Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Приндюк Лариса Миколаївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2023 14:58 |
Початок аукціону: | 05 липня 2023 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 737 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 373,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 13:01 |
Тендерна документація ( зі змінами).pdf | |
30 червня 2023 13:01 |
Зміни до ТД.pdf | |
27 червня 2023 17:39 |
Тендерна документація по вул. Заводська.pdf |
30 червня 2023 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2023 13:01 |
Тендерна документація ( зі змінами).pdf
|
|||
30 червня 2023 13:01 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
27 червня 2023 17:39 |
Тендерна документація по вул. Заводська.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Передбачено 1 тип влаштування дорожнього одягу.
Тип 1
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 50 мм;
- улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи дороги з щебеневої суміші- 0,2 м сер.;
- розливання в»яжучих матеріалів;
- улаштування асфальтобетонного покриття дороги товщиною 0,05 м, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100-ДСТУ Б В.2.7-119:2011;
- укріплення узбіччя гравійною (щебеневою) сумішшю товщиною 0,1 м.
В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» в розділі III « Будівельні матеріали, вироби і комплекти» вказано:
- Бітуми нафтові дорожні МГ і СГ, рідкі – 1,2567 т;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000075 ● c1937bb93a8645088487da13efcab863
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-06-27-012581-a 27.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 10:59:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 2 737 340,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-012581-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3) Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «АК-Інвестбуд» під час укладення договору вимоги пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, з урахуванням положень статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 14:47:04
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ від 04 жовтня 2023 року
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 04 жовтня 2023 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення 31-ї сесії VIII-го скликання Сквирської міської ради від 28.03.2023 року № 01-31-VIII «Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2022 року № 02-28-VIII "Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік" виділено кошти в сумі 3300000,00 гривень на Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради на наступні закупівлі по об’єкту:
- Виконання інженерно-геодизичних вишукувань по об»єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області»;
- Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» ;
- Проходження Експертизи кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» ;
- Здійснення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» ;
- Здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області»
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Сквирської міської ради.
На виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту : " «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» була проведена закупівля у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р., за якою укладено договір з Фізичною особою-підприємцем Левченко Сергій Васильович. Робочий проект по даному об’єкту розроблено - Фізичною особою-підприємцем Левченко Сергій Васильович, який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати.
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» позитивний експертний звіт від 22.05.2023 № 42123.
Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 12.05.2023 № 42123 на об’єкт : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» складає 2831,077 тис. грн., у тому числі:
- Будівельні роботи- 2278,495 тис. грн;
- Інші витрати – 552,582 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області» відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 22.05.2023 № 42123.за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 22.05.2023 року складає 2831,077 тис. грн.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено Фізичною особою-підприємцем Левченко Сергій Васильович, який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України « Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об»єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2831,077 тис.грн, в тому числі: будівельні роботи – 2278,495 тис.грн; інші витрати – 552,582 тис. грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 « Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об»єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обгрунтування було оприлюднено на веб-сайті Сквирської міської ради 30.06.2023 року.
https://skvira-rada.gov.ua/services/obgruntuvannja-tehnichni-ta-jakisni-harakteristiki-kapitalnij-remont-dorozhnogo-pokrittja-vul.-zavodska-s.ruda-skvirskoi-gromadi.html
Переможцем процедури закупівлі – ПП «АК-ІНВЕСТБУД» під час укладення договору були дотримані вимоги пункту 4 розділу 6 « Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, та надано документи- довідка про уповноважену особу та право підпису ; копія наказу на призначення директора підприємства Арутюняна А.А.; копія рішення про призначення на посаду директора ПП « АК-ІНВЕСТБУД» Арутюняна А.А.; копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками видане ПП.»АК-ІНВЕСТБУД» від 06.02.2019 р. № 6-Л., а крім того дані документи були довантажені в систему після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатково надаємо до даної відповіді проектно-кошторисну документацію (робочий проект том 1 та том 2), експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради, довідка про уповноважену особу довідка про уповноважену особу та право підпису , копія наказу на призначення директора підприємства Арутюняна А.А., копія рішення про призначення на посаду директора ПП « АК-ІНВЕСТБУД» Арутюняна А.А., копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками видане ПП "АК-ІНВЕСТБУД" від 06.02.2019 р. № 6-Л..
З повагою,
Уповноважена особа.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
1 585 570,80
UAH з ПДВ
|
1 488 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
1 643 773,20
UAH з ПДВ
|
1 488 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Переможець |
1 488 098,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 15:27
|
Протокол про тех пом.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 15:24
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 12:45
|
Договір 52-23.pdf | укладений |
21 липня 2023 12:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області" | 1 | роботи |
1 488 098,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | допущена технічна помилка під час складання описової частини Договору |
Номер договору про закупівлю: | 52/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська в с. Руда Білоцерківського району Київської області" | 1 | роботи |
1 488 098,00
UAH з ПДВ
|