівництво захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення здійснюються згідно з будівельними нормами, які розробляються відповідно до Закону України "Про будівельні норми".
Захисні властивості захисних споруд цивільного захисту визначаються з урахуванням групи цивільного захисту, до якої віднесено відповідну територію або населений пункт, шляхом нормування параметрів прогнозованих небезпечних чинників у будівельних нормах, які погоджуються з: 1) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері цивільного захисту; 2) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту; 3) Міністерством оборони України; 4) Генеральним штабом Збройних Сил України.
Відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його оліку, затвердженого постановою КМУ № 138 від 10.03.2017 р, створення фонду захисних споруд здійснюється шляхом: завчасного придбання (виготовлення) та утримання захисних споруд, зокрема блок-модульного типу, відповідно до ДСТУ 9195:2022.
Взяття на облік захисних споруд (споруд подвійного призначення) здійснюється місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на підставі паспорта захисної споруди (споруди подвійного призначення).
З метою включення захисної споруди (споруди подвійного призначення) до фонду захисних споруд балансоутримувач упродовж 10 робочих днів після введення таких споруд в експлуатацію та/або проведення їх технічної інвентаризації оформляє паспорт захисної споруди (споруди подвійного призначення) у двох примірниках та подає їх органам місцевого самоврядування, районним у мм. Києві та Севастополі держадміністраціям, на території яких розташована відповідна споруда.
Підставами для відмови у взятті на облік захисної споруди (споруди подвійного призначення) є виявлення факту недостовірності зазначеної в паспорті захисної споруди (споруди подвійного призначення) інформації (надання її в неповному обсязі), а також порушення порядку його оформлення, визначеного вимогами щодо здійснення обліку об’єктів фонду захисних споруд, затвердженими МВС.
Відповіддно до Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (пункт 4), ПАСПОРТ
ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ СХОВИЩЕ (ПРОТИРАДІАЦІЙНЕ УКРИТТЯ) повинен містити відомості про НАЙМЕНУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКОЮ ЗАТВЕРДЖЕНО ПРОЕКТ та КЛАС СХОВИЩА (ГРУПА УКРИТТЯ).
Переможцем процедури закупівлі у поданій Тендреній пропозиції не надано вказаних документів, що в тому числі підтверджують відповідність захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022, як вимагав того Замовник.
Відпоідно до ДСТУ 9195:2022, ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності потрібно виготовляти відповідно до вимог цього стандарту та чинних нормативних документів виробника на окремий виріб, затверджених у встановленому порядку.
ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності повинні мати паспорт та інструкцію з експлуатування, а також експлуатаційну документацію на комплектувальні вироби й устатковання.
Розрахунки захисних властивостей здійснюють згідно з ДБН В.2.2-5.
Враховуючи всі невідповідності переможця, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2024 11:57
Замовник розглянув вимогу і не вбачає обґрунтованих підстав для її задоволення.
Вимога підлягає відхиленню виходячи з наступного.
У запиті містяться реквізити процедури закупівлі (UA-2024-08-23-009587-a), яка відрізняється від поточної - UA-2024-08-23-009780-a; а також хибна інформація про дату розкриття отриманих пропозицій, яке відповідно до Реєстру, відбулось 03 вересня 2024 року, а не 04.09.2024, як зазначено у Вашій вимозі.
Відповідно до умов Тендерної документації (зі змінами від 28.08.2024 р., протокол № 63), Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає, що Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 6 до тендерної документації.
Додаток 1 передбачає, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток 4, в свою чергу, передбачає надання інформації, заповнення та надання заповненої Технічної специфікацію у стверджувальній формі та зазначенням конкретних параметрів/характеристик. Крам того, передбачено надання у складі пропозиції: Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника); документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (Якщо учасник не є виробником товару).
Усі зазначені документи та інформацію учасник, якого було визнано переможцем, надав у складі пропозиції. Оскільки тендерна документації не містила вимоги щодо надання документу - сертифікату що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», як і не містила вимоги надання саме документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність, це не може бути підставою для відхилення.
Зазначені документи разом з технічним паспортом на товар надаються після поставки товару, монтажу та облаштування ( що передбачено Розділом 2 Додатку 5 «Проєкт договору»).
У складі пропозиції учасник КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» надав Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) та заповнену Технічну специфікацію, яка містить інформацію щодо відповідності тому, що відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення відповідають ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Отже, учасником, якого було визначено переможцем, у складі пропозиції надано інформацію та документи в повному обсязі, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо взяття на облік захисних споруд, повідомляємо, що ці заходи будуть здійснюватись в межах чинного законодавства, після поставки товару, монтажу та облаштування. У складі пропозиції не вимагалось надання документів або інформації щодо підтвердження відповідності інформації, яка міститься у Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (затв. Наказ Міністерства внутрішніх справ України 09 липня 2018 року № 579).
Вимога підлягає відхиленню виходячи з наступного.
У запиті містяться реквізити процедури закупівлі (UA-2024-08-23-009587-a), яка відрізняється від поточної - UA-2024-08-23-009780-a; а також хибна інформація про дату розкриття отриманих пропозицій, яке відповідно до Реєстру, відбулось 03 вересня 2024 року, а не 04.09.2024, як зазначено у Вашій вимозі.
Відповідно до умов Тендерної документації (зі змінами від 28.08.2024 р., протокол № 63), Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає, що Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 6 до тендерної документації.
Додаток 1 передбачає, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток 4, в свою чергу, передбачає надання інформації, заповнення та надання заповненої Технічної специфікацію у стверджувальній формі та зазначенням конкретних параметрів/характеристик. Крам того, передбачено надання у складі пропозиції: Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника); документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (Якщо учасник не є виробником товару).
Усі зазначені документи та інформацію учасник, якого було визнано переможцем, надав у складі пропозиції. Оскільки тендерна документації не містила вимоги щодо надання документу - сертифікату що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», як і не містила вимоги надання саме документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність, це не може бути підставою для відхилення.
Зазначені документи разом з технічним паспортом на товар надаються після поставки товару, монтажу та облаштування ( що передбачено Розділом 2 Додатку 5 «Проєкт договору»).
У складі пропозиції учасник КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» надав Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) та заповнену Технічну специфікацію, яка містить інформацію щодо відповідності тому, що відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення відповідають ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Отже, учасником, якого було визначено переможцем, у складі пропозиції надано інформацію та документи в повному обсязі, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо взяття на облік захисних споруд, повідомляємо, що ці заходи будуть здійснюватись в межах чинного законодавства, після поставки товару, монтажу та облаштування. У складі пропозиції не вимагалось надання документів або інформації щодо підтвердження відповідності інформації, яка міститься у Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (затв. Наказ Міністерства внутрішніх справ України 09 липня 2018 року № 579).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" |
4 234 998,00
UAH з ПДВ
|
4 234 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" #21475888 |
Відхилено |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 15:12
|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» #05514821 |
Переможець |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 11:59
|
Дог 166.pdf | укладений |
16 вересня 2024 11:59
|